Net onderuit gegaan

Dat is nou echt kut. Ikzelf ben nog nooit onderuitgegaan op een gemotoriseerd voertuig maar ik heb wel gezien hoe erg het mis kan gaan. Maar ik hoop dat het mee valt kwa kosten. In ieder geval Veel Sterkte
 
pff ik gister ook bijna onderuit met mijn pa, voor en achter gleed weg


maar uhm...lullig voor je, maja je hebt wel een winter om hem te fixe (of ben jij een die hard?)
 
Nee ben niet alrisk verzekerd, was wel van plan om 'die hard' de winter door te gaan..

Dat plan is nu dus veranderd...
Er onstaat langzaam wel een behoefte om eens flink te gaan knutselen.. :9
 
godsamme klote man.

je voelt je machteloos en er kan ff niks zinnigs gebeuren

waar je van opvrolijkt.. erg |(

Sterkte en ik hoop dat je bike snel weer rijklaar is!
 
Damn sterkte zou ik zeggen! wel balen joh, maar goed gister ook een cm of 10 weg geschoven bij mn vriend achterop bij een bocht omdat er bladeren liggen B|

This op sommige plekken niet meer leuk om te rijden :X
 
effe een poging om de (naar mijn idee) schade te beschrijven.. misschien kan iem daar iets over zeggen.

De motor is op zijn linkerzij tegen (en over) de stoeprand geschoven, onderkant eerst.. Hierdoor is de dynamo (?), aluminium cirkel die stukkie uit de kuip aan de linkerkant steekt, naar boven geduwd.

De dynamo heeft de bouten meegetrokken waardoor er aan de onderkant (waar de dynamo is bevestigd aan het blok) stukken uit deze bevestiging zijn getrokken.

Foto's zouden het eea vergemakkelijken maar die heb ik hier momenteel niet op mijn werk..

Ik ben bang dat een reparatie vereist dat ik het hele blok eruit zal moeten halen..

Er is natuurlijk ook schade aan de kuipdelen, maar dat is enkel cosmetisch...
 
Balen. Sterkte met het werk. Het klinkt ernaar dat je op zoek moet naar gebruikte onderdelen, want Honda parts... :(
 
En ja hoor....

Reed net over een klinkerweg (begroeid met mos), wilde de bocht om en voor ik het wist gleed ik over de straat... Motor is behoorlijk beschadigd, rijdt ook niet meer :( ...


Baal echt als een stekker, moest dit effe kwijt !

Duurt &^*&^%**&%$ wel weer effe voor ik rij ben ik bang...


Damn man ;(

Nah, gelukkig heb je zelf niets, dusss voor de rest suc6! met de verdere afwikkeling ;)
 
And another one bites the ... modder.
Zwaar natuurlijk, en idd. levensgevaarlijk dat soort weggetjes. En je bent echt de eerste niet die daarbij onderuit schuift...
In vergelijkbare situaties rijd ik meestal alsof ik op snot rijdt zeg maar.
Zo'n zelfde situatie is d'r ook bij mij in de buurt. Bolle klinkerweg met uitelkaar gereden klinkers, met daartussen allemaal (nat) gras en mos.... lekker.
En om het helemaal feestelijk te maken zit daar halverwege de weg een onoverzichtelijke bocht naar links, met weinig of geen uitwijkmogelijkheid... altijd feest die klote bocht :(
 
Ja lullig voor je dat je onderuit bent gegaan. Maar heb je er niet aan gedacht om de schade proberen te verhalen. Ik weet niet of je een rechtsbijstandverzekering hebt??? Maar een weg waar mos op ligt? Dat klinkt als een weg die niet goed wordt onderhouden. En een gemeente of provincie moet zorgen voor veilige wegen.

MP
 
Jammer is dat om schade te krijgen,voortaan word het automatisch wat voorzichtiger aan dus,succes met het weer fatsoeneren ;)

qoute>De dynamo heeft de bouten meegetrokken waardoor er aan de onderkant (waar de dynamo is bevestigd aan het blok) stukken uit deze bevestiging zijn getrokken.

Foto's zouden het eea vergemakkelijken maar die heb ik hier momenteel niet op mijn werk..

Ik ben bang dat een reparatie vereist dat ik het hele blok eruit zal moeten halen..<quote

Is niet nodig ,de Firma Singeling in Zaandam heeft een vakman bijvoorbeeld die met de gehele motorfiets op zijn zij deels onder een deken in de werkplaats (je mag er gewoon bij staan kijken)de reparatie kan uitvoeren,druppeltje voor druppeltje vult ie de boel weer op,reken op 55euro per uur.
een afgeslagen onstekingsdekselschade op 4 punten koste mij dit bedrag en ik kreeg nog gratis een prima gebruikt afschuurschijfje ter waarde van 15euro ofzo in mijn handen gestopt misschien als dank voor mijn zwart geld betaling :? :+
 
fotootje

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan