net een sv650 gekocht

michsv650

Rookie
22 mrt 2003
12
0
Merelbeke
hallo,ik heb mij dus net een suzuki sv650S aangeschaft.Als iemand tips heeft om bijvoorbeeld meer pk s te krijgen,of als iemand andere dan originele uitlaten liggen heeft,of over wat dan ook tips heeft mag men mij het altijd laten weten.
Dank bij voorbaat. Michael.

Bijlage: moto.jpg
 
full


Er zit toch al een raceuitlaat op?
 
tja ik weet eigenlijk of hij echt race is ,denk dat het eerder voor het geluid alleen is,maar weet het eigenlijk totaal niet.
 
Ik heb zelf een SV650S gehad en ik moet zeggen dat hij vermogen genoeg heeft. Bruikbaar vermogen wel te verstaan. Oke, als je met fireblades gaat racen, dan red je het niet. Maar op bochtige wegen moet je van goede huize komen om de SV bij te benen. Ik had nagenoeg geen problemen met de SV. Wel is het starten in de koude winter soms een probleem. Als ik in de winter eens wilde rijden (temperatuur net boven nul) dan was het starten altijd spannend. Als hij de eerste keer aansloeg (ik gebruikte altijd een druppellader) was het goed, maar sloeg hij af dan konden de startmotor en de accu hem niet meer rondkrijgen om te starten (dikke olie en veel compressie met een V-twin). Maar verder geen enkel probleem en ik denk met plezier aan de SV terug !! Ik wens je veel plezier ermee! :]
 
er staat nagegenoeg niets van merk op,en heb ook niets van info bijgekregen,maar ik zal eens informeren bij mijn dealer.Misschien weet die meer.
 
moet je hellraiser hebben die heeft een open pijp er onder liggen

en herrie dat die gast er mee maakt :+
 
sorry dat het zolang duurde totdat ik antwoordde,maar ik had het te druk met men brommertje te leren kennen. :)
Dat de originele voorvering te hard is heb ik nog niet gemerkt,welke voordelen zou ik dan bijvoorbeeld hebben moest ik een andere voorvering steken? Dat de originele veren te zacht zijn is allen maar nadelig bij echt hoge snelheden zeker,of niet?
Andere tips zijn nog steeds welkom! Thx iedereen!
 
Te zachte voorveren merk je vooral ook bij hard remmen. Hierdoor duikt de motor zo hard voorover dat ie tegen de einstops in de voorpoten aanduikt. Hierdoor heb je geen vering meer en das niet fijn. Vooral bij hard remmen op een hobbelige weg kan dit heel erg vervelend zijn.

BTW, welkom nog. :)
 
Laatst bewerkt:
Mooie brommer :9
16623

Vermogen heeft de SV voldoende :P

Klink heeft voor de sound en betere vermogens afgifte een Bos uitlaat, en 10 mei komt er een Dynojet kit stage 1 op en een K&N luchtfilter :9

Enne... kleinere knippers helpt in de luchtweerstand :+

Edit: die op die website is een ouder model zo te zien, het zwarte 2002 model heeft zilverkleurige velgen... al weet Klink dat niet zeker :?
 
Mijn SV650S (2001):

Laser Oval Titanium Extreme High Mount uitlaat,
K&N Filter,
Volledige kuip van Suzuki,
MRA Double Bubble ruitje,
Rear Hugger,
Hard achterkantje,
Hyperpro voor- en achtervering,
Height Adjusters,
BT010 voor & achter,
Andere knipperlichtjes voor- en achter,
Verder nog wat kleine dingetjes als wat bestickering, achterspatbord en delen van de steuntjes gepolijst (wil ze ooit nog 's volledig polijsten).

Wat foto's:
02.jpg


09.jpg


Op deze foto's staan trouwens niet alle mods.
 
Mijn SV650S (2001):

Laser Oval Titanium Extreme High Mount uitlaat,
K&N Filter,
Volledige kuip van Suzuki,
MRA Double Bubble ruitje,
Rear Hugger,
Hard achterkantje,
Hyperpro voor- en achtervering,
Height Adjusters,
BT010 voor & achter,
Andere knipperlichtjes voor- en achter,
Verder nog wat kleine dingetjes als wat bestickering, achterspatbord en delen van de steuntjes gepolijst (wil ze ooit nog 's volledig polijsten).

Moet je voor je uitlaat trouwens ook weer zagen in de originele bochten? Staat mooi die Laser Oval Titanium Extreme High Mount uitlaat ....tjonge wat een mond vol, maar goed ook zoveel keus..
 
Bij de meeste moet je wel zagen....bij die Laser iig wel.

Ik heb zelf een Blueflame en bij die moest er ook gezaagd worden.
5cm na de las.
Bij IXIL en DEVIL ook trouwens.

Alleen BOS niet volgens mij....

Het is gewoon kut dat het laatste gedeelte uit een stuk bestaat.
 
Alleen BOS niet volgens mij....

Het is gewoon kut dat het laatste gedeelte uit een stuk bestaat.

Zeg dat wel, tjonge jonge kan men iets evenaren of verbeteren dan moet je je originele bocht aan stukken zagen ...vink best wel sunt
tdo3.gif
ik ga eens loeren naar een bos.

Vele vervangingsuitlaten vind ik er uitzien als speelgoed. De originele suz uitlaat doet het beslist niet slecht integendeel. Vind het al een heel erg mooie uitlaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan