Neon???

AJK

Die hard MF'er
26 feb 2002
491
0
thuis waar ....
Hallo luitjes,

Ben al tijdje opzoek naar twee blauwe neonlampen! Ze moeten maar ongeveer 10cm lang zijn!! Weet iemand waar???
 
ja hoor hier:
http://www.motor-forum.nl/forum/search.php?searchstr=neon&on=topicbody&forum= (www.motor-forum.nl/forum/search.php?searchstr=neon&on=topicbody&forum=)

Lijkt wel GoT hier :+
 
Ziet er ook strak uit :)

Ik wil ze onder mijn spatborden plaatsen. Vandaar dat ze max 10 cm mogen zijn. Nu hoorde ik dat iemand ze in Essen (autoshow) gezien had!?
Die dingen moeten er dus wel zijn. :?
 
Top thx, :} Ik heb een Blade. Gaat precies passen. Mooi man z'n gloed over mijn wielen.

Hebben die gasten ook een website??

Ze hebben wel een website, maar daar staan die buisjes niet op. Op diezelfde site staat wel een mail-adres van ze. Kan je gewoon per mail bestellen en je hoeft past te betalen als je ze hebt. Ze hebben verschillende kleuren en die hebben ze in 10 en in 30 cm uitvoering.
Succes er mee, en post de foto's eens als je het klaar hebt
 
Ze hebben wel een website, maar daar staan die buisjes niet op. Op diezelfde site staat wel een mail-adres van ze. Kan je gewoon per mail bestellen en je hoeft past te betalen als je ze hebt. Ze hebben verschillende kleuren en die hebben ze in 10 en in 30 cm uitvoering.
Succes er mee, en post de foto's eens als je het klaar hebt

hoe zit het met jou foto's eigenlijk?
 
Nou, hier zijn dan eindelijk mijn foto's. Het is een Honda CB450s uit 1986.

foto1small.jpg


foto2small.jpg


foto3small.jpg


foto4small.jpg


foto5small.jpg


foto6small.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan