Nedstat counter is weer terug

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.947
4.193
De Betuwe
Beste mensen,

De nedstat-counter is weer terug. Aangezien ik eerste niet helemaal eerlijk was (de counter-code stond in de footer, dus op elke pagina), nu de counter alleen op de frontpage.

Ben benieuwd hoeveel bezoekers er nu geteld worden gemiddeld...
 
is nog niet eerlijk natuurlijk want ik zie de index wel meer dan 1 keer maja, je moet toch iets hebben he :)
 
Ja, maar als je hoog in de nedstat-statistieken staat trek je weer meer bezoekers...normaal sta ik op 1 in de sectie motoren...

Ben benieuwd hoe dat nu is. Er is nu een scooter-forum die net als ik valsspeelde...heeft nu ineens 2500 bezoekers....
 
Onderaan de indexpagina staat een Nedstat icoontje, klik daarop en je gaat naar de stats pagina van deze site.

De terugval is vrij dramatisch ;)
 
Kun je wel zeggen ja! Ik mag blij zijn als ik de 1000 bezoekers per dag haal...ach...in vergelijking is dat nog erg veel, want toen ik de counter op elke pagina had, was het rond de 2000...

De counter heeft dus niet echt alle hits geteld op het oude forum, dan was het nog veel meer geweest...
 
Ach, wat boeit het nou of hij wel of niet klopt, als hij meer bezoekers trekt vind ik het allang best. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan