'Nee, hij is niet uniek'

Dit soort ongein heb je exact hetzelfde op marktplaats met bepaalde auto s. Zeg maar de gti vr6 6inlijn en 16 klepper uitvoeringen. Heel soms heb je een uitvoering die beperkt geleverd was zoals bv clio williams maar meestal was t grootspraak😂
 
Mensen met zooi verkopen het altijd als uniek en echt unieke dingen worden nooit op waarde geschat.
Ik had destijds mij skyline echt uniek gemaakt met combinatie ombouw schermen naar ander model (r33>r34), bodykit en hele widebody ombouw. Kreeg ik reacties als "ja maar ik kan voor een paar honderd ook replica onderdelen kopen die er op lijken." Uiteraard nooit dan heb besef hebben dat je duizenden euro's aan strak maken en aanpassen kwijt ben en dan rij je nog met replica rond ook.
 
Als ik 'unieke' bij marktplaats onder motoren intyp krijg ik het volgende lijstje:

Motoren | Harley-Davidson (14)
Motoren | Honda (9)
Motoren | Yamaha (7)
Motoren | Suzuki (6)
Motoren | Kawasaki (4)
Motoren | BMW (3)
Motoren | Ducati (3)
Motoren | MV Agusta (3)
Motoren | Overige merken (3)
Quads en Trikes (3)

Blijkbaar zijn Harley's en Honda's(???) de meest unieke motoren.
 
Bij Harley's is dat niet zo raar elke harley die van de band rolt is volgens mij wel een limited special aniversary custom edition...met klant personalisatie!
 
Bij Harleys valt er na 10 meter al een random onderdeel van af dus dan is elke wel uniek ja :P
 
Als je hobbymatig het verkooptopic leest moet je dat soort makelaars jargon toch wel doorgronden.
Streetfighter = op z'n bek gegaan en te beroerd om nieuwe kuipen te kopen.
project = op z'n bek gegaan vol goede moed begonnen met opknappen maar na drie weken gestopt.
orgineel = te beroerd om er wat aan te doen
als nieuw = hij glimt
Je vergeet naar eigen smaak aangepast met aandacht voor origineel dus gecustomised
De een vindt het niets de ander vindt het prachtig....
 
Op een ander forum postte iemand deze parel:

4YfTUY0.png


:')
 
Lijkt me heel slim om op MP te roepen dat het vermogen op het kenteken niet klopt. Net alsof hij graag een WOK melding wil.
En uniek is hj zeker, welke zigeuner bedenkt nu zulke kleuren? Ik ben benieuwd hoeveel kleuren en schade hieronder zitten.
 
Lijkt me heel slim om op MP te roepen dat het vermogen op het kenteken niet klopt. Net alsof hij graag een WOK melding wil.
En uniek is hj zeker, welke zigeuner bedenkt nu zulke kleuren? Ik ben benieuwd hoeveel kleuren en schade hieronder zitten.
Hij is helemaal niet legaal; een r6 heeft origineel(zonder begrenzing) meer dan 70kw. Dus valt (geïmporteerd of niet) buiten de A2 regel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan