'Nee, hij is niet uniek'

Laatst bewerkt:
Een Yamaha SRX-600 heeft wel een eigen karakter maar is niet uniek in de zin dat het een exotische fiets is of zo. Die dingen kon je gewoon nieuw zo kopen in die tijd. Nu zie je al niet zo vaak meer een SRX te koop staan, maar die van mij wijkt toch iets af omdat:
1. Het de originele europese versie betreft (o.a. grijze kleur).
2. Het een volledig originele motorfiets betreft dus niets aan verbouwd.
3. Hij heeft 13k kilometer gelopen.
4. Die km heeft hij alleen met mooi weer afgelegd en dat zie je.

Hij is te koop maar ik heb geen haast. Ook niet uniek is dat het niet meevalt om een liefhebber te vinden voor zo een fiets wat toch niet echt een dertien in een dozijn fiets is.
 
Verkoper heeft ook duidelijk iets met klokken. Buiten 3 klokken op de motor, ook nog eens 6 klokken op de wand rechts naast de motor, 3 klokken schuin achter de motor, en nog eens 8 klokken links van de motor. Gewoon een constatering :9


Ook met chinees binnenwerk ?
 
Je moet voor de leut eens het woord "unieke" in de zoekbalk van marktplaats.nl in typen ...
... BAM! - 6.682 resultaten, in elke mogelijk denkbare categorie van de site _O-

Dus, alleen al dat woord "unieke" is al niet meer uniek :P

Met een beetje naar beneden scrollen viel mijn oog op een of andere advertentie, weet niet meer wat, maar in de beschrijving, "nog slechts enkele op voorraad :')

Uniek ... maar toch 'enkele' op voorraad ... klopt iets niet :')
 
Is nieuwe trend, schoolmeisjes die goedkoop spullen van ali halen en dan doorverkopen via marktplaats etc.
Dat zo'n helm wellicht niet veilig is staan ze niet eens bij stil. Als motorrijder ben je wel stom als je zoiets koopt.
 
Mwoah, eerder stom dat je het niet op Ali koopt. }) Maar alles wat ik op marktplaats zie kom ik inderdaad ook tegen op Ali. Het enige verschil buiten de prijs dan zit hem in de levertijd.
Is nieuwe trend, schoolmeisjes die goedkoop spullen van ali halen en dan doorverkopen via marktplaats etc.
Dat zo'n helm wellicht niet veilig is staan ze niet eens bij stil. Als motorrijder ben je wel stom als je zoiets koopt.
 
Ik heb die helm net gerapporteerd op MP. Er zal maar een arme stakker zijn die zo dom is door 'm te kopen en op te zetten...
 
Dat gaat gewoon richting oplichting die helm.

Maar misschien is het voor volgende posts een ideetje om een screenshot te plaatsen. De oude posts hebben nu alleen maar lege links. Beetje jammer als we hier later niet meer over kunnen lachen. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan