Negatieve ervaringen Safety headlights?

TL-Rev

MF veteraan
5 jun 2003
1.615
14
Zwijndrecht
Iemand bekend met het bedrijf (en de service...)? Zie bijgaande:

---------------------------------------------------------------------------------
-------- Originele bericht --------
Onderwerp:       Safety Headlights defect
Datum:       Thu, 27 Apr 2006 15:39:00 +0100
Van:       ********
Aan:       'info@safetylights.nl'


Geachte heer Maijers,

In maart heb ik uw SHL module ontvangen en volgens handleiding gemonteerd op een CBR1000RR uit 2004 (als verjaardagscadeautje voor een kennis, bij dit type motor gaat het dimlicht op contact aan). Na enkele weken probleemloos gewerkt te hebben, gaf mijn kennis aan dat zijn complete verlichting regelmatig kort uitviel. Na controle van de soldeerpunten trad er geen verbetering op. Uiteindelijk hebben we de module tussen de bedrading uitgeknipt en nu werkt de verlichting weer probleemloos. Kunt u me vertellen of u dergelijke klachten eerder gehoord heeft? Ik hoor graag van u terug. Hieronder ziet u de betalingsgegevens van de module.

28/02/2006SAFETY LIGHTS3408312- 39,75 EUR Valuta : 28/02/2006 ******** SHL

Met vriendelijke groet,

********.

---------------------------------------------------------------------------------
-------- Originele bericht --------
Onderwerp:       [Fwd: Safety Headlights defect]
Datum:       Fri, 19 May 2006 22:45:10 +0200
Van:       ********
Aan:       info@safetylights.nl


Ik heb nog geen bericht van u terug mogen ontvangen op onderstaande mail. Kunt u mij inmiddels melden waar het defect aan gelegen kan zijn?

Groet,

********.

---------------------------------------------------------------------------------
-------- Originele bericht --------
Onderwerp:       [Fwd: [Fwd: Safety Headlights defect]]
Datum:       Fri, 02 Jun 2006 23:21:01 +0200
Van:       ********
Aan:       info@safetylights.nl


Gaarne antwoord op onderstaande.

Groet,

********.
 
Terug
Bovenaan Onderaan