Net Ghostrider 3 gezien..

Ghostrider III

  • JA!!!

    Stemmen: 45 83,3%
  • nope...

    Stemmen: 9 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    54
Dvdke sinds vorige week in bezit,net eindelijk ff zitten kijken..

Veel standaard vlieg en trek werk... :z
Stukkie Nederland was vergelijkbaar met de gemiddelde rit van de zeer sportieve rijder...niet veel opmerkelijks.

3 kwartier met weinig nieuws..MAAR de extra's.. 8-)
Fucking veel stunts,specials,events,etc..super.
Raggen met de minibikes,WK Stunt,promo's.. die duurden veel langer en waren veel beter.

Voor de Akermaat ploeg... ik kan er perongeluk wat meenemen indien gewenst... O-)

Heel lief MV ;)
 
Okee, net Ghostrider 3 gezien en wat moet ik ervan zeggen? Veel van hetzelfde eigenlijk, het is niet nieuw meer... Toch vond ik het wel gaaf om Ghostrider door ons prachtig Nederland te zien rijden en ons dorpje nog even langs rijdt!!

Toch leuk om te hebben zeg maar :}

Edit: weet iemand btw wat voor spullen ghostrider draagt? Dat motorpak vind ik er wel errug gaaf uitzien namelijk :9~

Hij draagt een Dianese ProTech (worden helaas niet meer gemaakt)
Handschoen en laarzen zijn van alpinestar
En de helm is een Beahr silencer
 
Laatst bewerkt:
Hij draagt een Dianese ProTech (worden helaas niet meer gemaakt)
Handschoen en laarzen zijn van alpinestar
En de helm is een Beahr silencer

Jammer, k'vind het pak wel errug mooi om te zien.. Gewoon zwart, hoeft voor mij niet zo opvallend namelijk ;)
 
Deze map heb ik nu binnen via Azureus

Ghostrider.3.Goes.Crazy.In.Europe.2004.PAL.DVDR-XSTREEM.

Hierin staan 1 vob sample bestand, en dit soort bestanden:
xstreem-gr3-d.r00
xstreem-gr3-d.r01
xstreem-gr3-d.r02 enz enz, tot nr 83
En 1 rar, en een sfv bestand

wat te doen ??
Bvd Ad
 
Laatst bewerkt:
Deze map heb ik nu binnen via Azureus

Ghostrider.3.Goes.Crazy.In.Europe.2004.PAL.DVDR-XSTREEM.

Hierin staan 1 vob sample bestand, en dit soort bestanden:
xstreem-gr3-d.r00
xstreem-gr3-d.r01
xstreem-gr3-d.r02 enz enz, tot nr 83
En 1 rar, en een sfv bestand

wat te doen ??
Bvd Ad
Je moet hem gewoon kopen..
 
Winrar downloaden en op het eerste bestand klikken, dan extracten en voila...

voila.......gedaan, maar nu heb ik het volgende bestand,

xstreem-gr3-d , IMG-bestand van 3,92 gig

voila, humhum......???????????

please help me...........

Ad
 
Laatst bewerkt:
voila.......gedaan, maar nu heb ik het volgende bestand,

xstreem-gr3-d , IMG-bestand van 3,92 gig

voila, humhum......???????????

please help me...........

Ad

Ok,nu kan je 2 (of meer) dingen doen:

1- Je hebt een dvdbrander,open (download eerst) dvd decrypter,selecteer de image,kies write .iso/.img en fik... dan afspelen op elke dvd speler.

2- Je hebt geen dvdbrander:

-Download isobuster (www.download.com) + crack (www.cracks.am).
-Open de .img met isobuster en exstract de mappen Ausio_ts en Video_ts naar je harde schijf.
-Je hebt nu 2 mappen,in Video_ts staan de .vob,.bup en .ifo files.
-Dat hele zwikkie laad je in powerdvd (eerst downloaden).
-Dan afspelen vanaf je harde schijf.

:)
 
Ok,nu kan je 2 (of meer) dingen doen:

1- Je hebt een dvdbrander,open (download eerst) dvd decrypter,selecteer de image,kies write .iso/.img en fik... dan afspelen op elke dvd speler.

2- Je hebt geen dvdbrander:

-Download isobuster (www.download.com) + crack (www.cracks.am).
-Open de .img met isobuster en exstract de mappen Ausio_ts en Video_ts naar je harde schijf.
-Je hebt nu 2 mappen,in Video_ts staan de .vob,.bup en .ifo files.
-Dat hele zwikkie laad je in powerdvd (eerst downloaden).
-Dan afspelen vanaf je harde schijf.

:)

of download daemon tools en open de image file daarmee. dan krijg je er een extra virtuele cd-rom/dvd-rom speler bij waarmee je de DVD kan afspelen.
 
Ja, kheb hem ook gezien, and guess what, I'm in it!
Bij de bonus section, WK Stuntrijden in Tsjechie! we doen een paar stoppies en wheelys, en zijn nog goed te herkennen ook :P
 
Ik heb hem gisteren gezien maar ik vond het wel een beetje tegenvallen..

de grappige dingen zoals in de stad rijden en burn-outs maken voor een politieauto en achtervolgingen vind ik wel gaaf alleen vind ik die dingen juist veel te kort.

Dat super hard rijden op de snelweg heb ik nu wel een keer gezien en vind dat niet echt specta. laat die gast eens wat meer binnendoor weggetjes nemen met bochten ipv. snelweg. Circuit rit was ook wel grappig.

en het traject amsterdam - rotterdam heb ik helemaal niet gezien :? alleen een klein stukje dat hij de nederlandse grens op komt...
 
en het traject amsterdam - rotterdam heb ik helemaal niet gezien :? alleen een klein stukje dat hij de nederlandse grens op komt...
Is al eerder gepost... Rotterdam-Amsterdam staat in de 'bonus' section. Hij rijdt hierbij niet (zoals je zou verwachten) A20-A13-A4, maar A20-A12-A2. En ook al was het redelijk rustig op de weg, het ging toch aanmerkelijk sneller dan normaal gesproken gezond voor je is... 8-)
 
Is al eerder gepost... Rotterdam-Amsterdam staat in de 'bonus' section. Hij rijdt hierbij niet (zoals je zou verwachten) A20-A13-A4, maar A20-A12-A2. En ook al was het redelijk rustig op de weg, het ging toch aanmerkelijk sneller dan normaal gesproken gezond voor je is... 8-)

Ja, ik heb net het hele stuk rotterdam-amsterdam gekeken, en ik herkende ineens een brug bij Gouda en het stuk erna richting Utrecht en Amsterdam.
Had dus veel sneller gekunt... maar toch leuk om het stuk bij Utrecht te zien :)

Valt me echt mee dat ie zichzelf niet van kant heeft gereden, maar het was idd vrij druk, misschien op a13/a4 te druk voor 'm ?
 
Vond de laatste seconden van Linkoping Uncut (of zoiets) ook vreselijk stoer. Daar dreigt het vreselijk fout te gaan als je opeens een auto vol in de remmen ziet gaan en de politie auto er net voorschiet (in slow-motion zie je nog net dat er niemand geraakt word).
 
Vond de laatste seconden van Linkoping Uncut (of zoiets) ook vreselijk stoer. Daar dreigt het vreselijk fout te gaan als je opeens een auto vol in de remmen ziet gaan en de politie auto er net voorschiet (in slow-motion zie je nog net dat er niemand geraakt word).

Volgens mij moet je nog een keer goed kijken, die Politie auto wordt wel degelijk geraakt, hij staat namelijk in een keer heel snel andersom :?
 
ik ben bezig maar eht zijn allemaal .r33 filetjes ofzo. Dat is toch dvd ofzo? ik heb zelf geen dvd brander en werk er ook nooit mee. ik ben een primitieve mpg1 & 2 man.
is er een mogelijkheid om deze op vcd of svcd te branden. als dat namelijk niet zo is dan stop ik nu met downen want ik heb nog 900 uur te gaan :(

als het wel kan ben ik bereid te wachten. weet iemand of dat kan en hoe dat moet?
 
ik ben bezig maar eht zijn allemaal .r33 filetjes ofzo. Dat is toch dvd ofzo? ik heb zelf geen dvd brander en werk er ook nooit mee. ik ben een primitieve mpg1 & 2 man.
is er een mogelijkheid om deze op vcd of svcd te branden. als dat namelijk niet zo is dan stop ik nu met downen want ik heb nog 900 uur te gaan :(

als het wel kan ben ik bereid te wachten. weet iemand of dat kan en hoe dat moet?


Wachtten. Dan de files uitpakken met winrar of unrar.
Dan hou je een .iso file over (Waarschijnlijk) kan ook andere naam zijn maar iig 1 file. Dan daemon tools downloaden en die ene file mounten. Dan heb je een virtuele dvd speler in je pc en kan je met je favo dvd-afspeel programma deze afspelen
 
Terug
Bovenaan Onderaan