Net een ongeluk gezien in Zaandam?!

Wij waren bij de superbikes,gaan weg en halen de motoren van de sloten,hoor ik achter me iemand zijn japanner opwinden(R6)weet niet wat ie deed maar pleurde wel op zijn stoere smoel :Y Reed vervolgens weg met veel bravoer nadat hij zijn motor weer aan de praat had.We draaien de snelweg op richting Hoogeveen en bij 1ste tankstation rechts zie ik nog net dat iemand de brokstukken van zijn R6 aant oprapen is,de hele achterkant zat in elkaar .Volgens mij dezelfde loser die nu met een mislukte wheely zijn R6 aan barrels rydt.En jullie maar afvragen hoe de verzekeringspremies zo hoog zijn |( Zal wel niemand van het forum zijn maar wat een ontzettende eikel was die vent.Zooon figuur spoort volgens mij niet :N Zo dat moest ik ff kwijt!Groeten van Ducable die wel van de races heeft genoten.

jaaah die hebben wij ook zien liggen!!!!! Sjezus hoe zou het met die gozer gaan (die motor zag er niet zo top uit!)
 
misschien een accuut geval van kramp aan rechterhand????

Ken de bocht nl. ook en als je daar nog extra gas voor geeft dan ben je toe aan een montuurtje van hans lijkt mij
 
Topics over ongelukken waarbij, voor zover op dat moment bekend, geen medeforummers betrokken zijn geweest, gaan op slot. Het betreft hier dus bijv. ongevallen waarover je in de media gelezen hebt, waar je van gehoord hebt of waar je langsreed toen het al gebeurd was, zonder dat je weet wat er gebeurd was.

O-)


:P :9

:Z :z
 
als je vanuit het centrum komt zeg maar ken je wel flink door die bocht knallen..
alleen andersom vinik m verrot best wel vaag magoed :P
 
Gisteren onderweg van Schiphol op de A 13 tussendoor de file naar R'dam, ter hoogte van de oprit vanaf de TU op de linkerbaan een hoop auto's die stil staan, denk k aan een kettingbotsing en wil langzaam passeren, zie ik vooraan een motor liggen en de berijdster helemaal out -O- gelijk ook gestopt eveneens een jongedame die verpleegkundige was :} hulde voor haar, de motorrijdster gellukig aanspreekbaar dus trauma heli werd afgeblazen *O*

Heb tot de hulptroepen niet aankwamen het verkeer van de linkerbaan staan dirigeren, want koekblikkers zijn blind die rijden door tot t ongeluk en dan owh ja ze staan stil |( |( |(

Het bleek dat de dame in kwestie een black out had gedaan en zo van de meest rechtse baan naar de linkervangrail schoot en daar ten val kwam.

Toen de plsie aankwam ff gebleven en daarna me weg vervolgd, ambu zag k in me spiegels aankomen *O* *O* *O*
 
Ik kan niet anders zegen dan een heerlijke bocht. :}

Ik neem hem iedere dag minimaal 2X s'morgens met warme banden en s'middags met koude banden.

Heb nog nooit iets gemerkt van slecht asfalt.
1 nadeel zijn de betonblokken en vanaf Zaandam gezien blijft er op de linkerbaan langer water liggen. Is met name tijdens uit accelereren wel eens spooky.

Maar als het rustig is en je kan 2 rijbanen gebruiken...... :} :} :}
Damn wat een lekkere bocht.
 
Oee das balane voor die beste man... Maar iw eheeft er foto's van die bocht dan? Ik word nieuwschierig :X
 
Gisteren onderweg van Schiphol op de A 13 tussendoor de file naar R'dam, ter hoogte van de oprit vanaf de TU op de linkerbaan een hoop auto's die stil staan, denk k aan een kettingbotsing en wil langzaam passeren, zie ik vooraan een motor liggen en de berijdster helemaal out -O- gelijk ook gestopt eveneens een jongedame die verpleegkundige was :} hulde voor haar, de motorrijdster gellukig aanspreekbaar dus trauma heli werd afgeblazen *O*

Heb tot de hulptroepen niet aankwamen het verkeer van de linkerbaan staan dirigeren, want koekblikkers zijn blind die rijden door tot t ongeluk en dan owh ja ze staan stil |( |( |(

Het bleek dat de dame in kwestie een black out had gedaan en zo van de meest rechtse baan naar de linkervangrail schoot en daar ten val kwam.

Toen de plsie aankwam ff gebleven en daarna me weg vervolgd, ambu zag k in me spiegels aankomen *O* *O* *O*

Topactie man, moeten ze vaker doen. Wij motorrijders zijn over het algemeen de enige die willen helpen. koekblikkers zitten teveel gevangen tussen al het blik, die stappen pas uit als ze op een parkeerplaats staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan