Negatieve associaties met motor(rijders)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kauwgombal

Die hard MF'er
5 aug 2020
258
105
Laatst reed ik over een 30 weg waar ik netjes 30 reed. Ik gaf de voetgangers bij de oversteekplaats voorrang en zag in mn spiegel een oudere man in versneld tempo naar mij toekomen. Stoppen, stoppen riep hij. In mn achterhoofd gingen allemaal rampscenario's om, is er iets ergs gebeurd? Zal er wat met mn motor zijn? Krijgt hij een aandoening o.i.d.? Snel de motor aan de kant gezet en gevraagd wat er aan de hand was.

Nou toen ging het los. Ja gvd, je rijdt veels en veels te hard, hier lopen kinderen en je rijdt als een gestoorde gek. Ik zei nou dat er kinderen lopen weet ik, ik geef ze net voorrang namelijk. En daarbij rij ik niet te hard, heb hier niet harder gereden dan 30.

Ja dat doe je wel en dat is te horen aan de herrie die je motor maakt. Ik zeg het geluid is wat anders dan de snelheid, maar ik zie dat we er niet uitkomen zo. Fijne middag.

Die vent leek maar wat te zeuren te willen hebben. Toch zie ik een trend. De politiek buigt zich er steeds meer over, het weigeren van motorrijders op dijken is nu een ding, etc. En eerlijk gezegd snap ik het ook wel een beetje. Als je op een terras zit, terwijl een Harley zonder demper stilstaand voor een stoplicht aan het revven is, is dat bizar irritant.

Wat is jullie ervaring ermee en hoe denken jullie erover? En hoe gaan jullie ermee om?
 
Weer een topic in dezelfde categorie:


 
Heb het nog niet meegemaakt..

Als ik niet fout zit; waarom zou ik me er dan druk over maken?
Lekker rechtsomkeer weglopen en weer vrolijk doorrijden :], je laat zo'n azijnzeikers toch je dag niet verpesten?
 
Alleen motorrijders vinden andere motorrijders leuk. Soms heb ik het idee dat men het opeens accepteert omdat ik een vrouw ben, maar ook niet meer dan dat. En ik geef ze geen eens ongelijk, als ik zie hoe sommigen rijden en willen revven... snap ik dat wel.
Wat is er leuk aan andere motorrijders ,rijden alleen maar in de weg :+
 
reed van de week de loorberg op en kwam vanuit de bocht en trok even aan het gas aangezien de brommer ingereden moet worden natuurlijk niet verder dan 6000rpm en er staat me toch 50 meter verderop iemand te schelden en roepen.
Kijk op de teller en rij 70 dus eigenlijk net niks aan de hand.
Maargoed hier in het heuvelland is ook gewoon veel te doen over motorrijders maar dacht echt wtf ik rij met een volledig standaard machine en nog zijn mensen aan het janken
 
Klopt...maar het topic gaat over zeurpieten, die negeer ik. Tenzij iemand het zou wagen me fysiek te bejegenen, dan word ik knorrig...
Ow ja ,je hebt gelijk , ik had t over zuurpieten ,zal ik daar een topic over openen ,er is nog niet zoveel over te doen 🤷‍♂️
 
Zag vrijdag nog een grote groep Harleys in een veel te druk heuvelland, dan ben ik blij dat ik er goed de weg ken en voornamelijk offroad rij. Niet mijn ding dat groepsgebeuren
Wat is dit voor een topic? Mensen storen zich aan motoren en jij stoort je aan Harleys. Meekletsen met de meute is ook iets he.
 
Ook motorrijders hebben negatieve associaties met andere motorrijders O-)
 
Wat is dit voor een topic? Mensen storen zich aan motoren en jij stoort je aan Harleys. Meekletsen met de meute is ook iets he.
Waar lees jij dat ik me aan Harleys stoor? Begrijpend lezen was niet jouw ding op school hè? Ik heb niks met massa's, of dat nou Harleys of Vespa's zijn.
 
Weer een topic in dezelfde categorie:


:^

slotje :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan