Neon vest vies van filerijden

Frenkie

Die hard MF'er
20 okt 2004
400
23
Brunssum
Facebook
Nieuw vest gekocht ( Kushitani Neon ), even naast de oude gelegd die een jaar gedragen is met filerijden van en naar het werk.

vies he ?
 
robijn intensief?








kan je nagaan wat je oploopt in een jaar...
 
Kben geneigd alleen nog over straat te gaan met een gasmasker op met goed stoffilter......................
 
Wel eens aan de buitenkant van je pak gelikt, na een maandje woon-werk verkeer?

Is vies.
 
filerijden..ja..dat is vies..

mijn jasje is al lang niet meer neongeel..

dat is ook de reden dat ik bewust een zwarte jas heb gekocht met een los vestje er overheen.

sommige jassen hebben dat gele in de jas verwerkt..ziet er na een jaar intensief gebruiken niet meer uit..

gewoon wassen..liefste met biotex voorwas..dan is ie weer als nieuw..
 
Als je het echt wil proeven moet je's achter een vrachtwagen in italie zo'n tunnel zonder luchtinstallatie inrijden.

Je komt er als een zwartepiet weer uit :r.
 
Kun je nagaan hoe "gezond" het is om in een drukke stad te wonen waar tienduizenden auto's onder je raam voorbij denderen,elke dag.

En dan maken ze er een enorme drukte over iemand die een sigaretje opsteekt in een cafe? |(
 
dat is ook de reden dat ik bewust een zwarte jas heb gekocht met een los vestje er overheen.

sommige jassen hebben dat gele in de jas verwerkt..ziet er na een jaar intensief gebruiken niet meer uit..

gewoon wassen..liefste met biotex voorwas..dan is ie weer als nieuw..
Ik hou het bij een nieuw pak ook weer bij een los hesje. Ook wassen van het hesje helpt overigens niet om het schoon te krijgen. Wordt wel minder vies maar zeker niet schoon. En een hesje wassen is iig makkelijker dan een hele jas wassen.
 
Gewoon met een donkere jas met reflectie rijden, licht aan en anticiperen. Hoef je je hier ook niet druk om te maken.
 
filerijden..ja..dat is vies..

gewoon wassen..liefste met biotex voorwas..dan is ie weer als nieuw..

helaas helaas, we hebben echt vanalles geprobeerd, Biotex een nacht laten weken, vanish oxi shizzle , zelf een beurt met DASTY ! daarom maar een nieuwe gekocht.... :(
 
Wel eens aan de buitenkant van je pak gelikt, na een maandje woon-werk verkeer?

Is vies.

Vaag... om een of andere reden nog nooit geprobeerd! Wel eens op mijn schoen gekauwd na een middagje gierput scheppen en een keer in een dolle bui gebruikte tampons afgesabbeld, maar nog nooit mijn motorpak gelikt nee..... :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan