Need 4 Speed Meet part 2

TurboTeunis

MF veteraan
Donateur
26 mei 2001
4.000
17
Lunteren
Zondag 24 maart 2e Need 4 Speed Meet voor de Gixxers onder ons.

n4s-logo2.gif


Meer info zie hier

Ik hoop dit maal wel op tijd te zijn ;)
 
Heb die zwerm suzzi's 2x voorbij ons thuis zien rijden de dijk op en volgens mij reden er ook andere merken tussen. Dus Daniel wat let je ;) gewoon aansluiten.
 
Als alles een beetje meezit heb ik dan een Gixxer. :9

Misleidende titel trouwens, bij Need 4 Speed meet denk ik gelijk aan een soort Cannonbal run dus gewoon een race ofzo. })

Dat moeten we trouwens nog wel eens doen, een Cannonball run organiseren, van punt A naar punt B en dan zo snel mogelijk. :)
 
Als alles een beetje meezit heb ik dan een Gixxer. :9

Misleidende titel trouwens, bij Need 4 Speed meet denk ik gelijk aan een soort Cannonbal run dus gewoon een race ofzo. })
Als dat jouw eerste eengeving is moet je daar vooral voor gaan *D

Dat moeten we trouwens nog wel eens doen, een Cannonball run organiseren, van punt A naar punt B en dan zo snel mogelijk. :)
Dat heet toch een dragrace?? ;)
 
Zoals het er nu naar uitziet wordt het weer een zondag om te ;(
Waarschijnlijk netzo als verleden week, zaterdag (als ik altijd moet werken) het mooiste weer van de wereld, en zondag regen :(
 
Yep, heb de vooruitzichten van het weer ook gezien.
Zondag veel kans op regen.
Zaterdag wordt volgens mijn een top daggie :)
 
Ziet er nog helemaal niet zo hopeloos uit joh.
Wordt zondag net zulk weer als morgen..

ff afwachten dus
 
Tering wat een heerlijk weer is het!! Nog even een doekie over m'n Gix halen en gaan met die banaan. Alvast warm rijden voor morgen: Need 4 Speed; beetje ouwenelen, koffie drinken en hopelijk nog een dijkie pakken met een leuk groep. Mazzolos en tot morgen, Q.

Nog een leuk linkie (tis een auto maar toch...) http://www.sdweb.com/musclecars/index2.htm
 
Terug
Bovenaan Onderaan