Nepagent op de A27

Erg erg erg, ik heb zo'n leren fluo jas in de kast hangen...in een opwelling vorig jaar gekocht in Aalsmeer koste bijna 500 ballen, heb hem 2 x een half uurtje aan gehad maar werd totaal niet blij van al die (schrik) reacties op de weg... het is wel een zeer goede zware en soepele leer kwaliteit maar daar is dan ook alles mee gezegd
De jas vloekt ook nog eens gigantisch bij mijn nieuwe knal gele moto-scoot.
Nee ik trek toch liever mijn grijs/zand kleurige ReVit aan of mijn zwarte Hein Gericke.
Ik heb nog nooit iets gekocht waar bij ik zo'n beroerd gevoel heb gehad als bij deze jas,
ik kan wel janken.

Cheers Jan aka WebEngine
 
Laatst bewerkt:
Hey fieldhouses het wordt dan wel kopen ,
bonnetje van 470 euro zit erbij, de restyle jas meurt een uur in de wind van de stevige leer kwaliteit.
Maatje XL, laatste generatie, extra soepel leer, en metalen ritsen.
100% polisie jassie voor wènâg ;)

Cheers m8
 
Dan ben je wel genaaid want Restyle heeft 2 fluo modellen in leer en kosten allebei 350.
Als je dan ook nog model "police" hebt dan heb je denk ik niet de foto op de website gezien want alle leren jassen worden door een stoere vent geshowed maar alleen model "police"door een ouwe sok met bierbuik _O-
 
Smorgens :)
Ben niet genaaid ga er eens langs en vraag om het laatste model (want die is het)
Is nog weer soepeler... jij hebt het o.a. over dat super stugge model met nylon rits, alhoewel sommige ook al met metalen rits ... er zit echt een duidelijk verschil in stug/soepel.... ik was de eerste die hem aanschafte, waren er toen nog maar enkele van.
Zo heeft hij ook het lijkende polissie broekie in 2 smaken... de stugge voor 150, en de die van soepel leer voor 300.

Ha ha ja die bierbuik, gelukkig heb ik die dan weer niet ;)
 
Laatst bewerkt:
Die Umad eigenaar van Aalsmeer shop is best een okay gozer, weet donders goed waar hij mee bezig is.
Heb hem dan ook als een zeer prettig persoon ervaren.
Maar ja mijn broek zakte af als ik bij het stoplicht stond en vanaf onze positie in de gaten kreeg dat ze allemaal de smartphone snel in in een hoek zag donderen, en ze op de weg in eens keurig gingen gedragen.
Misschien wil ik me wel eens wat minder keurig gedragen en dan val je ook nog eens extra op met zo'n jas, die 10 X meer fluorescerend is dan alles wat er voor de rest te koop is.

Je zou kunnen zeggen dat je wel het doel hebt bereikt waar het om gaat (beter gezien worden).
Maar ja je hebt altijd nog te maken met bepaalde volksstammen die jou ten aller tijden niet opmerken.... simpelweg omdat ze niet aan spiegelen doen of iets dergelijks.

Ik kom er voor me zelf dus ook nooit never niet uit of fluorescerend bij draagt aan beter gezien worden.
Soms zou het kunnen helpen maar net zo hard ook weer niet.
Maar goed daar waren al topic's over, de wannabe shit waar het eigenlijk over gaat is te zielig voor worden.

Cheers Jan aka WebEngine
 
Laatst bewerkt:
Mee eens. Voor mijzelf zie ik dat geel allemaal ook niet zitten. Ik geloof niet in de meerwaarde van een stuk geel op het lichaam als dat a) door de zithouding wegvalt, b) achter het windscherm wegvalt, c) alleen zichtbaar is van achteren.
Enkel gele armen zou misschien wat uit kunnen maken, je armen zijn altijd zichtbaar.
Nepagenten bestaan voor dan niet. Wel dat het vanaf de motor een heel stuk eenvoudiger is om een ander aan te spreken met gebaren.
Iedereen maakt wel eens gebaren vanuit de auto naar een ander om eea duidelijk te maken. Alleen ben je vanuit de auto beperkt in de mogelijkheden en gebruiken de meesten liever de middelvinger.
Maakt het je een nep agent wanneer je de moeite neemt iemand uit te leggen dat wat hij doet ook anders kan? De ander heeft het kennelijk niet door.
Het moet eigenlijk ook niet gekker worden hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan