Net Ghostrider 3 gezien..

Ghostrider III

  • JA!!!

    Stemmen: 45 83,3%
  • nope...

    Stemmen: 9 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    54
ik weet niet of als je zo hard rijdt de ondoorbroken streep wel zo duidelijk ziet.. ik dacht dat het meer 1 grote streep werd met die snelheid en het verschil met de auto's die hij inhaald is ook niet zo groot toch staat er vaak ong 270 op de teller :?
 
Nou, dat heb ik dus gedaan. In slow-mo en met de zoom functie. Ik zie namelijk geen schade aan de politie auto. Volgens mij trekt ie de handrem erop.

Dat zou kunnen, maar vind het wel een rare plek om te doen. Volgens mij woor hij gewoon net aan de achterkant geraakt, maar anyway, ziet er nog steeds dope uit:p
 
bij r'dam a'dam zie je hem over zo wakerschud ding voor wegwerkzaamheden heen rijden.Ergens bij breukelen in de buurt hij rijdt er vol overheen met 280 ofzo :X
 
Wachtten. Dan de files uitpakken met winrar of unrar.
Dan hou je een .iso file over (Waarschijnlijk) kan ook andere naam zijn maar iig 1 file. Dan daemon tools downloaden en die ene file mounten. Dan heb je een virtuele dvd speler in je pc en kan je met je favo dvd-afspeel programma deze afspelen

het gaat er juist om dat ik hem niet op de pc wil spelen, want dat is een werk pc volgens mijn vader O-) , bovendien hebbik een klein schermpie enzo, ik wilde hem gewoon op de bank op mijn breedbeeld zien, vandaar de (s)vcd.
 
Heeft iemand het btw opgemerkt dat als je naar uppsala run (full version) kijkt dat het geluid veel eerder is dan het beeld zeg 15 sec ofzow :?

Bijv. Gostrider is lekker aan gassen je HOORT dat hij van zijn gas af gaat maar de toeren teller blijft vrolijk 13000 RPM aan geven :?

Laat het me maar weten of mijn dvd raar is of dat jullie het ook horen
 
Kreeg hem vanmiddag aangeboden op een schijfje

Gelijk een kopietje gedraaid....

Vanavond effe kijken
 
het gaat er juist om dat ik hem niet op de pc wil spelen, want dat is een werk pc volgens mijn vader O-) , bovendien hebbik een klein schermpie enzo, ik wilde hem gewoon op de bank op mijn breedbeeld zien, vandaar de (s)vcd.

Dan nog die ene iso file kun je dan weer comprimeren tot svcd/divx/xvid wat je wilt en dan brandden. Maar misschien kun je dan beter op zoek gaan naar de al gereleaste versie van ghostrider in xvid/divx formaat.
 
Ik heb een paar stukken gezien, de snelweg stukken zijn een beetje (heel erg) saai.
Stukje Rotterdam - Amsterdam is wel herkenbaar :) Maar dat stuk met die stunt's ed. en dat bikerfeest met alles erop en eraan is wel lache :)
 
Moet zeggen dat ik GR3 gewoon goed vind. Tja wat voor rare andere dingen moet je anders verwachten wanneer het om motorrijden gaat. Misschien weinig nieuw GhostRider materiaal, maar genoeg waarmee ik me vermaakt heb.

En de "Linkoping Uncut" is gewoon heel relaxed, haha gewoon de coppers "zoek" rijden.

En de laaste paar seconden van "Uppsala run II" geven je een idee hoe hard GR je wel niet voorbij komt knallen als je braafjes rijdt op de snelweg... super gewoon!

Dat "Minimoto" stuk is ook gewoon lachen. Iets wat je gewoon zelf met je maten kan doen. Speaking of which })
 
Heeft iemand het btw opgemerkt dat als je naar uppsala run (full version) kijkt dat het geluid veel eerder is dan het beeld zeg 15 sec ofzow :?

Bijv. Gostrider is lekker aan gassen je HOORT dat hij van zijn gas af gaat maar de toeren teller blijft vrolijk 13000 RPM aan geven :?

Laat het me maar weten of mijn dvd raar is of dat jullie het ook horen
viel mij ook al op,is best irie :(
maar verder is het echt bruut })
 
das het grootste minpunt van de hele dvd..het geluid.


diegene die voor deze dvd het geluid gemasterd heeft hoort eigenlijk in de dierentuin de wasberen te voeren......volkomen kut dit.
 
die €29,75 abb. kosten die we nu hebben vind hij al toren hoog :? mafkees
Als ik strax op mezelf woon ben ik p/m €150 kwijt aan alleen internet :+

(edit=tiep voud)
 
deel 3 was wel minder maar hij was toch wel leuk vooral dat stukkie dat ie in die lift stapt en die burnout trekt vond ik erg smakelijk :]

maar voor de rest die waren alleen die berlin en paris run wel leuk maar voor de rest vond ik hem wel tegen vallen
 
Beetje vaag om alle saaie of niet complete dingen in 1 lang stuk te stoppen en vervolgens de rest in bonus tracks te doen :? Het enige leuke was volgens mij die burnout waarbij hij via de lift omhoog ging. Ik heb hem nog niet helemaal af gekeken, maar dat ongeluk was toch volgens mij nog van Ghostrider 2? Want ik weet wel zeker dat ik dat ongeluk al een hele tijd geleden op de PC heb gezien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan