'Nee, hij is niet uniek'

Ik heb zijn inspiratie gevonden!

Bekijk bijlage 1411787


Ik moet zelf aan Alf denken _O-

631dcdd2-b515-4168-8cf2-0e2b57d42dc6.jpeg
 

Een custom CB500 dan? Wel eerlijk dat de plas olie ook op de foto staat.

Goed verhaal bij de beschrijving, wel heel eerlijk. Mooi voorbeeld waarom rijden op de verkeerde categorie motorfiets geen goed plan is...
 
Sommigen hebben een spellingvaardigheid van een konijn!

In de advertentie: Deze toont een motor die je maar al te vaak tegenkomt op de weg, maar in zijn titel is de verkoop van een moter.....................

Verder is deze motor (moter?) de enigste in Europa
Dat betekent dus de 'meest enige'..................? Dwz nog meer alleen dan alleen. Vraag is hoe je dat zou willen gaan doen :?

Brrrrrrrrrrrrr:X
 
Sommigen hebben een spellingvaardigheid van een konijn!

In de advertentie: Deze toont een motor die je maar al te vaak tegenkomt op de weg, maar in zijn titel is de verkoop van een moter.....................

Verder is deze motor (moter?) de enigste in Europa
Dat betekent dus de 'meest enige'..................? Dwz nog meer alleen dan alleen. Vraag is hoe je dat zou willen gaan doen :?

Brrrrrrrrrrrrr:X

Op het kentekenbewijs staat moterfiets. Nu kort hij dat af naar moter, is het weer niet goed. Tssssk :')
 
Op het kentekenbewijs staat moterfiets. Nu kort hij dat af naar moter, is het weer niet goed.

Nee, dus ook nu weer niet goed! :X
Ik denk dat je dan toch maar effe een nieuw brilletje moet kopen.

Op mijn kentekenpapier Deel 1 staat:
"Het kenteken XX-XX-XX is opgegeven voor: Het MOTORrijwiel Merk: ect

Tsssssssssssss '(
 
Laatst bewerkt:
Nee, dus ook nu weer niet goed! :X
Ik denk dat je dan toch maar effe een nieuw brilletje moet kopen.

Op mijn kentekenpapier Deel 1 staat:
"Het kenteken XX-XX-XX is opgegeven voor: Het MOTORrijwiel Merk: ect

Tsssssssssssss '(

Ondanks dat ik een beetje zit te stoken, en wat ook goed uitpakt, gezien de happost, "bracht" je mij toch aan het twijfelen.
Maar nee, geen rijwiel -->

Rijwiel versus fiets.jpg
 
Sommigen hebben een spellingvaardigheid van een konijn!

In de advertentie: Deze toont een motor die je maar al te vaak tegenkomt op de weg, maar in zijn titel is de verkoop van een moter.....................

Verder is deze motor (moter?) de enigste in Europa
Dat betekent dus de 'meest enige'..................? Dwz nog meer alleen dan alleen. Vraag is hoe je dat zou willen gaan doen :?

Brrrrrrrrrrrrr:X

Mijn moeder roept altijd "oh wat enig" als ze iets mooi vind. Dat zal de bewuste aanbieder wel bedoelen. Mooiste van Europa dus. En dat zou best wel kunnen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan