Nep P-Line eprom van de duitse ebay

monstrosity

MF'er
16 mrt 2005
60
0
Appingedam
Ik ben de ongelukkige eigenaar van een kopie van de originele eprom van een ducati st2. Hij is me op ebay verkocht als een eprom voor open filters en uitlaat, merk P-Line. Hij is uitgelezen en vergeleken met de gewone eprom en er zijn geen verschillen....
Ik ben nog in gesprek met de verkoper dus ik hou zijn naam nog even stil... je ziet ze vaak voorbijkomen op de duitse en engelse ebay. U bent gewaarschuwd en ik ben 25 euro lichter :(
 
Hoe heb je betaald? Via credit card is het geld volgens mij nog terug te halen. Pay-pal biedt ook één of andere vorm van bescherming.
 
Oei.... Goeie les: neem een creditcard voor dat soort betalingen.
 
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.
Ik ken wel enkele mensen met een P-line Eprom die gekocht zijn op het duitse E-bay, ook voor 25 euro :?
Het betreft dan voornamelijk Ducati en Aprilia proms.
Ik zelf heb een P-line in m'n Mille zitten die gekocht is bij iemand uit Oss en ben d'r van overtuigd dat deze prom geen copy is van t orgineel.
Ik zal de komende tijd dit topic eens in de gaten houden.
Houd ons A.u.b. ff op de hoogte van het e.e.a. :}
 
Het is heel flauw omdat je net zo goed kopieen van een snelle eprom kunt verkopen... dat kost je niks meer. Eigenlijk moet je een kopie van de mapping vragen bij zo'n eprom om te kunnen vegelijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan