'Nee, hij is niet uniek'

Deze zijn inderdaad nep.

Dit vind ik toch behoorlijke oplichting. Hij zegt nergens dat ze nep zijn, terwijl dit overduidelijk het geval is. En het is nog gevaarlijk ook. In deze neppe zit geen kevlar versterking etc.

Hier kun je mooi de vergelijking zien:

Hij zegt ook dat die verpakking die je op de marktplaats advertentie ziet helemaal niet bij de handschoenen hoort te zitten.

Ik begin me trouwens wel behoorlijk te ergeren aan al die mensen die nep spullen uit China als echt verkopen op Marktplaats. Ik heb er geen probleem mee als je spul uit China doorverkoopt, maar geef dan wel aan dat het imitatie is. Nu ben je gewoon mensen aan het oplichten. Kijk eens naar al die Rizoma accessoires. Een groot deel daarvan is gewoon nep.
 
Laatst bewerkt:
Dit vind ik toch behoorlijke oplichting. Hij zegt nergens dat ze nep zijn, terwijl dit overduidelijk het geval is. En het is nog gevaarlijk ook. In deze neppe zit geen kevlar versterking etc.

Precies dit inderdaad. Je wordt gewoon dubbel genaaid, ten eerste financieel gezien, want zelf bestellen van Ali is nog goedkoper. En qua veiligheid krijg je ook niet wat je denkt te hebben.

De verpakking verraadt het in dit geval direct al. Had die gast van marktplaats al een mail gestuurd, maar geen reactie en advertentie is onveranderd gebleven. Redelijk bewust gedaan dus. :r
 
Precies dit inderdaad. Je wordt gewoon dubbel genaaid, ten eerste financieel gezien, want zelf bestellen van Ali is nog goedkoper. En qua veiligheid krijg je ook niet wat je denkt te hebben.

De verpakking verraadt het in dit geval direct al. Had die gast van marktplaats al een mail gestuurd, maar geen reactie en advertentie is onveranderd gebleven. Redelijk bewust gedaan dus. :r
Leuk detail wel dat de nep verpakking mooier is dan de originele (volgens de Revzilla review).
 
Heb jij soms ook zo'n imitatiestuur dat je zo kort door de bocht gaat?


Ik heb het mevrouwtje de link naar de gordeltesten doorgestuurd waaruit blijkt dat je een crash met 50km/uur al niet zult overleven doordat de punten afbreken, samen met de statements van Takata, maar daar had ze geen boodschap aan. Zo kort door de bocht vind ik het dus niet.

http://www.marktplaats.nl/a/auto-di...ata-4-punts-gordel-met-goedkeur-tot-2019.html
Deze zijn bijvoorbeeld keihard fake, maar wordt niks aan gedaan.
 
Mijn motor staat niet te koop maar uniek is hij wel degelijk :Y
Van alle motoren op de wereld is het namelijk de enige die in mijn bezit is :+
 
Motoren - overige merken - Motoren en Scooters - Speurders.nl

Van de 14 staan er dan al toch twee te koop nu :+

Valt er trouwens wat uit te lezen aan zon apparaat, behalve de kmstand :? :? :?


In 1991 zijn er een aantal prototypes gemaakt die op shows zijn getoond, in 1992 zijn er +/- 20 gehomologeerd. Vanaf 1994 kwamen de productie modellen, dus hij heeft best een uniek fietsje te koop staan

Variants

Ik heb een 650 i.e Kevlar uitvoering met een tenaamstelling uit 1997, ook diverse problemen mee gehad en uiteindelijk een kawasaki blok ingebouwd.
 
Veel kwats Reijden er nit meer ront

130db9eb6e.png


4c4f1332a3b9dbf1b45d4e95eb58adea
 
Terug
Bovenaan Onderaan