Net een rechtzaak gehad

Op vrijdag 28 juni 2002 15:58 schreef FrankyTL1000s het volgende:
Durf gelijk geen gas meer te geven, ben toch alleen maar bezig met het afspeuren van de berm enzo naar flitspalen, heb haast geen tijd meer om op het verkeer te letten! Wat een kl*teland is het toch.

Dat is ook precies de bedoeling :+
 
Wat een verschil in straf:
- 2 jaar voorwaardelijk + 800 euro boete
- 4 maanden rijontzeggeing en 630 euro boete

Ik weet het niet hoor, 4 maanden rijontzegging is ook niks '( ;( maar dan heb je tenminste ook geen strafblad.

Sterkte alle drie!
 
he rev...je kan nog voor 17:00 uur een stinger bestellen voor je fiets..met die mf stinger actie!!!

665euro is goedkoper dan 800 ;)
p.s. moet je wel snel zijn over 20 min is het 17:00 uur ;)
Een stinger had in dit geval (onopvallende politiewagen) niet geholpen... ook helpt het niet tegen laseren.
 
Wat een belachelijk verschil tussen die boete's!!!! :j
(Zal wel te maken hebben met "het nodig hebben van rijbewijs met werk").

In iedergeval succes ermee!!!
 
Waarom ben je niet in beroep gegaan? Het lijkt mij wel vreemd dat de een 800 euro moest betalen en de ander 630 euro. Das 170 euro verschil.

Dit slaat dus inderdaad nergens op. Te hard rijden wordt bestraft maar een auto jatten, een inbraak plegen en nog meer van dat soort dingen levert je nog minder op.

Heb je al je medeleven betuigd aan de rechter door bejaardentehuizen af te bellen?
 
klote voor jullie

de boete valt me nog mee

ik zou wel ff uitzoeken wat dat voorwaardelijk precies inhoud voor de zekerheid
 
klote voor jullie

de boete valt me nog mee

ik zou wel ff uitzoeken wat dat voorwaardelijk precies inhoud voor de zekerheid
Is ons haarfijn en kinderlijk uitgelegd door mevrouw de rechter. "Ik wil je hier liever niet meer zien, want dan gebeurt er dit en dat met je..." etc...

Gisteren zijn er 5 rijders beboet omdat zij in de omgeving van Dokkum plusminus 190 reden (en nog steeds kon de agent niet inlopen }) ) Resultaat € 650,00 en 2 jr voorwaardelijk. Alleen was dit op een 80 km weg. Kan iemand mij vertellen wat 'recht' in nederland nog inhoud :?
 
weet je wat het is, je krijgt het bij die mensen toch niet aan het verstand, hoe meer je tegnspreekt, hoe meer straf je oploopt, dus na30 min sta je buiten, meet meer straf dan een ander, en wat ben je ermee op geschoten, dat bij dat soort figuren motorrijders nog slechter voor de dag komen.

Moet zeggen dat ik 800 euro mee vindt vallen.
Dennis snapt het.

Ik heb uiteraard wel mijn verhaal gedaan maar het had geen zin om al te veel ertegenin te gaan, als zij het idee hebben "owh, het spijt hem blijkbaar niks", dan houden ze gelijk je rijbewijs in. Met van die anti-motor fanaten krijg je het ze toch niet aan het verstand dat 210 niet per definitie onveilig hoeft te zijn.

Wat je ook aandraagt, je kunt beter tegen een muur gaan praten. |(
 
Hé Rev, hoe rijd je nu? Let je veel op, en houd je je aan de snelheid, of rijd je maar 'een beetje' te hard???
 
Hé Rev, hoe rijd je nu? Let je veel op, en houd je je aan de snelheid, of rijd je maar 'een beetje' te hard???
Ik heb al enigzins kunnen 'wennen' aan het idee, de afgelopen weken voor deze rechtzaak reed ik al met het gevoel dat ik die voorwaardelijke straf had.

Tja.. hoe ik nu rij? :? Nog steeds te hard... snelwegen (met verkeer en mogelijke kans op controles) precies op de limiet, 150 dus 30 te hard. Provinciale wegen waar ik 100 mag meestal meestal ook niet boven de 130/140, 80 km wegen gaan in de praktijk vaak nog wel (veel) te hard. Meestal 120 maar vaak ook wel harder nog. Is gewoon niet te doen op een supersport, je netjes aan de snelheid houden overal. |(

En ook nu rij ik nog wel eens 200+, (wel minder dan eerst) maar dan alleen op plaatsen waarvan ik bijna zeker weet dat het kan (geen mogelijke onopvallende politiewagens in de buurt of flits/lasercontroles). Maar het blijft klote, je gaat erg paranoide rijden. Ik vertrouw alleen nog oude auto's en auto's met buitenlands kenteken, de rest is bij mij allemaal een potentiele onopvallende poltitieauto, om nog maar te zwijgen over elk verdacht object in de berm. :(

Ik rij dus wel anders nu, in de zin van dat ik nog beter oplet op verdachte auto's ed. maar het risico blijft dat ik weer gepakt wordt, ondanks dat ik nu over het algemeen wel iets rustiger rij op sommige plaatsen.

Als ik me aan de snelheidslimieten moet houden kan ik evengoed m'n GSX-R verkopen. ;(
 
Als je tegenwoordig even wil "ont-stressen"dan kun je beter een toevallige voorbijganger in puin poeier slaan en zeggen dat je een kutdag had, want de fles jenever was leeg (verzachtende omstandigheden m.b.t strafbepaling) dan je motor pakken en even een stukje gas geven

Wat een fuck systeem hier... :r
 
Oef, en dan 2 jaar voorwaardelijk. Eigenlijk zouden we er fff een polletje tegenaan moeten gooien om te kijken wie er allemaal denkt dat je binnen die 2 jaar de lul bent.....

Ik hoop het niet voor je, dan ben je echt zuur!

Hoe zit dat trouwens, ben je dan je hele rijbewijs kwijt (ook B en de rest)???
 
Terug
Bovenaan Onderaan