Net bijna het leven uitgereden op de A4 :(

Het is constant dezelfde Vito die zie ik daar vaker rijden die gozert is idd helemaal leip
Je constanteerd iets maar je doet niets,heb je een vermoeden van een bepaald wegmisbruik, kun je het toch melden via het 0800-nr,klagen hier en afwachten tot de leip iemand voor z,n kloten rijd schiet niet echt op, dus gewoon KTP opnemen en doorspelen ;)
 
Ik snap echt, echt, écht niet hoe je in godsnaam een file (en motorrijder) OVER HET HOOOFD KAN ZIEN?!?!?!?!

Achterlijke mensen, slapen doe je maar thuis. Onbegrijpelijk. Stakkers.

Goed gehandeld overigens, ik spiegel ook elke keer als ik ergens voor afrem eigenlijk :) en hier blijkt maar weer hoe belangrijk het is!

Ik geef je het adviess om niet al te dicht achter mij te rijden als ik hard in de ankers ga, er zitten op mijn busje een paar hele mooie lompe geventileerde schijfremmen, die voor meer remkracht zorgen, dan menig koekblik aankan. Heb al menigmaal de rem weer losgelaten, om de achterkant van mijn busje (en mijzelf dus ook :X :( ) heel te houden. Ik mag ruim 1100 kg in het ding proppen en kom eigenlijk niet boven de 500, terwijl de remmerij wel op dat hogere gewicht is berekend.
Leuk, al die dikke remmerij enzo ;).
Elke moderne auto kan constant tegen blokkeren aan remmen - maximale remvertraging.
Als je daar remmen met een kiloton aan kremkracht in zet, is de maximale remvertraging nog steeds gelijk :).
Het gaat schelen als je dit grapje snel achter elkaar gaat herhalen.
 
Laatst bewerkt:
Het zijn vaak mensen in loondienst die in dit soort busjes rijden, dus de baas betaald de boete toch wel :X

Als werkgever moet ik zeggen dat ik de bekeuringen van het personeel NIET betaal.
Ik maak een uitzondering als het een keer voorkomt dat iemand 4 kilometer per uur (na wettelijke aftrek) te hard rijd vij de trajectcontrole. Maar verder betaald iedereen zelf zijn bekeuring voor snelheid, rode lichten telefoneren in de auto en kapotte lampen. Verlopen APK betaal ik :-(

Grtz.
 
Als werkgever moet ik zeggen dat ik de bekeuringen van het personeel NIET betaal.
Ik maak een uitzondering als het een keer voorkomt dat iemand 4 kilometer per uur (na wettelijke aftrek) te hard rijd vij de trajectcontrole. Maar verder betaald iedereen zelf zijn bekeuring voor snelheid, rode lichten telefoneren in de auto en kapotte lampen. Verlopen APK betaal ik :-(

Grtz.
En terecht. Mijn baas betaalt onze boetes ook niet, en ik verwacht eigenlijk niets anders. Het zou toch van de zotten zijn als je baas moet gaan betalen voor de fouten van zn werknemers!

Al zou hij bij mij mazzel hebben, met 1 snelheidsovertreding en 1 parkeerboete in 12 jaar. Sommige van mn collega's maken het een stuk bonter :+
 
Ik snap echt, echt, écht niet hoe je in godsnaam een file (en motorrijder) OVER HET HOOOFD KAN ZIEN?!?!?!?!

Achterlijke mensen, slapen doe je maar thuis. Onbegrijpelijk. Stakkers.

Goed gehandeld overigens, ik spiegel ook elke keer als ik ergens voor afrem eigenlijk :) en hier blijkt maar weer hoe belangrijk het is!Leuk, al die dikke remmerij enzo ;).
Elke moderne auto kan constant tegen blokkeren aan remmen - maximale remvertraging.
Als je daar remmen met een kiloton aan kremkracht in zet, is de maximale remvertraging nog steeds gelijk :).
Het gaat schelen als je dit grapje snel achter elkaar gaat herhalen.



Je vergeet een hele andere factor, de remkracht overbrengen op het wegdek. Een lekker lichte auto blokkeerd de wielen eerder dan een wat zwaardere tot op zekere hoogte.

Maar mijn punt is dat men de remkracht van een busje niet moet onderschatten. Ik heb het vorig jaar nog meegemaakt, dat e.o.a. malloot over het hoofd zag, dat ik ging remmen en die stond uiteindelijk akelig dicht achter mij stil met fors rokende banden.
Met die vlakke stukjes op zijn band geremd, zal het vervolgens wel lekker gehobbeld hebben in zijn blik. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan