nee dus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Door je voorraad plaatjes heen?

nope

ban.jpg
 
Volgens mij hebben ze of een middagborrel of het wordt wel getolereerd :)
In het laatste geval @VIRII Eat my dust!
 
WRpOwh.jpg


Wegwezen koekblikker! ander ga ik er eentje schrijven in me nieuwe boekje })
 
Dan heb ik er ook nog wel twee:

www.crossforum.nl

www.duurzaamheidsforum.nl


Nee natuurlijk wordt dat niet op prijs gesteld! Enne het is best een leuk idee, maar elk merk heeft zo zijn forum. En wil je mensen trekken zul je het toch wat aantrekkelijker moeten maken (logootje kun je toch zelf effe maken)
 
Dan heb ik er ook nog wel twee:

www.crossforum.nl

www.duurzaamheidsforum.nl


Nee natuurlijk wordt dat niet op prijs gesteld! Enne het is best een leuk idee, maar elk merk heeft zo zijn forum. En wil je mensen trekken zul je het toch wat aantrekkelijker moeten maken (logootje kun je toch zelf effe maken)

Als je weet hoe dat werkt?! Ben pas vanmiddag begonnen. *D
 
Nou effe zonder grappen, ik heb ook twee maal een php forum in elkaar gezet (nog geen vijf minuten werk) en eentje doet het leuk en de ander is stil. (zie eerdere post) Maar daarmee red je het natuurlijk niet. Een site als MF kent een rijke historie, die nog best is terug te vinden als je gaat zoeken hier. De kunst is om mensen te laten spreken over een bepaald onderwerp, de eerste honderd leden zijn het moeilijkst. Is het dan goed groeit het vanzelf. Maar je zult met wat meer kwaliteit op de proppen moeten komen (investeren dus) alvorens je die honderd leden hebt. En zoals gezegd zijn er tientallen merkfora waar mensen over auto's praten. Ik denk dat een autoforum te algemeen is.
 
Nou effe zonder grappen, ik heb ook twee maal een php forum in elkaar gezet (nog geen vijf minuten werk) en eentje doet het leuk en de ander is stil. (zie eerdere post) Maar daarmee red je het natuurlijk niet. Een site als MF kent een rijke historie, die nog best is terug te vinden als je gaat zoeken hier. De kunst is om mensen te laten spreken over een bepaald onderwerp, de eerste honderd leden zijn het moeilijkst. Is het dan goed groeit het vanzelf. Maar je zult met wat meer kwaliteit op de proppen moeten komen (investeren dus) alvorens je die honderd leden hebt. En zoals gezegd zijn er tientallen merkfora waar mensen over auto's praten. Ik denk dat een autoforum te algemeen is.


een motor forum is ook algemeen
 
Nou effe zonder grappen, ik heb ook twee maal een php forum in elkaar gezet (nog geen vijf minuten werk) en eentje doet het leuk en de ander is stil. (zie eerdere post) Maar daarmee red je het natuurlijk niet. Een site als MF kent een rijke historie, die nog best is terug te vinden als je gaat zoeken hier. De kunst is om mensen te laten spreken over een bepaald onderwerp, de eerste honderd leden zijn het moeilijkst. Is het dan goed groeit het vanzelf. Maar je zult met wat meer kwaliteit op de proppen moeten komen (investeren dus) alvorens je die honderd leden hebt. En zoals gezegd zijn er tientallen merkfora waar mensen over auto's praten. Ik denk dat een autoforum te algemeen is.

Daar sla je zeker de spijker op z'n kop. Tuurlijk acht ik de kans klein dat dit uitgroeit tot zo'n groot forum als motorforum. Maar wat the director al zei, wie niet waagt wie niet wint.
Maar ik ga zeker proberen het professioneler aan te pakken. Dit is voor mij toch ook een pilot. Vandaar dat ik jullie feedback vraag.
 
Daar sla je zeker de spijker op z'n kop. Tuurlijk acht ik de kans klein dat dit uitgroeit tot zo'n groot forum als motorforum. Maar wat the director al zei, wie niet waagt wie niet wint.
Maar ik ga zeker proberen het professioneler aan te pakken. Dit is voor mij toch ook een pilot. Vandaar dat ik jullie feedback vraag.
Je hebt zeker gelijk. Een valse truc die wel werkt is de eerste tien of twintig usernames gewoon zelf aanmaken en lekker zelf op jezelf reageren, dan denken mensen dat er gesproken wordt over iets en gaan ze meepraten als je mazzel hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan