Net een XR600 gekocht })

vanavond vier voor vorken gekocht!!! 2x up-side down en 2x gewoon. Ik kan dus weer wat slopen :P of een ander behulpzaam zijn. BTW ik zoek nog wat plastic werk en een achterlicht wat strak op het spat bord zit? Iemand ideeen of suggesties?
 
Wil je mij niet toevallig zo'n usd'tje verkopen?
(serieus)
Stuur anders even een mailtje met info *D
 
Ik heb met de telefoon in de hand gestaan om ook te bellen naar deze marktplaats advertentie.

Maar 4 voorvorken was wel wat veel van het goede.
 
serieus....50 euro B| ...kom ik aan met mn 300 euro voor een voorvork (usd) en voorwiel...

geef es wat piccies :P
 
gvd lucky basterd..


Zit ik weken te zoeken en denk ik een goede deal te hebben voor ong 175 euro voor een wp vork, en komt meneer aan met 4 vorken waarvan ook 2 usd voor 50euro B|
 
en die 2 usd vorken zijn ook nog van wp

ik ga van het weekend ff passen en kijken hoe het rijdt / stuurt.

daarna zal ik afscheid gaan nemen van een van de 2 wp's en bied ik deze te koop aan. dus blijf dit topic volgen en misschien is een van u de gelukkige.
 
Laatst bewerkt:
VUILE KUTHOER :( :( :(

btw...waarom gooi je geen wp vork in je xr? :? komt de looks ten goede en ik geloof dat ze nog wat stabieler zijn ook...

bedoel..voor een normale vork kun je ook veel vangen hoor..
 
Ik hoef niet veel te vangen ik wil er wel iets aan verdienen of een goede ruil dat is ook goed. Ik zoek nog een paar knappe wielen en wat plastic, Onder knappe wielen versta ik ook orginele honda wielen het liefst met banden waar nog iets profiel op zit.
 
Posen¿¿¿¿¿ Dat is voor mietjes!! Het ding is gemaakt op te blubberen dus gaan we ook blubberen!!!! Ik wil het zand tussen me tanden proeven als ik gereden heb,. Niet dat ge ouwe hoer van "maar dan word me motor vies en misschien gaat hij wel stuk" daar kan ik niet tegen! Gaat hij stuk, jammer dan dat word weer een avondje sleutelen, Loopt hij op een hoop? Jamer joh, had het maar geen motor moeten worden.

Ik heb ergens hiervoor gelezen dat iemand nog 6 blokken had liggen dus dan zoek ik daar wel kontakt mee.

Grtzz en ride on!!
 
woei..ik heb nog plastic en originele hondawielen


heb alleen geen vork nodig :( als je dit nou eerder had geregeld had ik mss nog geld voor mn rbw O-)
 
@ martijntje wat heb je nog liggen en wat kost dat? Of bel me even misschien komen we er wel uit. Je kan me bereiken op of mail n.wijkhuizen apedingetje en dan alles zonder spatie.

Grtzzz
 
Laatst bewerkt:
Zo vanmiddag ff een andere vork gemonteerd en ff geprobeerd *D . Ik heb nu over 2 WP-usd vorken voor de liefhebbers 1 voor een honda xr en ikweet niet waar het nog meer op past en 1 voor een ktm. Dus mf-ers die interesse hebben kunnen me bellen of mailen. Ze gaan voor weinig weg. Of ze gaan weg dmv een goede ruil.
Wat ik nog zoek is eerder op dit topic te lezen.

Grtzz en ride on
 
Ik heb nog wel een voorvelg, maar ik weet niet of ik die wegdoe...als ik ooit nog een keer écht wil modderen ofzo...achternaaf heb ik om latenspaken, heb de velgrand nog wel (ook voorvelgrand CR)

heb nog wel een CR250 spatbord, en origineel honda achterspatbord (niet ori, is acerbis btw)...

heb je wat foto's van die vorken? usd vind ik zooooooveel beter staan op een XR

maar heb opzich dus niet zo enorm veel wat ik wegdoe..

met een beetje geluk heb ik binnenkort de zijkappen, tank, die spatborden, voorspatbord, voorlamp (lelijk :( ) zadels enz. over....maar ik ben altijd bang om dingen weg te doen, heb het lieft zoveel mogelijk reservespul op een of andere manier...als het stukgaat dat ik nog wat te vervangen heb oid...ben een beetje vaag...
 
Zo vanmiddag ff een andere vork gemonteerd en ff geprobeerd *D . Ik heb nu over 2 WP-usd vorken voor de liefhebbers 1 voor een honda xr en ikweet niet waar het nog meer op past en 1 voor een ktm. Dus mf-ers die interesse hebben kunnen me bellen of mailen. Ze gaan voor weinig weg. Of ze gaan weg dmv een goede ruil.
Wat ik nog zoek is eerder op dit topic te lezen.

Grtzz en ride on

heb je jou voorvork van je xl600 nu over dan? is deze met schijf? ik zoek nml een voorvork met klauw ophang nokjes.. ik wou mijn vork verbouwen.maar dit is allemaal toch te riskant...

gr arjen
 
ja idd ik heb zelfs nog 2 vorken over. Je kan me hierover bellen of mailen mijn nr staat wel ergens in dit topic


Grtzz
 
Terug
Bovenaan Onderaan