Net gezien bij "gevaar op de weg"

Lemmy

MF veteraan
16 sep 2002
98.656
1.710
Vlaardingen
Instagram
Je kent het programma wel, de meest idiiote eikels die dom genoeg zijn om het op televisie nog eens dunnetjes over te doen...


Zonet was er dus een met een zijspan, allemaal leuk en aardig natuurlijk, beetje op twee wielen rijden, ook niet erg, beetje slingeren gaat ook nog, maar toen!

Komt dus meneer ANWB bij hem thuis langs, wat heeft meneer aan!?

.....Een KicX-Tshirt.


...zullen ze leuk vinden. 8-)
 
Werd net door Olaf mol voorgedaan alsof i een wegpiraat was. |(
Ik vond het nou niet echt wereldschokkend. Zijn vrouw daarintegen weer wel })
 
heb het ook gezien. Vond het wel top wat ie kon met z'n zijspan. Dat zou mij zeker niet lukken.

Dat met die moraalridder van de ANWB was :r , maar dat is het zowieso altijd al. Altijd van die domme vragen |( waarom doe je dit?

OMDAT HET LEUK IS, JA.

Maar ja, dat zullen dat soort moraalridders toch wel nooit snappen. Helemaal belachelijk is altijd die voice over van Olav Mol, je weet wel die vent die regelmatig met 160+ is geflitst, die het allemaal als levensbedreigende taferelen afdoet :r
 
heb het ook gezien. Vond het wel top wat ie kon met z'n zijspan. Dat zou mij zeker niet lukken.

Dat met die moraalridder van de ANWB was :r , maar dat is het zowieso altijd al. Altijd van die domme vragen |( waarom doe je dit?

OMDAT HET LEUK IS, JA.

Maar ja, dat zullen dat soort moraalridders toch wel nooit snappen. Helemaal belachelijk is altijd die voice over van Olav Mol, je weet wel die vent die regelmatig met 160+ is geflitst, die het allemaal als levensbedreigende taferelen afdoet :r

:^

En z'n vrouw is een behoorlijke muts. Als die vent gereden had zoals de ANWB het wil, was ze nog misselijk geworden. |(
 
Toch, slingeren kon ie wel. Daar oefen je toch nog even gauw op? Moet véél netter kunnen.... })
 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 05 februari 2003 21:06 schreef Lemmy het volgende:
Toch, slingeren kon ie wel. Daar oefen je toch nog even gauw op? Moet véél netter kunnen....}:
kvond het er volkomen belachelijk uitzien

beetje domme balansoefening, en dan doen of ie een circusact uitvoert...
 
Beetje onzin dat die gozer een zijspan neemt, zijn vrouw en zijn kinderen durfden toch niet meer mee :-)
 
En het was nog een herhaling ook, dat met die zijspan heb ik al eens gezien. Zo'n slecht programma, en dan gaan ze het nog herhalen ook |(
 
Olav Mol is toen bij dat herexamenprogramma geweest, kwam aan zonder gordel, dacht dat de eerste op een kruising voorrang had, dat je gas mocht geven om door oranje te rijden en zo nog meer. Resultaat: hij moest op de fiets naar huis. Wel erg voor iemand die dit soort programma's maakt. Ik heb respect voor z'n formule 1 commentaar, maar die andere programma's zijn toch wat minder....
 
Olav Mol is toen bij dat herexamenprogramma geweest, kwam aan zonder gordel, dacht dat de eerste op een kruising voorrang had, dat je gas mocht geven om door oranje te rijden en zo nog meer. Resultaat: hij moest op de fiets naar huis. Wel erg voor iemand die dit soort programma's maakt. Ik heb respect voor z'n formule 1 commentaar, maar die andere programma's zijn toch wat minder....
Was het ook niet Olav Mol die met inparkeren z'n trekhaak in de auto achter hem parkeerde. En toen schaapachtig begon te lachen |( |( .
 
Voor het inparkeren dus. Anders krijgt ie krassen op z'n bumper.


Met die bumpers van tegenwoordig wel ja!! Die bumpers zijn in eerste instantie gemaakt om je auto te beschermen tegen kleine botsingkjes. Nu is dat je grootste schadepost bij een kleine aanrijding, nieuwe bumpers, opnieuw meegspoten in carrosseriekleur....... :(
 
Zal die kogel nog wel gewoon nieuw glimmen (okee, met een klein beetje lak dan inmiddels). Denk niet dat hij ooit een sleurhut slepen zal.
 
Wat ik vooral niet snap van gevaar op de weg zijn de mensen die meedoen. Als ze mijn auto vol zouden hangen met camera's zou ik nooit zo idioot rijden als die lui. Dus òf die gasten krijgen er veel geld voor, òf ze hebben het IQ van een Amerikaanse president....
 
Wat ik vooral niet snap van gevaar op de weg zijn de mensen die meedoen. Als ze mijn auto vol zouden hangen met camera's zou ik nooit zo idioot rijden als die lui. Dus òf die gasten krijgen er veel geld voor, òf ze hebben het IQ van een Amerikaanse president....

Ik heb ook wel eens zo mijn twijfels inderdaad. Die mensen weten toch dat die camera's er in hangen? Soms komt het echt wat overdone over. Bij blik op de weg is dat wel weer een ander verhaal.
 
Blik op de weg vind ik een zeer goed programma. Af en toe wat belerend, maar ze tonen wel héél echte situaties, en ze gedragen zich tegenover de mensen niet als schooljuf.
 
Waarom het ineens rustig aandoen als je eindelijk aan iedereen kunt laten zien hoe stoer je wel niet bent als je in de auto zit?
Je wordt speciaal gevraagd om zo asociaal te rijden als je altijd doet, waarom zou je het niet doen? Je hebt normaal toch ook het idee dat niemand het achterlijk of stom vind, hooguit stoer.

Wat me het meest opviel was die remtest van die bumperklever. Hij kwam niet eens aan met het excuus: ja maar normaal kan ik het verkeer in de gaten houden en heb ik eerder dan de persoon voor door dat er geremd moet worden.
Ik kan me iig niet voorstellend dat hij nou echt altijd gedacht zal hebben dat hij er nooit tegenaan zou kunnen zitten. En wat er dan zou gebeuren.
Als dit echt werkt dan ken ik nog wel iemand die ik dit wil laten doen, maar ik denk dat die persoon alleen maar smoezen zou gaan verzinnen. En natuurlijk net zo hard weer bumperkleven.
 
Kweniehoor,

maar ik vond 't toch wel een tikkie belachelijk hoe die reed.


Vooral terwijl er een tegenligger naderde nog effe op 2 wielen gaan & dan ook nog met kleine kids in 't span. Als ik met de kids in 't koekblik rij, draai ik niet eens aan de knop van de radio terwijl er 'n tegenligger nadert. Kan 5 sec. later ook. O-)



Ik heb 't vermoeden dat ze zenuwen hebben over hun camera-performance & daarom een schepje er bovenop doen, om 8-) te lijken, terwijl de meesten juist |( lijken daardoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan