'Nee, hij is niet uniek'

@Clank
:t Bedankt voor de info.
Mijn 85-er FZ heeft geen stadslicht. (dat heeft mijn dubbele USA koplamp niet)
Maar vóór 1997 is dat niet geëist.

Mooi, kan ik daar ook nooit gezeur over krijgen!:9

Edit: Hellracer meldt........................ Mijn FZ had ooit WEL een stadslicht. 😳
 
Ik heb veel met ingenieurs te maken gehad, soms klapperden mijn oren van wat ze vroegen zonder goede technische onderbouwing.
Eentje was afgestudeerd op het gebied van ruimtevaartechnologie.
Maar de bijpassende O-ring bij een O-ring kamer uitzoeken.. daar had hij nog nooit van gehoord.
Was een week in paniek, en toen kwam hij triomfantelijk met de bekende oplossing uit een referentie boekje.. :?
Ik heb 9 jaar bij Fokker gewerkt, klinkt bekend..
 
Dat klopt.
Officieel mag er niks. Omdat er in NL geen controle is en de pakkans zo goed als 0 is wordt er heel veel aangepast. Door heel Europa zijn ze jaloers op ons.
Ik heb een after market LED licht in mijn GS gezet.. vervolgens een mail uit Finland :? of hij de originele koplamp mag overnemen.
Dus ik stuur de link van de LED lamp, nieuw goedkoper dan de OEM tweedehands. :P
Komt er een reply dat ze niks aanpassen aan de motor zonder E-keur.
Daar krijg je gewoon langs de weg al met de politie te maken. 8)7
Hij voegde er aan toe dat Zweden nog strenger is.
 
Laatst bewerkt:
Dat klopt.
Officieel mag er niks. Omdat er in NL geen controle is en de pakkans zo goed als 0 is wordt er heel veel aangepast. Door heel Europa zijn ze jaloers op ons.
Wij niet!
Omdat het bij ons net is als bij jullie. Alles mag!
Enfin ... niet alles, maar toch veel ...
En zolang die jaarlijkse keuring er niet komt ...
Maar ook als die er wel komt maak ik mij weinig zorgen.
Ik heb 2X een H4 LED miniprojector in mijn koplamp, maar wel keurig afgesteld, en slechts 0,0453217% lichtsterkte tegenover een Volvo. Er staat overigens gewoon E keur op mijn koplamp, nietegenstaande het innerlijk een USA unit is.
Bovendien zijn ze geel, waardoor enkel kenners zien dat het LED's zijn, de rest denkt dat het "Franse Halogeens" zijn.
Daarbuiten heb ik ook nog eens rode achterpinkers.
En met dit alles durf ik gewoon heel Eurafrazië te doorkruisen hoor. Mijn motor is conform de B wetgeving, dus mag ik er mee door elk land die mijn verzekering dekt.
 
Niet geheel onpartijdig maar uniek issie wel....O-)

Van een MF-er zo te zien.

Als een voormalig GPZ rijder kan ik het blokje (en eigenlijk ook wel de hele motor) wel waarderen. Vrij hoogtoerig voor een tweecilinder.
Maar waar zitten de uitlaten op dit ding?
 
Ik heb die Kawerda wel vaker gezien, ook een reportage in een motorblad.
Er staat ook meer over de uitlaat. ;)

 
En hier op MF zelf :9

 
En hier op MF zelf :9

Zoals ik al zei... Niet geheel onpartijdig.. :9
 
Van een MF-er zo te zien.

Als een voormalig GPZ rijder kan ik het blokje (en eigenlijk ook wel de hele motor) wel waarderen. Vrij hoogtoerig voor een tweecilinder.
Maar waar zitten de uitlaten op dit ding?
Uitlaten zitten onder het blok weggestopt...
 
In plaats van hier: Aparte motoren op Marktplaats en zo

Maar gepost hier:

Ik vond deze nogal... wat. Een Kawasaki W650 voor € 18.000 €20.000 inmiddels. ("De prijs is niet onderhandelbaar, je wil deze motor of je wil hem niet.")


1622626008165.png
 
Mooi man! hele goeie in de categorie "nee hij is niet uniek" _O- Mooie opmerking dat je hem wilt of niet.... duidelijk verhaal voor dat geld lekker laten staan :W
 
Ik snap het niet helemaal. Mis ik iets? Waarom zou deze fiets 20.000 euro waard moeten zijn?
 
Door het logo op de tank. Duh...
Snel zijn is de boodschap !
(Snel weglopen in dit geval)
 
In plaats van hier: Aparte motoren op Marktplaats en zo

Maar gepost hier:

Ik vond deze nogal... wat. Een Kawasaki W650 voor € 18.000 €20.000 inmiddels.
("De prijs is niet onderhandelbaar, je wil deze motor of je wil hem niet.")
Geen zin in een Hobby-Bob maschien.:X
Voor 20k? Mss voor €200.
Maar dan moet je erna weer gaan leuren met al die onderdelen op Marktplaats.

Dus NEE, ik wil 'm NIET!! -O-
 
Door het logo op de tank. Duh...
Snel zijn is de boodschap !
(Snel weglopen in dit geval)

Opgezocht.


Screenshot_20210602-120146.png


Ik snap het nog steeds niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan