'Nee, hij is niet uniek'

Misschien ook hier even onder de aandacht brengen, vast gegadigden ervoor.

maar misschien valt dat buiten je verwachtingen, qua verkoopprijs...Sorry, leuke motor, maar ik ben bang dat hij niet veel meer waard zal zijn dan de donormotor.
 
aadcd968fbae17016d14456cdad396dabc7fa92909fbd87033640b226a20a760.jpg
 
staat niet in de titel, of in de tekst, maar deze 'cb500' is wel echt uniek :')


Lijkt mij een kloontje uit china en iemand heeft er een kenteken van een cb500 opgeplakt.
Sowieso dit soort meuk niet via bva kopen want je kan nergens aanspraak op maken
 
Laatst bewerkt:
OMG, BVA is inderdaad weer lekker bezig. En wat @Raymond W zegt, als er wat gebeurt (ding in beslag genomen is nog het minste) geven ze niet thuis.

Lijkt trouwens een motortje uit India te zijn, via Google kwam ik op een oudere trade site uit India.
chopper-bike-377.jpg
chopper-bike-et200-5--391.jpg


Foto bij de advertentie:
$_85.JPG
 
OMG, BVA is inderdaad weer lekker bezig. En wat @Raymond W zegt, als er wat gebeurt (ding in beslag genomen is nog het minste) geven ze niet thuis.

Lijkt trouwens een motortje uit India te zijn, via Google kwam ik op een oudere trade site uit India.
Bekijk bijlage 1530095Bekijk bijlage 1530096

Foto bij de advertentie:
Bekijk bijlage 1530097
Hum, als je dan toch bezig bent met stickers plakken, plak er dan gelijk die van een Valkery o.i.d. op. Dan klopt het ook niet, maar begeef je je in elk geval in de ultieme waan...
 
Hum, als je dan toch bezig bent met stickers plakken, plak er dan gelijk die van een Valkery o.i.d. op. Dan klopt het ook niet, maar begeef je je in elk geval in de ultieme waan...
Er staan deze stickers op om te faken dat de motor bij de kentekenplaat hoort ;)
 
Betreft een Eastman ET250

Ik heb bva eens gebeld om te zien wat voor aktie ze hierop gaan ondernemen.
Ze veilen in opdracht dus zullen ze met de verkoper contact opnemen.

Ik heb ze uitgelegd dat deze motor een kenteken heeft dat niet bij deze motor behoort.
Dat wanneer je een ongeval krijgt en de technische recherche een onderzoek instelt dat dit boven water zal komen en de verzekeraar niet uit zal keren.
Dat wanneer je in het gunstige geval een controle onderweg krijgt je motor een WOK-status zal krijgen en nooit door enige keuring zal komen.

Ze gaan contact opnemen met de verkoper en in onderling beraad over hoe nu verder te gaan met deze kavel.
Ze houden mij op de hoogte......
 
Leuk topic dit. Mij valt op dat veel verkopers hun motor verkopen met pijn in het hart. Daar heb ik zelf nooit last van.
Mochten de mensen met pijn in het hart meelezen: ga naar de dokter in plaats van een advertentie op marktplaats zetten :X .

Maar als alle motoren uniek zijn snap ik wel waarom mensen er soms de hoofdprijs voor vragen. Ik dacht in eerste instantie dat ze nooit van afschrijven had gehoord, maar het komt dus omdat het unieke parels zijn. Zag gisteren een mt09 (niet de SP) uit 2020 (dat wel) met Akra+ enkele opties te koop staan voor € 13.800,-
 
Leuk topic dit. Mij valt op dat veel verkopers hun motor verkopen met pijn in het hart. Daar heb ik zelf nooit last van.
Mochten de mensen met pijn in het hart meelezen: ga naar de dokter in plaats van een advertentie op marktplaats zetten :X .
Staat er iets te vaak bij ja. Ik gok dat de vrouw dan het "unieke" project van hun man beu is.
 
Staat er iets te vaak bij ja. Ik gok dat de vrouw dan het "unieke" project van hun man beu is.
Volgens mij was mijn eerste gebouwde caferacer wel redelijk uniek(stond niet in de advertentie) maar ging me best aan het hart hoor, anderhalf jaar aan gewerkt, dat laat je niet heel makkelijk los.Het geld was nodig om het volgende project te bekostigen en na 300km rijden in een jaar was de enige conclusie dat hij moest gaan.
 
Volgens mij was mijn eerste gebouwde caferacer wel redelijk uniek(stond niet in de advertentie) maar ging me best aan het hart hoor, anderhalf jaar aan gewerkt, dat laat je niet heel makkelijk los.Het geld was nodig om het volgende project te bekostigen en na 300km rijden in een jaar was de enige conclusie dat hij moest gaan.
Mooi ding !
 
staat niet in de titel, of in de tekst, maar deze 'cb500' is wel echt uniek :')



Nou, iemand heeft dus €1235 geboden en is dus ongeveer €1500 kwijt aan dit hok.
4-2.jpg

Ik heb BVA aan de telefoon gehad en ze zeggen dat ze veilen in opdracht.
Jaja, heb ze uitgelegd dat dit een totaal andere motor is en deze is omgekat.
Het typeplaatje is overgezet wat duidelijk te zien is.
Het barrel met het kenteken XL 28 54 (voor de zoekhits via google) Is dus een EASTMAN ET250 afkomstig uit het oosten.
Omdat de troela van BVA verder geen stappen heeft ondernomen (ze zou mij op de hoogte houden) heb ik er vorige week nog een mail achteraan gestuurd.
Blijkbaar vinden ze het allemaal prima zolang ze hun geld maar krijgen van de veiling want ook op deze mail heb ik tot op heden geen antwoord gekregen.

Wordt misschien vervolgd als de nieuwe eigenaar naar zijn nieuwe aanwinst gaat googelen en zich hier meldt of als bva alsnog contact met mij opneemt.
 
beetje jammer dat het zo moet gaan..
winst is blijkbaar essentieel voor dit bedrijf, dat ze dit boven klantbelang zetten...

Ik ken geen bedrijf waarbij het klantbelang boven de winst gaat, per definitie ben je dan geen bedrijf...

Gewoon lekker wiki als bron:

Een bedrijf of onderneming is een organisatie van arbeid en kapitaal actief in de productie en/of het aanbieden van goederen en diensten. In de (klassieke) economische theorie zijn bedrijven gericht op het maken van winst.
 
Tja en BVA heeft natuurlijk nog de achterdeur dat ze inderdaad niet de eigenaar zijn van de motor en enkel een platform zijn voor verkopers om hun goederen te slijten.. En de koper draagt ook zeker verantwoordelijkheid.

Maar helemaal netjes is het natuurlijk niet, maar BVA is geen productexpert en verkoopt natuurlijk honderdduizenden producten per jaar.
 
Mij is geleerd dat je als bedrijf voortgang als doel moet hebben en niet winst. Dat misschien een middel om te kunnen blijven bestaan. In elk geval zou ik als bedrijf hier niet mee geassocieerd willen worden. Voor je reputatie en dus je toekomst is dit schadelijk.

Maar eigenlijk denk ik dat zoiets als dit gewoon wordt opgekocht en naar het buitenland gaat.
 
Hoewel ik vaker prima dingen via BVA heb gekocht heb ik ook het idee dat ze vrij onscrupuleus zijn als het er op aan komt. Niet alleen het "wij zijn maar intermediair" maar ik heb ook wel eens een autobod gedaan op een product waarop nog niet geboden was. Binnen een paar minuten stond mijn autobod op de max. Dat kan natuurlijk maar ik vond het toch vrij toevallig en ik ben dan ook erg voorzichtig om dat vaker te gebruiken.
 
Hoewel ik vaker prima dingen via BVA heb gekocht heb ik ook het idee dat ze vrij onscrupuleus zijn als het er op aan komt. Niet alleen het "wij zijn maar intermediair" maar ik heb ook wel eens een autobod gedaan op een product waarop nog niet geboden was. Binnen een paar minuten stond mijn autobod op de max. Dat kan natuurlijk maar ik vond het toch vrij toevallig en ik ben dan ook erg voorzichtig om dat vaker te gebruiken.

Mijn ervaring met BVA.
Een item waar dagenlang niemand een bod op had gedaan, heb ik wel een bod gedaan. Dit was 's avonds!
Recht de volgende dag tijdens kantoor uren werd ik overboden, en dat al enkele keren meegemaakt. Dan krijg ik het gevoel dat er iemand bij BVA de prijzen zit op te drijven in de hoop dat andere daar weer overheen gaan.
 
Ook wel is geboden op auto's op BVA, maar gingen altijd over hun daadwerkelijke waarde. Ook is op een Suzuki Swift geboden, was ook te duur voor mij met alle kosten erbij (later via MP een vergelijkbare gekocht voor veel minder). Maar even later zag ik die Swift weer op BVA staan, dacht altijd dat bieden bindend was maar dat valt ook wel mee :?
 
Ook wel is geboden op auto's op BVA, maar gingen altijd over hun daadwerkelijke waarde. Ook is op een Suzuki Swift geboden, was ook te duur voor mij met alle kosten erbij (later via MP een vergelijkbare gekocht voor veel minder). Maar even later zag ik die Swift weer op BVA staan, dacht altijd dat bieden bindend was maar dat valt ook wel mee :?
Het is een online account. Niet betalen is account blokkeren. Item opnieuw in verkoop.

Reken er maar op dat bva mensen meebieden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan