Neighbours Nightmare Z1-R Part Deux

Ten eerste harstikke bedankt heren voor de moeite en schema's maar ik heb andere kleur codes bij de pick-up coils :? en vraag me af of de kleuren setjes bij de blok stekker overeen komen ,dit stekkertje past maar op 1 manier zoals jullie weten alleen komen geen van de draden overeen

Heb wel een andere CDI nu en vier mooie vonken ,maar door een behoorlijk verstopte put even wat anders te doen _O-

Ook ik kan tekenen :$


full
 
Ook de uitlaat moest er even op ,stel hij start toch in 1 keer straks ,dan is het toch wel veel herrie op de zondag :z


full
 
En weer geen vonken :+ rare is trouwens wel alle kleuren kloppen en ik had van de week wel vonken op de bougies ,of is het kastje nu al defect ?




Nu kom ik net dit oude bericht tegen ..

Jazeker! De kleuren zijn nog hetzelfde! Is gewoon mooi!

Het probleem zat hem in het vervangen van het injectie-systeem. Die is dus vervangen voor mooie Mikuni vlakschuif carbs.
Daarmee vervalt dus ook de computer die de injectie regelt......maar die computer werkt dus ook samen met de cdi-unit. Dus die geeft geen vonk meer. Daar komt het in het kort op neer.

Nu is er een nieuw cdi kastje (met pc aansluiting) geplaatst en werkt het helemaal super!


Heb Steert wel een mail gestuurt ,loop even helemaal vast :z
 
Laatst bewerkt:
Hallo Gixxerron,
Ik wilde je een pb sturen maar dat kan niet!
Ik zou graag willen weten hoe je bij de Z1-R (toen ie nog zwart was) het voorkantje gemaakt hebt!
En ik bedoel met name het koplampje wat in de witte plaat zit, zou je me dit willen vertellen, hier of via een pb!?!?

Keep up the good work!!

M.v.g,
Thomas v.d. Gronden
 
Hallo Gixxerron,
Ik wilde je een pb sturen maar dat kan niet!
Ik zou graag willen weten hoe je bij de Z1-R (toen ie nog zwart was) het voorkantje gemaakt hebt!
En ik bedoel met name het koplampje wat in de witte plaat zit, zou je me dit willen vertellen, hier of via een pb!?!?

Keep up the good work!!

M.v.g,
Thomas v.d. Gronden
Thomas


Er is wat in gezaagt zie ik en er zat een plat zwart koplampje in


full
 
Ah mooi man! Hier kan ik wel wat mee!
Zou je misschien alleen nog even de diameter kunnen opmeten!?

Grt
 
Ik had er persoonlijk liever een alu flake er in gehad , vindt het groene wat te veel in de lak...

Denk dat het met alu wat frisser stond , maar ieder het zijne .. ;)
 
Laatst bewerkt:
Nog eentje van de andere kant ,vind het zelf gruwelijk gaaf ,vooral omdat het zo lekker klopt knalgroen frame met lichte flakes en goede keus van de groffe groene flakes op de lingerie *O*


full
 
FANTASTISCH! Dat groene achterlicht ook, te vet!
Doet me een beetje denken aan een Hotrod Gasser die ik ooit zag. Ook van top tot teen groen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan