Need 4 Speed Meet part 2

TurboTeunis

MF veteraan
Donateur
26 mei 2001
4.000
16
44
Lunteren
Zondag 24 maart 2e Need 4 Speed Meet voor de Gixxers onder ons.

Meer info zie hier

Ik hoop dit maal wel op tijd te zijn ;)

CBRgirl

Die hard MF'er
12 jun 2001
542
0
41
Opheusden
Heb die zwerm suzzi's 2x voorbij ons thuis zien rijden de dijk op en volgens mij reden er ook andere merken tussen. Dus Daniel wat let je ;) gewoon aansluiten.

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
1
Als alles een beetje meezit heb ik dan een Gixxer. :9

Misleidende titel trouwens, bij Need 4 Speed meet denk ik gelijk aan een soort Cannonbal run dus gewoon een race ofzo. })

Dat moeten we trouwens nog wel eens doen, een Cannonball run organiseren, van punt A naar punt B en dan zo snel mogelijk. :)

Scarface

MF veteraan
4 aug 2001
2.327
0
43
www.motormaf.nl
Als alles een beetje meezit heb ik dan een Gixxer. :9

Misleidende titel trouwens, bij Need 4 Speed meet denk ik gelijk aan een soort Cannonbal run dus gewoon een race ofzo. })
Als dat jouw eerste eengeving is moet je daar vooral voor gaan *D

Dat moeten we trouwens nog wel eens doen, een Cannonball run organiseren, van punt A naar punt B en dan zo snel mogelijk. :)
Dat heet toch een dragrace?? ;)

TurboTeunis

MF veteraan
Donateur
26 mei 2001
4.000
16
44
Lunteren
Zoals het er nu naar uitziet wordt het weer een zondag om te ;(
Waarschijnlijk netzo als verleden week, zaterdag (als ik altijd moet werken) het mooiste weer van de wereld, en zondag regen :(

Froggy

MF veteraan
13 aug 2001
10.430
1
39
Noord-Limburg
Yep, heb de vooruitzichten van het weer ook gezien.
Zondag veel kans op regen.
Zaterdag wordt volgens mijn een top daggie :)

Quentin

MF'er
15 jan 2002
36
0
Rotterdam
Tering wat een heerlijk weer is het!! Nog even een doekie over m'n Gix halen en gaan met die banaan. Alvast warm rijden voor morgen: Need 4 Speed; beetje ouwenelen, koffie drinken en hopelijk nog een dijkie pakken met een leuk groep. Mazzolos en tot morgen, Q.

Nog een leuk linkie (tis een auto maar toch...) http://www.sdweb.com/musclecars/index2.htm