Net een ongeluk gezien in Zaandam?!

MARCEL v.b.

Die hard MF'er
12 nov 2005
275
0
Zaanstad
ik kwam aanrijden bij het "Albert Heijn gebouw" waar zo'n scherpe bocht ligt met betonblokken aan de zijkant (vangrail blijft geen week heel daar!)

komt er een moter met halve kuip (een wat oudere) aan scheuren richting die scherpe bocht met een bloedgang.
ik stond aan de andere kant bij het stoplicht dus ik dacht gelijk in mijn spiegels kijken want met zo'n gang moet je wel kneedown gaan door die bocht!

hoog in toeren reed ie, hoor ik hem terug schakelen |(
en echt VOL op het gas weer :? (VOOR die bocht? )
moter maakt accuut een wheelie, en hij klapt door zo op zijn rug en zijn moter vliegt nog even verder (letterlijk!)
gelukkig verder geen anderen bij betrokken.
ik spring mijn auto uit, en zie ondertussen die knakker op zijn dooie gemakje weer naar zijn moter lopen.
gelukkig stopte er een paar auto's daar en werd hij aangeproken.
toen heb ik mijn autoritje maar weer afgemaakt.


maar sjesus, buiten dat het kut is..............echt een domme actie hoor!
die had volgens mij nog niet zo lang zijn rijbewijs, of hij was gewoon dom :? :Y
 
ik kwam aanrijden bij het "Albert Heijn gebouw" waar zo'n scherpe bocht ligt met betonblokken aan de zijkant (vangrail blijft geen week heel daar!)

komt er een moter met halve kuip (een wat oudere) aan scheuren richting die scherpe bocht met een bloedgang.
ik stond aan de andere kant bij het stoplicht dus ik dacht gelijk in mijn spiegels kijken want met zo'n gang moet je wel kneedown gaan door die bocht!

hoog in toeren reed ie, hoor ik hem terug schakelen |(
en echt VOL op het gas weer :? (VOOR die bocht? )
moter maakt accuut een wheelie, en hij klapt door zo op zijn rug en zijn moter vliegt nog even verder (letterlijk!)
gelukkig verder geen anderen bij betrokken.
ik spring mijn auto uit, en zie ondertussen die knakker op zijn dooie gemakje weer naar zijn moter lopen.
gelukkig stopte er een paar auto's daar en werd hij aangeproken.
toen heb ik mijn autoritje maar weer afgemaakt.


maar sjesus, buiten dat het kut is..............echt een domme actie hoor!
die had volgens mij nog niet zo lang zijn rijbewijs, of hij was gewoon dom :? :Y
Ach het is goed afgelopen... :]
Hopen dat ie dat nooit meer flikt...
 
wat me nu gebeurde.... ik wilde een wheelie maken in een bocht, pleur ik op mijn bakkes.... balen zeg, komt er eerst een koekblikker naar mij toe rijden, rijd die daarna weer door, nou... lekker hulpvaardig is dat :(
En trouwens............. zo stap ik altijd af :X
 
Wij waren bij de superbikes,gaan weg en halen de motoren van de sloten,hoor ik achter me iemand zijn japanner opwinden(R6)weet niet wat ie deed maar pleurde wel op zijn stoere smoel :Y Reed vervolgens weg met veel bravoer nadat hij zijn motor weer aan de praat had.We draaien de snelweg op richting Hoogeveen en bij 1ste tankstation rechts zie ik nog net dat iemand de brokstukken van zijn R6 aant oprapen is,de hele achterkant zat in elkaar .Volgens mij dezelfde loser die nu met een mislukte wheely zijn R6 aan barrels rydt.En jullie maar afvragen hoe de verzekeringspremies zo hoog zijn |( Zal wel niemand van het forum zijn maar wat een ontzettende eikel was die vent.Zooon figuur spoort volgens mij niet :N Zo dat moest ik ff kwijt!Groeten van Ducable die wel van de races heeft genoten.
 
ja sommige mensen kunnen zich gewoon niet bedwingen of niet rijden.

gelukkig dat er niemand anders bij betrokken is anders had het weer in het nieuws gestaan van motorrijder veroorzaakt ongeval.

mzzl psycho
 
Laatst bewerkt:
wwe hebben allemaal wel eens onbezonnen periodes meegemaakt.

[edit Baksteen: zucht...]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Snap zijn reaktie wel hij stunt zelf veel en heeft een goede band met zijn oma denk ik! |( Deze discussie wat mij betreft gesloten.
 
Die bocht is beroemd en berucht. Asfalt is verradelijk door al die AH vrachtwagens van het DC daar die het verkloot hebben, maar loopt wel lekker omhoog in de bochtn en de bocht zelf is ook lekker.
 
Die bocht is beroemd en berucht. Asfalt is verradelijk door al die AH vrachtwagens van het DC daar die het verkloot hebben, maar loopt wel lekker omhoog in de bochtn en de bocht zelf is ook lekker.


leuk bochtje.. gister nog gereden :W
 
ik kom er elke dag minstens 2 x door, je moet gewoon weten hoe je die bocht neemt.
dat weet je niet de eerste keer want hij is ERRRRGG veradelijk :Y

elke keer met nat wegdek kan je al zien aan de beton blokken dat er weer iemand de bocht is uit gevlogen.

2 maanden geleden nog een Fiat Ducato die kwam OP de vangrail terecht en stond met 4 wielen los van de grond *D
geloof me, heel apart gezicht :Y :9
zo er op geschoven!

@ZXR Ton , nee hij kwam vanuit ranzijn richting centrum ging ie.
 
in die bocht..gebeuren idd redelijk veel ongelukken..
laatst volgens mij ook een vrachtwagen die daar verongelukt is.. -O-
 
Het si en blijft een Kl*te bocht.... beton aan de buietn kant en dei blokken aan de binnenkant.

Ik rij daar rustig asfalt is ook niet zo best...

Een maatje van me kan die bocht zien vanaf zijn huis gebeuren echt vaak klappers die beton blokken hebben veel kleurtjes zeg maar....
 
Topics over ongelukken waarbij, voor zover op dat moment bekend, geen medeforummers betrokken zijn geweest, gaan op slot. Het betreft hier dus bijv. ongevallen waarover je in de media gelezen hebt, waar je van gehoord hebt of waar je langsreed toen het al gebeurd was, zonder dat je weet wat er gebeurd was.

O-)


:P :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan