'Nee, hij is niet uniek'

Staat voor 1.000€ meer te koop (vraagprijs). Kon het niet laten om berichtje te sturen, de smoes is in elk geval samenwonen en ruimte maken. :P
Bij RDW-OVI kan je ook zien hoe lang de eigenaar reeds de motor in bezit heeft.
Toch wel vreemd dat je een motor koopt en dan 1 maand later weer weg doet om 'plaats te maken' :?
Mijn 1e gedachte is dan dat er mss iets GOED verkeerd is met die motor.
 
Staat voor 1.000€ meer te koop (vraagprijs). Kon het niet laten om berichtje te sturen, de smoes is in elk geval samenwonen en ruimte maken. :P
Ik zag vorige week een 2018 Benelli TNT met 2.700 kilometer voor €1.500,00 op MP. Staat nu op MP bij een handelaar voor €2.249,00.
 
Dan zijn ze er wrs toch niet zo blij mee...................... :?

Over de Vectrix van €990

Dit dus.................!! Zonder weer opnieuw over spelfouten te gaan praten.
Sommigen kwakken alles over de muur zonder er ook maar 2 tellen na te denken wat ze neerschrijven.'(
Een scootertje met 374 PK. Hoe erg kan het wezen......................:X
Spelfouten zoals je zegt :')

Beetje research leert mij dat het 3,74 pk heeft. Oftewel, drie komma vierenzeventig.
(En mogelijk is het trouwens 3,74 kW, ipv van pk, en dus 5pk, zoals het bromfietsen klasse B betreft, maar ik heb geen zin om dat helemaal te gaan uitzoeken, ben immers niet in deze geïnteresseerd :+ )
Dus ipv enkel die komma fout, halen ze kW en PK ook nog eens door elkaar :')

Uw advertentie even nalezen en aanpassen is ook maar een kleine moeite.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jij vertelt nu het verhaal zoals het is gegaan.
Ga er van uit dat jij in 1e instantie de motor op een nette manier hebt verkocht.

Maar als je de werkelijke voorgeschiedenis NIET kent, en de motor wordt zo snel opnieuw aangeboden, dan staan voor mij alle seinen wel op ROOD!
Waarom moet die motor na 1 maand al weer weg? Een ernstig probleem ontdekt...............?
 
Ik heb een zijstandaard voetverbreder gemonteerd op mijn motor. Is die nu ook uniek???
 
Ach ja, maar wanneer is iets nu precies uniek?
Als het door iets bepaakd het enige is waarvan je iets tegen kan komen?

Tja, ik heb goudkleurige haakse ventielen, blauwe reflectetende wielstripping, een omgebouwde koplamp naar symetrisch dubbele gele LED dimlichten, witte grootlichten, blauwe wijzerplaatverlichting, blauwe verklikkers voor de pinkers, en nog wel wat denk ik. Ik ben er haast zeker van dat je geen exacte tegenkomt.
(Indien wel, draai ik mijn ventielen bij de volgende bandenwissel wel naar links ipv rechts :+ )
Maar maakt dat de motor uniek? Verre van in mijn ogen.

Toch altijd grappig hoe snel mensen naar het woord "uniek" grijpen om een advertentie te plaatsen.

Het woord "collectorsitem" is hier en daar dan weer wel gepast in mijn ogen. En als het om ern écht collectorsitem gaat, mag je er meestal wel heel wat voor neertellen.
Zoals deze bijvoorbeeld:
 
Nee, z'n vrouw kwam er achter :+
Heeft hier vorig jaar vijf weken geduurd.
En ik maar een foto van de motor appen in de voortuin, en later in de achtertuin.
In de schuur komen en dan zeggen, 'het lijkt wel alsof er een motor onder de hoes staat".
Toen nog twee weken gewacht. Vind ik grappig. :')
 
:^ nu nog een tikkeltje te vroeg voor die prijs (het is te proberen).

Wacht maar tot dat al die mensen die begonnen zijn op een CBR en nu nieuwer rijden weer hun jeugd willen herleven ofzo over tig jaar. Meeste goede CBR's zullen dan wel verdwenen zijn, het is ook niet de eerste motor waar dat mee gebeurd (2 takten, XT500 etc.), word nu nog gezien als een budget motor maar straks een klassieker. :Y


'Op elke straathoek een CBR600F' is volgens mij nog steeds van toepassing (hoeveel zullen er geproduceerd zijn? :X). Sommige worden als werkpaard gebruikt -onder andere door mijzelf- , maar er rijden toch nog heel wat lage km.stand/altijd binnen gestaan/in showroom conditie gehouden/een paar ritjes per jaar exemplaren rond.
 
'Op elke straathoek een CBR600F' is volgens mij nog steeds van toepassing (hoeveel zullen er geproduceerd zijn?
Dat wil dus ook zeggen dat heel veel mensen-die-inmiddels-wat-te-besteden-hebben zo'n geval hadden toen het haar nog niet grijs was enz. Kortom een veel grotere sentimenten markt dan bij een motor waarvan er maar een handvol verkocht zijn. Prijs wordt bepaald door vraag en aanbod, zolang de vraag naar supernette exemplaren groter is dan het aanbod kan de prijs best een leuke worden.
 

1589744457394.png


:') :') :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan