neergegaan met de motor..

raptorkipje

Rookie
12 nov 2007
18
0
Ik heb afgelopen vrijdag een ongeluk gehad op de snelweg...wat mijn motor mankeert is nog niet duidelijk, evenmin wat ik mankeer. ff afwachten wat de onderzoeken en scans volgende week gaan uitwijzen.

nu ben ik benieuwd of er hier meer mensen zijn die zijn neergegaan met de motor en wat zij en de motor er aan over hielden.
 
Ik heb afgelopen vrijdag een ongeluk gehad op de snelweg...wat mijn motor mankeert is nog niet duidelijk, evenmin wat ik mankeer. ff afwachten wat de onderzoeken en scans volgende week gaan uitwijzen.

nu ben ik benieuwd of er hier meer mensen zijn die zijn neergegaan met de motor en wat zij en de motor er aan over hielden.
-O- Veel sterkte met het herstel van jezelf en je motor. Heb je zelf veel schade opgelopen?

Ben zelf een keer met 90 onderuit gegaan. Afgezien van een schaafwondje en een flinke blauwe plek alleen maar een flinke deuk in mijn ego en een beschadigde motor. 2 weken later reden we weer rond :]
 
Ik heb nog even de zoekfunctie gebruikt...........,
maar nee, jij bent de eerste..... :X

Veel sterkte gewenst met je herstel :Y
 
Volgende week pas scans? Waarom niet direct? Of lijkt het allemaal wel mee te vallen met jou? (Hopelijk wel)
Wat is er precies gebeurd?
Zo, een hoop vragen. Nu een antwoord op jouw vraag.

Ben een keer op een rotonde op mijn waffel gegaan:
motor: remhandel, richtingaanwijzer en koplampglas stuk
ikke: klein schaafwondje op mijn elleboog (reed in t-shirt :X ) en een heule dikke knie omdat de motor daar op viel.
Heb een week of 2 mijn been niet kunnen buigen.
 
een gebroken enkel, bleek achteraf..
ambulance erbij geweest, die dachten dat het zwaar gekneust was. maar toen ik weer thuis zat, voelde ik dat m'n voet wel hele rare bewegingen kon maken, dus foto's laten maken op de 1e hulp, bleek m'n enkel gebroken -O-

motor was tegen total loss, maar die had ik eerder in elkaar en rijdbaar dan dat het gips eraf was :P

maar goed, sterkte met jouw herstel, zelf en de motor
 
1 keer mezelf onderuit geremd in een "schrikreactie" |( en 1 keer over de kofferdeksel van een auto die zó de weg opreed vanachter een bestelauto :( :( .

Niets aan over gehouden.
 
Ik heb afgelopen vrijdag een ongeluk gehad op de snelweg...wat mijn motor mankeert is nog niet duidelijk, evenmin wat ik mankeer. ff afwachten wat de onderzoeken en scans volgende week gaan uitwijzen.

nu ben ik benieuwd of er hier meer mensen zijn die zijn neergegaan met de motor en wat zij en de motor er aan over hielden.

Wat is er gebeurt?
 
Ik heb afgelopen vrijdag een ongeluk gehad op de snelweg...wat mijn motor mankeert is nog niet duidelijk, evenmin wat ik mankeer. ff afwachten wat de onderzoeken en scans volgende week gaan uitwijzen.

nu ben ik benieuwd of er hier meer mensen zijn die zijn neergegaan met de motor en wat zij en de motor er aan over hielden.

motor : total loss

ik : wat spierpijn,en zwaar beschadigd ego

reed maanden als een dweil

gelukkig wel all risk
 
Ik heb afgelopen vrijdag een ongeluk gehad op de snelweg...wat mijn motor mankeert is nog niet duidelijk, evenmin wat ik mankeer. ff afwachten wat de onderzoeken en scans volgende week gaan uitwijzen.

nu ben ik benieuwd of er hier meer mensen zijn die zijn neergegaan met de motor en wat zij en de motor er aan over hielden.


oef, da's oppassen. Zo'n mooie dame.
 
er zijn gelijk rotgenfoto's gemaakt. daaruit bleek dat er in ieder geval niks gebroken is. maar wat er dan wel is konden ze nog niet zeggen. (mijn linker knie baarde nogal wat zorgen daar) maandag moet ik weer naar t ziekenhuis. ze willen een mri scan gaan maken...dus dat is even afwachten. waarschijnlijk heb ik alleen wat aan mijn knie en hand zoals het er nu naar uitziet, dus valt gelukkig flink mee!

ik was overigens met een goede 100 km/u onderuit gegaan, het was behoorlijk aan het regenen toen. de motor schijnt niet veel meer van heel te zijn :( woensdag gaan we hem ophalen en zien wat de schade precies is...en het meest nare ervan is dat hij niet all risk verzekerd is :(
 
er zijn gelijk rotgenfoto's gemaakt. daaruit bleek dat er in ieder geval niks gebroken is. maar wat er dan wel is konden ze nog niet zeggen. (mijn linker knie baarde nogal wat zorgen daar) maandag moet ik weer naar t ziekenhuis. ze willen een mri scan gaan maken...dus dat is even afwachten. waarschijnlijk heb ik alleen wat aan mijn knie en hand zoals het er nu naar uitziet, dus valt gelukkig flink mee!

ik was overigens met een goede 100 km/u onderuit gegaan, het was behoorlijk aan het regenen toen. de motor schijnt niet veel meer van heel te zijn :( woensdag gaan we hem ophalen en zien wat de schade precies is...en het meest nare ervan is dat hij niet all risk verzekerd is :(


Fuck the motor!
Jij bent er toch goed vanaf gekomen. Die motor is vervangbaar.
 
Fuck the motor!
Jij bent er toch goed vanaf gekomen. Die motor is vervangbaar.



dat wel....maar baal daar toch wel behoorlijk van :( er stopte meteen iemand aan de kant van de weg, eerste wat ik vroeg was hoe het met mijn motor was...tja :p maar ben uiteraard blij dat ik er goed vanaf ben gekomen, wat me zo werd verteld had ik enorm geluk gehad :)
 
dat wel....maar baal daar toch wel behoorlijk van :( er stopte meteen iemand aan de kant van de weg, eerste wat ik vroeg was hoe het met mijn motor was...tja :p maar ben uiteraard blij dat ik er goed vanaf ben gekomen, wat me zo werd verteld had ik enorm geluk gehad :)


het is die Cagiva Raptor toch?
 
Hij was wel erg mooi!
Niet stoppen met rijden hoor. Gewoon d'r weer opklimmen straks.


hij was idd erg mooi! :D helaas is ie dat nu niet meer. zodra ik hersteld ben is het eerste wat ik doe terug op de motor springen :D ik mis het rijden nu al
 
vertel :P ik luister. sta voor alles open qua tips over nieuwe motoren :p


Iets uit Italie in ieder geval.

Zoiets
full


of zoiets
full


of zoiets (zonder dame uiteraard)
full


of zoiets
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan