kowalski
MF veteraan
- 5 jun 2006
- 1.258
- 1
Hé Hilbren, da's nog snel tot stand gekomen! Mooie bike, lekkere pijpen erop! Zullen wel lekker knallen. Ik hoop dat je er heel veel plezier mee zult hebben ennuh misschien er eens samen een keer op uit? Hou de blinkende kant boven!
Vermogen van de BT was standaard 65pk, koppel 88Nm tegenover 90pk/150Nm voor de MT-01. Er is sprake van een MT-02 en er wordt druk gespeculeerd over de motorisering.
Ik heb de stoppers uit de carburateur, zodat de gasschuiven voor 100% open kunnen i.p.v. 80% en de Laser DuoTech uitlaten, dit geeft wat meer pk en extra koppel. Ik denk dat de BT menig Supersporter op de eerste paar honderd meter acceleratie 'a run for its money' zal geven, zoniet zal verslaan, maar dat topvermogen en hoge toeren zich daarna zal laten gelden, aangezien het bij 190km/u wel op is voor een BT.
Greetz, kowalski.
Nee, de MT-01 is qua cilinderinhoud flink boven de BT, 1670cc tegenover 1063cc.Mooie stoere bike kowalski, beetje ondergewaardeerd, is de MT-01 er niet
een beetje voor in de plaats gekomen? Hoe is de acceleratie, en topvermogen?
Vermogen van de BT was standaard 65pk, koppel 88Nm tegenover 90pk/150Nm voor de MT-01. Er is sprake van een MT-02 en er wordt druk gespeculeerd over de motorisering.
Ik heb de stoppers uit de carburateur, zodat de gasschuiven voor 100% open kunnen i.p.v. 80% en de Laser DuoTech uitlaten, dit geeft wat meer pk en extra koppel. Ik denk dat de BT menig Supersporter op de eerste paar honderd meter acceleratie 'a run for its money' zal geven, zoniet zal verslaan, maar dat topvermogen en hoge toeren zich daarna zal laten gelden, aangezien het bij 190km/u wel op is voor een BT.
Greetz, kowalski.