Net Ghostrider 3 gezien..

Ghostrider III

  • JA!!!

    Stemmen: 45 83,3%
  • nope...

    Stemmen: 9 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    54
yeah.. nog 24 uur :(

kutnewsserver van quicknet

Bij @home beschermen ze hun gebruikers tegen de drang om illegaal te downloaden. Daar staat DE nieuwsgroep niet in de lijst.

Hier de reden waarom:

We kunnen echter niet alle nieuwsgroepen aanbieden. Zo ontbreken bijvoorbeeld de warez-nieuwsgroepen, omdat deze zeer veel van de nieuwsserver eisen en niet interessant zijn voor het merendeel van onze abonnees.
 
tering....

bij QN kan je niet uit de dvd groepen halen... gelukkig worden deze ook vaak ergens anders gepost

en we hebben een limiet van 200 gb per maand..

over een paar maanden is dat (voor mijn abbo) 25 gb :(
 
Laatst bewerkt:
als iemand m nou download...of koopt...kan ik m hosten...
ik heb 1gb ruimte...

met een upload van een paar gigabit...dus...kom maar op met die handel!

Kan de dvd wel naar je servertje sturen :9 ;) , "officiele" xvid is nog niet uit voor zover ik weet.
Ik laad hem het eind vd maand wel neer, heb al snel genoeg gezeik met datagebruik van chello :+ met nog wat meer leuks in het vooruitzicht..
 
hij staat er gewoon compleet op, hoor.....alleen ff zoeken op 'xstreem'. Er staat overigens een nzb in alt.binaries.ftn.nzb
 
ok, ik heb de nieuwsgroep gevonden en een bericht met xstreem erin.
wat is hierna de bedoeling dan?

sorry, weinig news group ervaring :+
 
Bij @home beschermen ze hun gebruikers tegen de drang om illegaal te downloaden. Daar staat DE nieuwsgroep niet in de lijst.

Hier de reden waarom:

We kunnen echter niet alle nieuwsgroepen aanbieden. Zo ontbreken bijvoorbeeld de warez-nieuwsgroepen, omdat deze zeer veel van de nieuwsserver eisen en niet interessant zijn voor het merendeel van onze abonnees.


abo nemen bij usenet ofzo 39.99 dollar voor 3 maanden onbeperkt tegen een goede snelheid
 
ok, 2 berichten van een zgn. Hotchicken.

met een hele zooi tekens/text erin,

maarre .rar files, WTF are they?
 
De 85 rarretjes downloaden :P

Uitpakken en 3 uurtjes GR3 kijken ;)

Ik heb bezig via eMule maar heb het ook ff geprobeerd via Forte Agent, pffff wat een bagger zeg, heb wat zitten kloten, moest de message joinen oid en daarna begon hij wel met downloaden volgens mij maar ik zag totaal geen overzicht waar hij mee bezig was. Ik wacht wel ff op eMule.

...

Nürnbergring - Nordsleife

...

Nürburgring - Nordschleife ;)
 
ik ben aan downloaden!!!!
als ie straks binnen is..en hij is goed...

dan divx ik m...en zet ik m online... :)
 
Weet iemand of deze dvd toevallig te koop is op de motorrai??
 
Mocht iemand hem toevallig ergens geript tegenkomen op een of andere server,
dan hoor ik het graag via mail.
remcould @ Planet . nl

Je hebt mail :)

Over de dvd dan. download meestal geen divx ;)

Hij staat op dit moment in alt.binaries.ftn onder de naam xtreem-gr3-d


Dit heb ik je dus ook gemaild. Maargoed wist niet of ze daar een probleem van zouden maken. Dan kan ik dus vaker ook wat tips geven over goede motordvd's die ik vaker tegenkom.

Begin al aardige collectie op te bouwen (vind ik zelf dan)
How to pull wheelies 1,2 en 3 is ook wel leuk.



 
Laatst bewerkt:
Weet iemand of deze dvd toevallig te koop is op de motorrai??

voor zover ik weet moet het dan bij de SWT racing stand staan "Ghost Rider
Site Admin


Joined: 19 Sep 2002
Posts: 1021

Posted: Mon Oct 18, 2004 3:22 pm Post subject:

--------------------------------------------------------------------------------

muppet wrote:
LOL!
I sure hope so! that would be very nice! Ah well if the bikes are there, it will make my day complete and even my whole year


Everything will be there!!!

Ghost Rider... "
Weet dat het een beetje ongelukkig gecopieerd is, maar het is vast wel te begrijpen :P



Touwens als iemand een andere link weet wil hij/zij die hier dan gewoon posten, de link die hier staat werkt niet bij mij (gebruik netpumper :( ) ookal ben ik bezig hem wel werkend te krijgen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan