Need 4 Speed Meet

Quentin

MF'er
15 jan 2002
36
0
Rotterdam
Zag zojuist op GSX-R House dat er aanstaande zondag 3 februari een GSX-R Meeting is in Veenendaal bij een restaurant! Lekker korte termijn maar het lijkt me wel gaaf nu we op dit forum al gezien hebben wie er allemaal een GSX-R rijdt, om elkaar misschien zondag te ontmoeten.

Reageer ff als je ook naar Veenendaal gaat. Hebben tenminste een beetje zicht wie komt!

Groeten,

Quentin
 
\'k Heb zondag al een afspraak met een kater.. })

Zou er anders graag een kijkje nemen..
 
Jawel joh, gewoon doen...

En als je daar dan midden tussen de motoren staat moet je een keer heel hard roepen: Alle gixxer-rijders zijn homo\'s..

Dan hoor je er zelfs als Kawa-rijder ineens helemaal bij, je zal warm onthaald worden! })
 
Ik heb nog één minuut om te zeggen tot morgen anders is het al morgen!!

Grtz,

Q.

Te laat :P

Misschien komen R6yes & R1no ook wel f kijken, LOL
2 Yammies er tussen en schreeuwen : Gixxer rijders zijn......... })
 
HHmm...het valt me op dat de GSX-R rijders
onder ons de meest fanatieke zijn als het gaat
om hoe trouw ze zijn aan hun merk

how come :?
 
Nou, ik kom net van die Need for Speed meet, wat een gezellige drukte zeg!
Ja niet dus!
Ik kwam er om +/- half 2, (het begon officeel dan wel om 12 uur maar toch) stond er 1! gixxer en een sv.
TTeun en ik er bij totaal dus 3 gixxers.
Even koffie gedronken en toen maar weer gegaan.
Wij hoefden niet ver, maar die andere kwamen uit Zwolle, even voor nop heen en weer.
Waar was iedereen?
 
zal vast een toertochje aan vastgehangen hebben dan he turbo..
Anders is\'t echt wel mindere meet :)
 
Nou, ik kom net van die Need for Speed meet, wat een gezellige drukte zeg!
Ja niet dus!
Ik kwam er om +/- half 2, (het begon officeel dan wel om 12 uur maar toch) stond er 1! gixxer en een sv.
TTeun en ik er bij totaal dus 3 gixxers.
Even koffie gedronken en toen maar weer gegaan.
Wij hoefden niet ver, maar die andere kwamen uit Zwolle, even voor nop heen en weer.
Waar was iedereen?
Doh,

Ja eigenlijk waren we op jouw aan het wachten........... :j

Nee we waren met zo\'n 15 man aan het :] over de dijk. En daarna nog even geluld met een bakkie koffie Hm......... Het was een geslaagde dag !!!!!!! Foto\'s komen nog *D

Jammer dat je niet eerder was.....
 
Hé teunis,

Tja, al wie er was geen Teunis!! We waren al verbaasd. Ik had voor mezelf nog een ander GSX-Retje geregeld van vriend en zag wat andere jongens van het forum.

Er waren denk ik 15, hooguit 20 GSX-Ren. Wel tof vond ik als was de opkomst wat klein. We zijn met z\'n allen op de foto geweest voor GSX-R House en er zijn video opnamen gemaakt. Ben benieuwd. De twee mannen van het forum mnet hun 600-tjes hebben ook nog foto\'s gemaakt!

Om kwart over één zijn we denk weggegaan om langs de rivieren te knallen. Wat een kutdijkies zeg!! We hebben afgesloten door ergens nog te ouwehoeren en wat te eten!!

Vond het zelf wel geslaagd al verzonnen ze volgens mij ter plekke dat ze een ritje zouden houwen. Jasper was er wat minder gelukkig mee, zo te zien.

Hé de volgende keer wel op tijd zijn hé. Je hebt toch niet teveel de smoor in hé? Je bent tenminste een stuk weggeweest op je motor. Toch??

Mzzl,

Q.
 
H\'m de volgende keer dan maar niet op TTeun wachten, en zelf maar vast gaan.
Maar ik dacht de meeste komen toch van ver en 12 uur is dan wat vroeg.
Dus om half 1 komen de eerste binnen druppelen, waarna er eerst een uur boven elkaars gixxers wordt gekwijlt.
Dus om half 2 zal het wel op z\'n drukst zijn.
Niet dus! :(
Ben daarna niet ver geweest ging tanken bij zo\'n onbemand tankstation, was m\'n pasje gebroken en geen ander geld bij me :(
Dus niet ver meer gereden nee :(
 
Laatst bewerkt:
Klinkt als het toppunt van KUT! |(

En wij maar lekker rijden over die dijkjes :) , terwijl jij stond te tobben! Was je alleen?

Q.
 
TTeun was ook mee naar de Need for Speed meet, maar toen daar niets te doen was is hij weer naar huis gegaan.(moest nog eten)
Ik dacht toen maar ff naar het klaverblad te gaan, maarja door dat F*king bankpasje kwam daar niets van. :(
Bij Veenendaal waren twee andere van TT-motoren uit Zwolle, sv650 en GSX-R600.
Daar hebben we even een bakje koffie mee gedaan, en toen zijn we weer gegaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan