Nepagent op de A27

Er zijn altijd mensen die heel graag motornazi willen worden.
Helaas voor diegene laat het nazi beleid geen ongeschoolde kinderen toe.
Ik zie ze wel meer van die zogenaamde ik wil heel graag politieagentje worden.
Heb er verder geen last van dus laat ze in hun zielige wereldje.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn altijd mensen die heel graag motornazi willen worden.
Helaas voor diegene laat het nazi beleid geen ongeschoolde kinderen toe.
Ik zie ze wel meer van die zogenaamde ik wil heel graag politieagentje worden.
Heb er verder geen last van dus laat ze in hun zielige wereldje.

ik vermoed zomaar dat er iets aan zit te komen....
 
Er zijn altijd mensen die heel graag motornazi willen worden.
Helaas voor diegene laat het nazi beleid geen ongeschoolde kinderen toe.
Ik zie ze wel meer van die zogenaamde ik wil heel graag politieagentje worden.
Heb er verder geen last van dus laat ze in hun zielige wereldje.

ah guttegut toch :')

wil je erover praten :?
 
Reed vandaag in het koekblik naar huis en er kwam mijn een rode motorscooter tegemoet volledig met bestickering van de brandweer erop.

Is dat nou serieus of?

Kan in de snelheid niet zien of er een zwaailicht enzo op zat.
 
Er zijn inderdaad brandweermotoren en scooters. :)
20120207-brandweer1.jpg
 
Reed vandaag in het koekblik naar huis en er kwam mijn een rode motorscooter tegemoet volledig met bestickering van de brandweer erop.

Is dat nou serieus of?

Kan in de snelheid niet zien of er een zwaailicht enzo op zat.

Een zwaailicht erop zal geen zin hebben aangezien de regels voor voorrangsvoertuigen alleen van toepassing zijn op motorvoertuigen en een brom/snorscooter is geen motorvoertuig.

Ik heb ze in ieder geval in het echt nog nooit gezien. Maar er rijden in Den Haag wel brandweermotoren rond, inclusief schuimblusinstallatie. Die is vooral bedoeld om een bevelvoerder snel ter plaatse te krijgen die dan op de juiste wijze kan opschalen. Maar ik heb ook wel eens een brandweerman op zo'n motor aan zien komen rijden die een autobrand succesvol blustte.
 
Een zwaailicht erop zal geen zin hebben aangezien de regels voor voorrangsvoertuigen alleen van toepassing zijn op motorvoertuigen en een brom/snorscooter is geen motorvoertuig.
.

Ik zei motorscooter, staat wettechnisch toch gelijk aan een motor?

Maar tussen Rhoon en Charlois kwam deze mij tegemoet. Weet het niet zeker meer maar leek een drie wieler.
 
Een zwaailicht erop zal geen zin hebben aangezien de regels voor voorrangsvoertuigen alleen van toepassing zijn op motorvoertuigen en een brom/snorscooter is geen motorvoertuig.

Ik heb ze in ieder geval in het echt nog nooit gezien. Maar er rijden in Den Haag wel brandweermotoren rond, inclusief schuimblusinstallatie. Die is vooral bedoeld om een bevelvoerder snel ter plaatse te krijgen die dan op de juiste wijze kan opschalen. Maar ik heb ook wel eens een brandweerman op zo'n motor aan zien komen rijden die een autobrand succesvol blustte.


In zijn quote stond motorscooter. ;)
 
[...]


Een zwaailicht erop zal geen zin hebben aangezien de regels voor voorrangsvoertuigen alleen van toepassing zijn op motorvoertuigen en een brom/snorscooter is geen motorvoertuig.

~[/quote]


Beiden worden aangedreven door een motor, dus lijken mij wel degelijk een motorvoertuig

wikipedia
Motorvoertuigen zijn in de definitie van het Reglement verkeersregels en verkeerstekens alle gemotoriseerde voertuigen behalve bromfietsen (inclusief snorfietsen), fietsen met trapondersteuning en gehandicaptenvoertuigen, bestemd om anders dan langs rails te worden voortbewogen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan