Net gebeurd 01-08-04 3:31am

Hi,
heb net eerst gebeld met mijn lokale politie (amstelland; persoon met nummer 18812); vervolgens met politie Kennemerland en hierna met de landelijke politiedienst (meldkamertelno: 0343535555/ persoon Lutge);
hebben mij van het kastje naar de muur gestuurd en zijn niet bereid om voor de zekerheid te gaan kijken; drukte in vakantietijd
kstap zodadelijk in de auto & ga zelf een kijkje nemen;
...
aaargh!!
...
shoryu

Van de politie moet je het hebben. Maar wel hulde voor je actie :} , wil hier echt niet de morraalridder uithangen maar je zult het maar op je geweten hebben dat er iemand over je olie uitglijd met alle gevolgen van dien.

Even over je blok gesproken klinkt wellicht wat raar maar ik ken iemand die lost het alsvolgt op:

Mits het gat niet te groot is en je er zeker van kan zijn dat er geen rotzooi naar binnen is geslagen, zou je een gat kunnen tappen. Vervolgens heb je dan een plug die met de hitte mee uit zet en krimt bij kou (teflon) kortom een teflon plug erin en dan klaar. (die teflon plug is een soort bout).

Zo kan je nog jaren prima door rijden op je motor. Als intern alles nog oke is.
 
Dude, plaats een fototje van waar de boel kapot is, misschien is er nog wat mee te doen. Bij Viccie was ooit eens een bout afgebroken, dat was "zo" gerepareerd.

Slordig van de politie iig. Maar wellicht kunnen nu zij aansprakelijk worden gehouden als er iets fout mocht gaat op jouw spoortje (hopelijk niet). Het is tenslotte gemeld.
 
Dude, plaats een fototje van waar de boel kapot is, misschien is er nog wat mee te doen. Bij Viccie was ooit eens een bout afgebroken, dat was "zo" gerepareerd.

was wel een dag sleutelen om bij die bout te krijgen maar ff restant van de bout eruit gepeuterd, even korte inspectie om te zien of er geen stukjes metaal meer lagen en nieuwe bout erin. Kosten: 4 euro voor de bout, een pak ijsthee en een fles dreft om de olie weg te krijgen van m'n motor :P
Wil natuurlijk niet zeggen dat het bij jou ook zo simpel ligt. Probeer eerst eens uit te vinden wat er nu precies echt stuk is. Zit er echt een gat in het carter of is het wat anders?


edit: aan de andere kant: knal tril tril klinkt niet echt veelbelovend '(
 
Das gewoon zwaar vaginaal............ B|
Klinkt als muziek in mijn oren O-)

Kut voor je man, tja, kan er ook verder weinig over zeggen. 'k heb zoiets ook eens meegemaakt (qua oliespoor achterlaten). Was allang blij dat het gebeurde toen ik met 30km/u het dorp binnen kwam rijden en niet 30 seconden daarvoor toen ik nog met 200 over de A2 raasde, want m'n achterwiel ging alle kanten op.
 
... ben idd met de auto nog langsgereden; waren nog wat olieresten op de vluchtstrook, was wel visueel, maar niet glad (er ligt trouwens behoorlijk wat troep daaro, dat is NIET van mij....)

voor de rest.. pics staan op: www.xs4all.nl/~sukhraj

kwil mijn motor zoals tie nu is verkopen; heb geen geld voor reparatie...
it's going to be a motorless summer ;( ;( ;(
 
nou ben ik toch godverdomme op mijn bek gegaan.....
er lag gewoon een oliespoor op de weg...als ik die malloot tegenkom die..... :+
 
... ben idd met de auto nog langsgereden; waren nog wat olieresten op de vluchtstrook, was wel visueel, maar niet glad (er ligt trouwens behoorlijk wat troep daaro, dat is NIET van mij....)

voor de rest.. pics staan op: www.xs4all.nl/~sukhraj

kwil mijn motor zoals tie nu is verkopen; heb geen geld voor reparatie...
it's going to be a motorless summer ;( ;( ;(
Da's helemaal balen, I'm speechless
 
er staat op ebay in duitsland een blokkie.
let wel de b-typen blokken zijn erg moeilijk te vinden.
blokie zx9r.

ik wil je eventueel best helpen bij het opbouwen van een 9 blok.
ik woon in amsterdam en kan wel plaats maken ...
 
Heb je helemaal geen cent dan wordt het idd moeilijk, maar ik zou 'm niet te snel verkopen want zo krijg je er echt geen moer voor. Ik zou eerst ff de schade opnemen, misschien valt het mee (hoewel ik denk van niet). Een blok (laten) repareren is vaak duurder dan een gebruikt blok op de kop tikken. Dan kan je dit blok nog verkopen voor de onderdelen. Als je ff een beetje zoekt vind je wel een ander blok voor niet te veel. Bijvoorbeeld hier:

ZX9R blok op Ebay duitsland

Nog eentje maar dan wat nieuwer (past dat?)

Gaat er om dat het niet zo heel veel hoeft te kosten als je een beetje zoekt en dat je misschien beter ff kan sparen en 'm repareren dan nu snel te verkopen voor weinig...in elk geval succes!

Zie net dat iemand hetzelfde idee had hahaha
 
er staat op ebay in duitsland een blokkie.
let wel de b-typen blokken zijn erg moeilijk te vinden.
blokie zx9r.

ik wil je eventueel best helpen bij het opbouwen van een 9 blok.
ik woon in amsterdam en kan wel plaats maken ...

Ruby,

Kga graag in op je aanbod :} :} ! Kwoon zelf in Amstelveen & stuur je zo een berichtje om wat af te spreken! :}

Mvg, Shoryu
 
Afgelopen week bochtenset en startknopje vervangen van mijn zx9r; vanochtend schoongeboend; toen met mijn perfecto fietsje fantastische rit gemaakt van Amstelveen naar Gouda voor verjaardagsbbq van een buddy.

Terugweg via Den Haag, A4 om 3am... golfje GTI doet stoer dus ik even spelen...

KNAL - TRIL TRIL - ROOOOOOOOK .... ik tussen de Shell en de KFC mijn Ninja langs de kant; sympathieke autorijder ook gestopt...

GAT IN MIJN MOTORBLOK... OLIESPOOR ACHTER MIJ... motorblok kaduk...
op laten halen door verzekeringsmensen.. net dus thuis...

uiterlijk ziet fietsje er nog steeds strakgeboend uit... ;(
heb geen geld om te laten repareren.. geen tijd en ruimte om het zelf te (leren) doen... ;(

what to do?

He ik heb het ook gehad mijn bike in de soep gereden je kan het via deze site proberen www.bijpiet.nl is effe rijden met aanhanger maar die heeft alles voor racers liggen en goed spul ook 2e hands tot bijna nieuw. Mijn blok was ook toto maar heb een kompleet ander blok eronder laten zetten en was rond 800 euro kwijt )incl nieuwe oliefilters, bougiet en afstellen . Moet je hem wel zonder kuipwerk brengen of als het kan alleen je blok) is nog een hoop geld weet ik maar is stukken gooedkoper dan via dealer en misschien heb je alleen een onderdeel nodig wat stuk is ????? zou het zeker even proberen..
Greetz
})
 
zoek eerst eens uit met iemand die er wat meer verstand van heeft wat er aan de hand is, mischien kun je door weinig te monteren al veel duidelijkheid krijgen.

zo verkopen levert je echt vrijwel niets op denk ik.
 
nou ben ik toch godverdomme op mijn bek gegaan.....
er lag gewoon een oliespoor op de weg...als ik die malloot tegenkom die..... :+

ach.. een gsx.. tzal wel aan de wegligging liggen :P

(geen gein; kweet dat dat superfietsjes zijn, kkon het alleen niet laten)
 
He ik heb het ook gehad mijn bike in de soep gereden je kan het via deze site proberen www.bijpiet.nl is effe rijden met aanhanger maar die heeft alles voor racers liggen en goed spul ook 2e hands tot bijna nieuw. Mijn blok was ook toto maar heb een kompleet ander blok eronder laten zetten en was rond 800 euro kwijt )incl nieuwe oliefilters, bougiet en afstellen . Moet je hem wel zonder kuipwerk brengen of als het kan alleen je blok) is nog een hoop geld weet ik maar is stukken gooedkoper dan via dealer en misschien heb je alleen een onderdeel nodig wat stuk is ????? zou het zeker even proberen..
Greetz
})

:) heb ze net gebeld; ze zijn er morgen weer; dan probeer ik het weer;
kzal een belrondje maken in Nl en, als dat niet snel lukt, kijken of ik het blok in Duitsland kan kopen... twordt een bouwzomer :D en dan........ VROOEMMMMMMM :]

SUPERGAAF AL DIE REACTIES!!!! :}
 
Mmm sminder... en je weet nog niet wat er binnenin kapot kan zijn...

Succes er mee. Niet meteen verkopen maar eerst uitpluizen wat de mogelijkheden zijn :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan