Net onderuit gegaan

JohnG

Rookie
18 aug 2004
25
0
Doetinchem
En ja hoor....

Reed net over een klinkerweg (begroeid met mos), wilde de bocht om en voor ik het wist gleed ik over de straat... Motor is behoorlijk beschadigd, rijdt ook niet meer :( ...


Baal echt als een stekker, moest dit effe kwijt !

Duurt &^*&^%**&%$ wel weer effe voor ik rij ben ik bang...
 
Heb zelf niet veel, beetje last van mijn been..
Had ik inderdaad wel effe mogen vermelden ja...
 
ai zeer matig! tis verdomme wat iedereen op ze bek, vanmiddag ook al lesmotor remde zich onderuit omdat er glas van een ongeluk op de weg lag, de politie stond erbij te kijken
 
ik vrees van niet....behoorlijk wat verbogen, ben geloof ik ook bijna alle olie verloren enzo...fucking stoepranden... waarom niet gewoon hooibalen langs de weg... of banden... B|
 
nee curbstones en grindbakken :} , al zijn sommige tuinen al grindbakken met alleen een fontijntje erin... :X
 
leest net je bericht.mooi klote voor je.dit is nou precied de reden waarom ik bijna niet meer rijd.oh als je nu ff schrijft op een ander topic dan ben je trouwens cool.ja cool want volgens die gast is het cool als je crasht.ik vind jou reaktie iets normaler.hoop dat het nog meevalt met de schade en de verwondingen
 
niets cools aan... daarnaast kost t me zeker weer behoorlijk wat geld.
Heb er geen angst aan overgehouden, t liefst rij ik morgen weer rond, maar wat k al zei.... de reparatie zal wel weer duur zijn. Misschien niet eens rendabel :(
 
Balen ! Is mij ook eens overkomen hele tijd terug in me eigen straat.
Draai de straat op stond nog niet helemaal recht, draai het gas open achterwiel glijd helemaal weg op die (achteraf geconstateerde) groene klinkers.
Was ook rond November.
Tjaa en dan na een bokje lig er je eraf en de motor glijd tegen een hardhouten paaltje, frame beschadigd, heb toen maar een nieuwe gekocht, heeft achteraf wel redelijk wat geld gekost.
Lullig maar het zal er wel bij horen denk ik, hoewel je dit niet wil horen natuurlijk :)
 
Laatst bewerkt:
gisteren lag ik ook, having a hard time.....

sterkte hiermee swa, positieve smileys sucken, mf geeft maar 4 smileys die dit gevoel benaderen...
 
Laatst bewerkt:
Argl!
Echt klote... En dan ook nog eens je motor die niet meer loopt... :(

Gelukkig stap je er zelf relatief schadeloos vanaf. Sterkte met het herstel van je beesje!
 
Balen joh! Hopen dat je boel weer in orde krijgt!
Wel goed dat je zelf niks hebt

Toch gek dat je motor helemaal niet meer rijdt. Ikzelf ben een keer op de snelweg onderuit gegaan en de motor werkte gewoon nog!
Kan je dus nooit een pijl op trekken blijkbaar.... :(
 
Het betreft een honda cbr 600...
had em nog maar net 3 maanden...

heb em vandaag uit elkaar gehaald,
zal nog ff kijken of ik de foto's kan posten...

(Trouwens wel hopen dat k em weer inelkaar krijg :? )
 
Terug
Bovenaan Onderaan