neergegaan met de motor..

die 2 laatste....wauw :D zou ik zo voor gaan :) weet je de prijsklasse en specificaties toevallig zo? :P of een site ervan? :)
 
Das ff minder zo aan het begin van het seizoen.
Blij dat het in eerste instantie er voor jezelf redelijk uitziet.
Hopen dat de knie meevalt.

Ikzelf heb twee keer schuiver gemaakt waarbij de laatste keer mijn motor opgevouwen is.
Kwam er zelf goed vanaf met 3 gekneuse ribben schaafwonden en gekneusde hand.
Van mijn motorpak was weinig meer over.

Wat betreft je motor. Mocht ie Totall los zijn probeer hem dan in onderdelen te verkopen, dan krijg je er een stuk meer voor trg. Misschien dat dat de financiele schade iets kan beperken.


Sterkte met je herstel en inderdaad zo snel mogelijk weer opstappen
 
Zo das minder zeg. -O-

Sterkte met je herstel.
Ben je wel gewoon thuis, of moet je in het ziekenhuis verblijven?
 
Zit ik met een aller-charmanste dame te chatten, en wie komt er weer tussen, juist ja Pepe! Jij hebt toch geen smaak man met zo'n SP1?
ok ok je hebt gelijk , ik vind zo een sp1 ook niks _O-
 
Laatst bewerkt:
En, al wat meer bekend mbt je knie?

Ik ben zelf in augustus '06 plat gegaan met de volgende resultaten...:

Motor; als totall loss moeten beschouwen en als zodanig doorverkocht...

Ik; beschadigde knie, littekenweefsel heeft zich in mijn knie gevormd waardoor ik inmiddels 2x geopereerd ben (en nog niet geheel van de klachten verlost). Knie blijft knakken bij strekken van mijn been.
2 van mijn ruggewervels gebroken, waarvan 1 compleet in 2'en en de ander gescheurd... Inmiddels ook hieraan geopereerd waarbij ze de tussenwervelschijf hebben verwijderd en hebben vervangen door wat bot uit mijn heup. De wervels erboven en eronder (die dus beide gebroken waren) hebben ze nu met wat metaal aan elkaar geschroefd.

Ben momenteel thuis aan het revalideren van deze operatie, vandaar voldoende tijd om rond te neuzen op MF ;)

Ik ben trouwens ook op de snelweg onderuit gegaan, echter met een gangetje van zo'n 120 km/u een vangrail tegen gekomen |(

Nu nog even verplicht rustig aan doen dus, en dadelijk weer klaar voor het nieuwe seizoen...
Jij in ieder geval ook nog veel succes met het herstel zodat ook jij weer snel kan gaan :]
 
En, al wat meer bekend mbt je knie?

Ik ben zelf in augustus '06 plat gegaan met de volgende resultaten...:

Motor; als totall loss moeten beschouwen en als zodanig doorverkocht...

Ik; beschadigde knie, littekenweefsel heeft zich in mijn knie gevormd waardoor ik inmiddels 2x geopereerd ben (en nog niet geheel van de klachten verlost). Knie blijft knakken bij strekken van mijn been.
2 van mijn ruggewervels gebroken, waarvan 1 compleet in 2'en en de ander gescheurd... Inmiddels ook hieraan geopereerd waarbij ze de tussenwervelschijf hebben verwijderd en hebben vervangen door wat bot uit mijn heup. De wervels erboven en eronder (die dus beide gebroken waren) hebben ze nu met wat metaal aan elkaar geschroefd.

Ben momenteel thuis aan het revalideren van deze operatie, vandaar voldoende tijd om rond te neuzen op MF ;)

Ik ben trouwens ook op de snelweg onderuit gegaan, echter met een gangetje van zo'n 120 km/u een vangrail tegen gekomen |(

Nu nog even verplicht rustig aan doen dus, en dadelijk weer klaar voor het nieuwe seizoen...
Jij in ieder geval ook nog veel succes met het herstel zodat ook jij weer snel kan gaan :]

Tjonge, dat klinkt heftig; en geen zorgen om weer op te stappen?
 
Heb in de tussentijd al wel weer gereden (op nieuwe motor) en moet zeggen dat het in het begin een beetje onwennig was, maar inmiddels toch al weer een heel eind de oude mbt vertrouwen...

Met name in het begin zag ik allerlei zaken langs de weg zoals bomen, vangrails, betonblokken en derg. die mij nogal benauwden, maar dat gevoel is redelijk "gesleten"...

Blijven rijden doe ik toch wel, zit nu eenmaal in het bloed ;)
 
Ben in '91 onderuitgegaan met een VF 750.. Nu 17 jaar verder nog altijd last van een schouder waar elk jaar een spuit in moet. Motor was total los.
Rij nu op een '98 Fireblade.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben 2,5 jaar geleden onderuit gegaan met ongeveer 70 km/h. Mijn motor total loss en ik een maand in het ziekenhuis met een gescheurde lever en een gescheurde nier. Dat is allemaal hersteld. Alleen ik heb sindsdien last van mijn nek, waardoor ik zeer regelmatig migriane heb.

Ik rij wel weer, maar ik ben heel voorzichtig geworden en ben nog steeds aan het oefenen om weer "lekker" te rijden. Gelukkig gaat het steeds beter.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan