Net Ghostrider 3 gezien..

Ghostrider III

  • JA!!!

    Stemmen: 45 83,3%
  • nope...

    Stemmen: 9 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    54
ik heb met newsleecher de film opgehaald maar geeft geen bestanden aan op mijn schijf. Kan dat omdat ze allemaal niet compleet zijn? Download via chello newsserver
weet iemand dit probleem op te lossen????????????????
 
ik heb met newsleecher de film opgehaald maar geeft geen bestanden aan op mijn schijf. Kan dat omdat ze allemaal niet compleet zijn? Download via chello newsserver
weet iemand dit probleem op te lossen????????????????


nee.

mischien heb je de filters aanstaan.

maargoed, daar zal je verder ook geen klote meer aan hebben.

Heeft iemand hem nu al gezien? wat vonden we ervan?

Na al dat gezeik over waar te downloaden en wie hem wel of niet had, kunnen we hem dan nu misschien ff naspreken? eigenlijk meer de bedoeling van dit topic?

Tja, mijn mening staat al in de start post. dus

Er komt trouwens ook een film van ghost rider, met nicholas cage hier staat het een en ander erover

alleen gaat deze film over een motorrijder die bezeten wordt van een demon oid.
 
Mja Khep hem ook via newsgroepen gedowned en op een schijfje gefikt. even met een pilsje dr eens lekker voor gaan zitten en tsja.... Kmoet eerlijk zeggen dat ook ik hem wel tegen vind vallen.

Hij knalt echt wel met 299 lekker door en zo af en toe duikt ie ook echt wel met behoorlijke snelheid door kleine gaatjes, maar goed Khep het wel eens spectaculairder gezien.

Mooiste stukje is denk ik als ie die wout uitdaagt op de rotonde (upsala uncut ofzo?) Hij rijdt hem voorbij, en doet vervolgens doodleuk nog even een extra rondje om oom agent de kans te geven te keren en 'in te haken'. Heb me een bult gelachen zoals hij iedere keer die pliesievolvo de hoop gaf om hem bij te kunnen benen door eventjes op ze te wachten om er daarna direkt weer leuk van tussen te blazen. En dat tot 3x toe achterelkaar.

Ooit eens een filmpje gezien van 4 engelse jongens die even een rondje door frankrijk heenbliezen met 4 verschillende motoren. Die vond ik toch wel even een stuk spannender. (En ook wel humor hier en daar). Die jongens tonen trouwens ook wel een fraai staaltje motorbeheersing als ze even met zijn tweeen (1 motor was ondertussen al opgeblazen, die andere weet ik ff niet meer) een mooi haarspeldbochten weggetje doen. Mooie powerslides enzo.

Kortom, Ghostrider3. Best leuk, aardige momenten, maar zeker geen topper in zijn 'genre'
 
Is al eerder gepost... Rotterdam-Amsterdam staat in de 'bonus' section. Hij rijdt hierbij niet (zoals je zou verwachten) A20-A13-A4, maar A20-A12-A2. En ook al was het redelijk rustig op de weg, het ging toch aanmerkelijk sneller dan normaal gesproken gezond voor je is... 8-)

oohja dus cd2 O-) ? deze heb ik ook helemaal af gekeken maar ik zie daar alleen gestunt van andere motorrijders.. :?
 
Ooit eens een filmpje gezien van 4 engelse jongens die even een rondje door frankrijk heenbliezen met 4 verschillende motoren. Die vond ik toch wel even een stuk spannender. (En ook wel humor hier en daar). Die jongens tonen trouwens ook wel een fraai staaltje motorbeheersing als ze even met zijn tweeen (1 motor was ondertussen al opgeblazen, die andere weet ik ff niet meer) een mooi haarspeldbochten weggetje doen. Mooie powerslides enzo.
Dat is Mach2 Carnage van Fastbikes :) hairpin stukje is van menton naar sospel :}

linkie
 
Laatst bewerkt:
@Kawa

Yup helemaal toppie, inderdaad dat was mach2(Carnage - From Calais to Cannes) :9 .

De link die je plaatste is van mach3.. enneh.. dat die bestond wist ik nie (krijg rijmkabouter neigingen nu de R weer in de maand zit) Daar moest ik dus maar es fluks naar op zoek dan.
 
Hey mensen, ik heb een probleem, ik heb net ghostrider gekeken. Maar GEEN Hayabusa. Ook niet bij turbo. alleen die wheelie bij die toren... :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan