net geflitst bij neerkomen wheely :(

BIKERboy

Die hard MF'er
20 nov 2002
552
0
venray
klotezooi ik vanavond nog eens lekker te gaan touren met wat vrienden van me, eff in nijmegen op de waalkade gezeten en weer terug naar huis.
beetje stunten onderweg, rijden we op een gegeven moment op een 2 baans weg waar geen kip de weg oversteekt dus ik denk eff een wheelytje maken.
ging wel lekker kwam neer zal wel met ongeveer 150km/u zijn geweest remde een beetje af en ***FLITS*** :( AAARGGHH |( kijk op de teller en gaf iets van 95km/u aan..... mocht er maar 50km/u.
ik hoop dat ie gewoon mislukt is, en dat ik die post niet ga krijgen.
maar vrees dat ik niet zo gelukkig zal zijn damn....

dat word afwachten....zijn er mensen die ongeveer weten wat de gevolgen kunnen zijn, ik zag zelf al in de boetebase dat er ongeveer € 200,- en een dagvaarding voor staat. ;(
geen eerdere ernstige overtreding gemaakt nouja nooit betrapt zeg maar.... wat denken jullie wat het kan gaan kosten???

groetjes BIKERboy
 
Ga uit van 100 km/h met een correctie. Dan zit je op +/- 96 km/h.
Geen rbw kwijt, maar een flinke boete en misschien voorkomen en een voorwaardelijke rijontzegging (oftewel de komende 5 jr niet gepakt worden).
Dit is het meest negatieve geval, kan het alleen nog maar meevallen ;) .
 
boven de dertig is voorkomen dacht ik :?

ik was laatst voor 26 kmtjes al 100 pleuro kwijt
 
Ben niet al te lang geleden door een motoragent aangehouden (des nachts) terwijl ik 53 kilometer te hard reed, kostte me 350 euro en was een week mijn rijbewijs kwijt ( was m'n eerste heavy overtreding en dat scheelt wel in de papieren)
 
Heej,klote voor je.

Ik hoop voor jou dat het fotorolletje vol was.


Ik reed 52km |( te hard na correctie(ik reed op de teller 140 waar ik 80 mocht),was eerste boven de 50 te hard,dus direct betalen voorkwam verdere vervolgingen (365 euro) ;(

Ik heb laatst ook 1 van 40 te hard gekregen,meende dat die ongeveer 240 euro koste toen.


Ik leef met je mee en ken het gevoel :( :( :(
 
hhhmmm word ik ook niet echt vrolijk van.
had hem beter langer omhoog moeten houden maar er reed nog een brommer een eind voor me en was een beetje bang dat ie misschien naar links zou gaan.
en dan was ik geflitst met 150/180 km/u en mochten ze dan per ongeluk toch mijn kenteken kunnen zien dan was alles nog erger geweest.

achja ik blijf hopen dat ze me niet duidelijk op de foto hebben.
kenteken plaat staat trouwens een tikkie omgebogen, misschien net genoeg.

groetjes Bb
 
Ik heb eentje gekregen voor 45km te hard (met meetcorrectie).
Reed s.avonds laat helemaal alleen (dacht ik) op een 80km weg.
Zowat vlak voor mij huis werd ik aangehouden door twee van die gasten in een wit busje met discoverlichting.
Deze mannen waren niet voor rede vatbaar en ze schreven een keurige bon uit van €245,-- :( :( :(
 
je kan zo te zien beter te hard rijden met een moter dan met een brommer. Ik krijg nog een boete van 270 euro omdat ik 40 kmp/h te hard zou kunnen gaan (rollerbank) ...
 
Ben aangehouden omdat ik te snel reed.
153(corr.) waar ik 100 mocht. Rijbewijs 1 week kwijt en boete van 365 euro.
Voor de rest niets meer van gehoord, maar was wel eerste vergrijp :P
 
Gezien de kromme nederlandse wetgeving zal je ex de wheely
een jaar of 20 krijgen. Als de wheely er ook op staat dan
zit je tegen levenslang aan.
Je had beter de paal kunnen slopen. Dat komt neer op 10uur
dwangarbeid en TBS.

Succes!
Slow

(natuurlijk is er een algeheel pardon mocht je kunnen bewijzen
dat je bolletjes geslikt had of geen nederlands paspoort had
bij geboorte)
 
Natuurlijk wel ff de foto opvragen. Hij zal genoeg kosten, maar het blijft leuk voor het familie-album :+
 
Op 6 juli ben ik geflitst tegen 68 kms/u waar je 50 kms/u mag rijden. Dat kost me 150 euro !!! :( :( :r :r :( :r
K_tland met k_t-super-boetes... :( :( :r
 
volgens mij moet je het wel heel gek maken om gedagvaard te worden nadat je geflitst ben.....

d8 eigenlijk dat inname rijbewijs e.d. alleen mocht bij staandehouding... tenzij je dus wel heel erg vaak en heel erg hard geflitst wordt....
 
volgens mij moet je het wel heel gek maken om gedagvaard te worden nadat je geflitst ben.....

d8 eigenlijk dat inname rijbewijs e.d. alleen mocht bij staandehouding... tenzij je dus wel heel erg vaak en heel erg hard geflitst wordt....
Mja, lijkt me ook. Ze kunnen moeilijk zeggen: nou, u heeft te hard gereden, stuurt u uw rbw maar op.

Dat kan dan, volgens mij, pas door de rechter ingenomen worden wanneer je voorkomt. Maar dat zal hier wel niet aan de orde zijn. Zoiezo zou het dan ws. bij een voorwaardelijke rijontzegging blijven aangezien het je eerste keer is.

Wees blij dat je niet met die wheely op de foto staat. Dan was de kans dat je het persoonlijk uit mocht komen leggen een stuk groter geweest, met alle nare gevolgen van dien (art. 5 enzo).

Dus als het je eerste keer is, zal het ws. wel met een flinke boete aflopen.
 
*kuch*

http://home.iae.nl/users/mpeters/blogger/112log/foto/2flitspaal130201.jpg ((Afbeelding))
------------------------->
(Afbeelding)

:X O-)


Ik vraag mij af of iedereen óók zo enthousiast zou zijn over dit soort aanpak wanneer de overheid ieder voertuig zó zou gaan behandelen bij een overtreding van méér dan 50 km/u ..... *D *D *D
 
Het filmpje schijnt niet eens IN de bak te zitten,
maar in de paal of in de grond.

Heb ik gehoord,zeker weten doe ik dit niet.

Ik heb wel een kennis met een vrachtwagen,die wil vast wel ff een voorbeeldje meenemen. O-)

ff kabeltje erom gooien en gassen maar *D


hehe,schijnen dure bakkies te wezen...
 
Ik vraag mij af of iedereen óók zo enthousiast zou zijn over dit soort aanpak wanneer de overheid ieder voertuig zó zou gaan behandelen bij een overtreding van méér dan 50 km/u ..... *D *D *D
Heel simpel. Als je zoiets doet, ben je in overtreding. Dus je moet het ding vergoeden als ze weten dat je het gedaan hebt. Dus als de overheid zoiets met mijn fiets doet zijn ze ook in overtreding en moeten ze mij mijn fiets vergoeden. :z

Totaal onzinnige vergelijking, dus.
 
Als je wordt geflitst dan kan je volgens mij niet gedagvaard worden. Hoe kunnen ze bewijzen dat jij op de motor zat en niet je neef uit verreweggistan die toevallig in Nederland op vakantie was? Met wat minder geluk krijg je wel een hoge boete thuisgestuurd '(
 
Dan heb je natuurlijk wel pech dat je als houder van een nummerplaat verantwoordelijk bent voor wat er met je voertuig gebeurd. Dus als je zegt, ik was het niet moet je neef uit verwegistan toch komen opdagen anders. Dikke pech.
 
Dan heb je natuurlijk wel pech dat je als houder van een nummerplaat verantwoordelijk bent voor wat er met je voertuig gebeurd. Dus als je zegt, ik was het niet moet je neef uit verwegistan toch komen opdagen anders. Dikke pech.

of je moet je motor te koop hebben staan. (met bewijs) en zeggen dat er iemand aan het testrijden was op je motor.
 
Ik was aangehouden in de bebouwde kom.

Hier had de agente 47 Km/h te hard opgeschreven. En dat kwam neer op een schikkingsvoostel van €250. En een recidivistenregeling. M.a.w. het bonusfestival als je nog een keer gepakt wordt in het komende jaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan