Net een XR600 gekocht })

Noppie '74

MF veteraan
3 jun 2004
1.202
1
nergens
Yes !!!!

Na lang zoeken net een XR600 gekocht voor naar weinig. Nu nog ff een beetje poetsen en alles na lopen en ik heb me speel-fiets voor de winter

Ps: Piccies volgen nog
 
wat is weinig?
wat voor een xr?
foto!

succes ermee..hoop dat ie technisch in orde is.
Ik had ook een 'goedkope' xr op de kop getikt...maar voor dat verhaal mag je lekker searchen B|
 
Weinig is niet teveel. Deze is nog helemaal orgineel :r Dus ik moet er nog wel het een en ander aan verbouwen. Hij start zowel warm als koud erg goed en geeft geen blauwe olie walm met weg rijden.
 
Ehhhhhhhhhhhhh ik denk een oudje tis er een van 86 met nog een trommeltje achter.


Nu ik er over nadenk ik geloof dat ik me van de winter eerst maar weer eens wat moet gaan verdiepen in de xr-etjes
 
Ff een piccie van internet af gehaald als voorbeeld

Dit iig hetzelfde type, bouwjaar en kleur als de mijne

0
 
Laatst bewerkt:
Shit,ik moet nog wachten op mijn RDW keuring voordat ik kan gaan knallen.
Ik wacht nog op 1 onderdeeltje,een kunstof wormwiel voor mijn kmteller...
Schiet GVD niet op voordat het binnen is. '(
 
Vanmiddag ff wezen rijden bij almere poort ( lees: het was lekker rustig zodat niemand zag dat ik nog niet zo goed met een xr in het terrein overweg kan). }) *D

ben wel een keer achterover gegaan met als gevolg me nek vol met blubber en me achter spatbord inclusief beugel los danwel afgebroken. :X Nou ja morgen ff lassen en spuiten is ook dat weer okee. Morgen komen er ook 2 nieuwe banden omheen en dan kunnen we volgend weekend weer los. :]
 
Ja, het gedeelte waar je uitlaat en en buddy aanvast zitten en je spatbord op ligt.

Ja ik weet het, Me vader zei altijd al : Geef hem twee nieuwe hij maakt ervan 1 ouwe . Wat zijn ogen zien slopen zijn klauwen. *D
 
Laatst bewerkt:
Ja, het gedeelte waar je uitlaat en en buddy aanvast zitten en je spatbord op ligt.

Ja ik weet het, Me vader zei altijd al : Geef hem twee nieuwe hij maakt ervan 1 ouwe . Wat zijn ogen zien slopen zijn klauwen. *D

zo was ik ook vroeger... :P

nu doe ik heel voorzichtig :X ...ik leer van mn fouten O-)

maar je subframe is afgebroken?...deels? :X
sick 8-)

ach...bekijk wat je er nog aan kunt verbeteren....als je toch gaat lassen....verbouw dan meteen de hele boel dat je mooi plastic er perfect op kunt maken.
 
zo was ik ook vroeger... :P

nu doe ik heel voorzichtig :X ...ik leer van mn fouten O-)

maar je subframe is afgebroken?...deels? :X
sick 8-)

ach...bekijk wat je er nog aan kunt verbeteren....als je toch gaat lassen....verbouw dan meteen de hele boel dat je mooi plastic er perfect op kunt maken.

Waarom mooi maken? Hij gaat volgende week weer op zijn bek :]
 
stel je voor dat ie em niet mooi zou maken, dan zou dat ding nóg lelijker worden.
En als ie te lelijk is dan start ie niet meer uit minderwaardigheidscomplexheid (is dat een woord :? )
 
8-)

Noppy 30
veel plezier met je XR, en net wat ze hierboven zeggen, mooi maken
is leuk, als je er voorzichtig mee bent,anders gewoon maken wat stuk is er
rijden maar, dat is veel leuker
Gr Hans
 
8-)

Noppy 30
veel plezier met je XR, en net wat ze hierboven zeggen, mooi maken
is leuk, als je er voorzichtig mee bent,anders gewoon maken wat stuk is er
rijden maar, dat is veel leuker
Gr Hans

whehehehe ik las: anders gewoon stukmaken wat er is, dat is veel leuker..

eheheh...maar hij heeft gelijk hoor noppie, als ie goed rijdt en er niet uitziet hoef je er iig niet voorzichtig mee te zijn...en zo'n ding is nu eenmaal gemaakt om mee te raggen...

Ro is geloof ik ook heel erg tegen 'mooigemaakte' offroads... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan