'Nee, hij is niet uniek'

"Mijn vraagprijs staat vast." Dan is het geen vraagprijs.

"De motor is jaarlijks qua onderhoud bijgehouden door de monteur die 'm gebouwd heeft en eerste eigenaar was." Een Japanner in een fabriek in Japan?

"Remklauw voor is vervangen in 1998." Dat lijkt me echt het vermelden waard.
De mijne is in 2001 verkocht en vermoedelijk in 2000 of eerder gebouwd. En in september 2001 is hij voor het eerst getankt. Daarna weer in oktober. En toen in februari 2002. etc.
 
"Mijn vraagprijs staat vast." Dan is het geen vraagprijs.

"De motor is jaarlijks qua onderhoud bijgehouden door de monteur die 'm gebouwd heeft en eerste eigenaar was." Een Japanner in een fabriek in Japan?

"Remklauw voor is vervangen in 1998." Dat lijkt me echt het vermelden waard.
De mijne is in 2001 verkocht en vermoedelijk in 2000 of eerder gebouwd. En in september 2001 is hij voor het eerst getankt. Daarna weer in oktober. En toen in februari 2002. etc.
Zou eerder km stand ten tijde van het vervangen er bij zetten dan het jaar.
 


Ook zo lekker cliché;
Waarom verkoop ik nou zo'n ideale machine; tja, met pijn in mijn hart wel, maar de knoop is doorgehakt. Er is met een gezin, werk, sport, muziekband etc. etc. nog te weinig tijd over en hij staat meer in de weg dan dat ik er plezier van heb.

Druk, druk, druk, bladiebla. En als de motor weg is kopen ze gauw weer een nieuwe _O-
 
Er is de laatste jaren weinig mee gereden maar hij is ultra betrouwbaar, want start altijd.

Dan is de motor betrouwbaar idd.... :')




sowieso "start altijd" das best lastig, zet je hem uit, start ie weer, zo kun je hem nooit normaal parkeren!


Vrijdag!!!! :} :] :W
 
Laatst bewerkt:
Maat van mij had ook een motor die altijd starte, niet handig. Je moest de accu los maken wilde het ding stoppen met starten. Is opgelost en toen starte hij alleen nog als je op het knopje drukte :+
 
Laatst bewerkt:
Ik kijk graag in het verkooptopic ook al is mijn bankrekening leger dan een gemiddeld gemeentehuis op vrijdagmiddag na half drie, gewoon om een beetje rond te kijken wat voor moois er op de Nederlandse motormarkt allemaal van hand wisselt. Hobbymatig, zeg maar.

En nou valt het mij telkens weer op dat ik wel heel veel unieke motoren tegenkom. Echt, je zou bijna denken dat er niet één hetzelfde is, zoveel als dat er als 'uniek' worden aangeboden.

Nu heb ik het niet over de enkele one-off, zelfbouw- of customfiets die in de verkoop gaat, want ja, die verdienen het immers het predicaat 'uniek' te dragen. Nee, ik heb het over SRAD's, Shadow's, Diversion's, GPZ'tjes en ander behoorlijk ruimschoots verkochte motorfietsen, waar de motorliefhebbende eigenaar, vaak eigenhandig en vol passie, een velglintje op aangebracht heeft. Misschien wel een paar nieuwe veters aan het stuur van die chopper. Of mooier nog; alle boutjes gewisseld voor geanodiseerde aluminium exemplaren. Het liefst 'De kut van Smurfin blauw' of 'jaren '80 seksuele revolutie hoerig rood.' Ja, dan is je grijze muizen-hok plots uniek. Blijkbaar.

Uniek lijkt tegenwoordig een selling point, maar ik vind het eerder een afknapper en bewijs van dat de eigenaar geen flauw benul heeft van hoe de wereld in elkaar zit, zat of zal zitten.

Als klap op de vuurpijl wordt de gemiddelde verkoper van een unieke motorfiets vaak ook nog laaiend als iemand vraagt wat zijn stalen ros cq. verkoopwaar nu zo zeer uniek maakt, gevolgd door een uitblijvend concluderend antwoord op die vraag.

Beetje jammer.

Goed weekend :W
Hoe ziet die kleur blauw er uit :+
Lichter of donkerder dan gewoon smurfenblauw? _O-
 
Of de opmerking: mooiste van Nederland, ook al zo'n dooddoener. Dat maak ik zelf wel uit.

Wat me wel opvalt is dat veel MF'ers reageren op advertenties met veel te duur of andere op en aanmerkingen zonder interesse te hebben in de motor. Dat is zeker niet uniek hier.
Maar het is dan ook een forum hé.
Er zijn wel eens advertentie's bij dat ik denk van tja.
1: weinig tot geen info
2: geen foto's
3: een advertentie waar de luiheid van afstraalt(lees 1 of 2 regels niks zeggende tekst)
daar verkoop je niks mee
 
Of je zoekt iets..

Krijg je een berichtje terug "ja heb ik"....

Dan had je kunnen voorspellen dat ik wilt weten wat het moet kosten,
bespaar ons allebij de moeite en zeg dat er meteen bij..


Of ook leuk, prijs via PB

Lees, wil zo veel geld hebben dat ik weet dat het idioot is maar je weet maar nooit..
( maar durf het niet eens hardop te vertellen )
 
Hoe ziet die kleur blauw er uit :+
Lichter of donkerder dan gewoon smurfenblauw? _O-
Je kent ze toch wel, die foeilelijke boutjes :')

-font-b-Blue-b-font-font-b-WindScreen-b-font-Windshield-Wellnuts-Bolts-For-Yamaha.jpg


Ik stel me voor dat Smurfin d'r doos die kleur heeft :Y
 
Er is de laatste jaren weinig mee gereden maar hij is ultra betrouwbaar, want start altijd.

Dan is de motor betrouwbaar idd.... :')




sowieso "start altijd" das best lastig, zet je hem uit, start ie weer, zo kun je hem nooit normaal parkeren!


Vrijdag!!!! :} :] :W



:^

Start altijd, alleen werken de remmen niet, banden zijn verdroogd, ketting en tandwielen zijn versleten en er zit een raar geluid in het blok.

Let op, ultra betrouwbare mororfiets :+
 
Te koop: Unieke motor met uniek nummerplaat en uniek afgesleten ketting en banden!
Geen funbieders, kijken is kopen, geen testritten!!!
-> zie ik meestal in combinatie met username: xXxRaceBoynitroxXx :')

Soms zijn er wel wat unieke dingen te koop, zoals een custom chopper, of een volledig verbouwde GS500 met ebay onderdeeltjes die half uit elkaar valt :+
 
Als klap op de vuurpijl wordt de gemiddelde verkoper van een unieke motorfiets vaak ook nog laaiend als iemand vraagt wat zijn stalen ros cq. verkoopwaar nu zo zeer uniek maakt, gevolgd door een uitblijvend concluderend antwoord op die vraag.

Eh, wat? :? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan