net op het nieuws : Drankrijder rijd moteragent aan

Met drank op in het verkeer gepakt worden :

  • Rijbewijs levenslang inleveren

    Stemmen: 34 87,2%
  • Rijbewijs inleveren + boete en opnieuw lessen

    Stemmen: 5 12,8%

  • Totaal aantal stemmers
    39
tja dat is juisst omdat je vermindert toerekeningsvatbaar bent. je moet het namelijk ook van de andere kant bekijken, die persoon zou bij een heldere geest niet zo'n actie ondernemen (mag je tenminste hopen).

Nu zal een ieder ook zeggen dat het izjn eigen schuld is door dronken te gaan rijden, en dat is ook zo, maar dan moet je hem daarop pakken.


Bij een heldere geest zou deze persoon wel de intensie hebben om het te doen.
De alcohol stopt de remmers in je hersenen.
Nuchter heb je dan zoiets, dat zou ik graag doen, maar het zou niet slim zijn.
De alcohol zorgt er dus voor dat je het gewoon doet, zonder na te denken.
Maar hij zou het nuchter dus wel kunnen.
Al vind ik het echt een klootzak... Die autorijder...
 
"Polletje" mist wat opties.....

Die (motor)agent wist op voorhand niet dat er drank in het spel was..... maar zijn (domme) reactie is ook niet echt netjes.... motor vs. auto : 0:1

Afgelopen week was er bij Blik op de Weg ook weer een motoragent te zien die dacht het even beter te weten..... (brommerrijder in de sloot duwen :?).... terwijl 'ie daarvoor al vét in de problemen had kunnen komen......
 
"Polletje" mist wat opties.....

Die (motor)agent wist op voorhand niet dat er drank in het spel was..... maar zijn (domme) reactie is ook niet echt netjes.... motor vs. auto : 0:1

Afgelopen week was er bij Blik op de Weg ook weer een motoragent te zien die dacht het even beter te weten..... (brommerrijder in de sloot duwen :?).... terwijl 'ie daarvoor al vét in de problemen had kunnen komen......
Maar in dat geval was de motor juist weer in het voordeel, aangezien die toch wat meer gewicht in de strijd kan gooien dan een brommertje.

En het was toch een greppel?

En hoe had ie dan in de problemen kunnen komen?
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen week was er bij Blik op de Weg ook weer een motoragent te zien die dacht het even beter te weten..... (brommerrijder in de sloot duwen :?).... terwijl 'ie daarvoor al vét in de problemen had kunnen komen......
Was helemaal niks mis met die aktie, brommertje stond al ver stil en d'r was geen enkel risico.
Als een agent door zo'n kleinigheidje al in de problemen zou kunnen komen zijn we toch echt een beetje verkeerd bezig.
 
Was helemaal niks mis met die aktie, brommertje stond al ver stil en d'r was geen enkel risico.
Als een agent door zo'n kleinigheidje al in de problemen zou kunnen komen zijn we toch echt een beetje verkeerd bezig.


Vraag me dan écht af waarom meneer de motoragent nog even z'n gelijk moest komen halen met z'n duw aktie......

Even serieus... als ik daar had gestaan dan had meneer de motoragent een duw terug gekregen........ en ik ben allang geen 16 meer.
 
Laatst bewerkt:
"Polletje" mist wat opties.....

Die (motor)agent wist op voorhand niet dat er drank in het spel was..... maar zijn (domme) reactie is ook niet echt netjes.... motor vs. auto : 0:1

Afgelopen week was er bij Blik op de Weg ook weer een motoragent te zien die dacht het even beter te weten..... (brommerrijder in de sloot duwen :?).... terwijl 'ie daarvoor al vét in de problemen had kunnen komen......
Dat was wel charles, die met een motor tussen zijn benen is geboren. Even verder google en je ziet dat deze man rijopleidingen geeft voor depolitie enz.
Dus niet zo maar een motor-agent.
 
Dus... opzettelijk een motoragent aanrijden mag niet, maar opzettelijk een tasjesdief aanrijden wel. Begrijp ik het zo goed?

Nou ja, het is een storm in een glas water. Agent = OK. vent is opgepakt. Probleem opgelost.

Gaat niet ver genoeg :( :(

Voorstel - elke (tasjes) dief is per definitie vogelvrij - leef je lekker uit!!

Opzettelijk aanrijden? - Ter plekke liquideren, met bonus als toegift *O* *O*

Zijn we eindelijk van het geneuzel af - "moeilijke jeugd" bla..bla.. bla
 
Dat was wel charles, die met een motor tussen zijn benen is geboren. Even verder google en je ziet dat deze man rijopleidingen geeft voor depolitie enz.
Dus niet zo maar een motor-agent.


ik ben ook met n l*l tussen m,n benen geboren :Y
wil nog niet zeggen dat ik n l*l bent :N toch :+
 
Gelukkig goed afgelopen.
Als ik het wel begrijp gaan ze dit echter ook bij jou en mij doen straks als aktie om meer loon te krijgen en dan hoef je niet eens dronken achter het stuur te zitten!
Als iemand dan met een ziek kind onderweg naar het ziekenhuis ofzo ook even doordrukt niet hier komen janken aub...
 
Bij een heldere geest zou deze persoon wel de intensie hebben om het te doen.
De alcohol stopt de remmers in je hersenen.
Nuchter heb je dan zoiets, dat zou ik graag doen, maar het zou niet slim zijn.
De alcohol zorgt er dus voor dat je het gewoon doet, zonder na te denken.
Maar hij zou het nuchter dus wel kunnen.
Al vind ik het echt een klootzak... Die autorijder...

met alcohol denk je aan zoveel andere dingen waar je normaal niet aan zou denken, en interpreteer je dingen anders dan je normaal zou doen je coordinatie is anders, je reactie is langzamer etc...

het zou dus ook gewoon heel goed kunnen dat hij ipv op de rem trapte perongeluk op het gas trapte en dat te laat door had. (om maar even aan te geven hoe het ook zou kunnen zijn)

Iedereen gaat hier meteen ervan uit dat het de bestuurder is die een klootzak is zonder echt daadwerkelijk iets van die zaak te weten. IMHO kort door de bocht, zeker na het posten van 1 berichtje.
 
met alcohol denk je aan zoveel andere dingen waar je normaal niet aan zou denken, en interpreteer je dingen anders dan je normaal zou doen je coordinatie is anders, je reactie is langzamer etc...

het zou dus ook gewoon heel goed kunnen dat hij ipv op de rem trapte perongeluk op het gas trapte en dat te laat door had. (om maar even aan te geven hoe het ook zou kunnen zijn)

Iedereen gaat hier meteen ervan uit dat het de bestuurder is die een klootzak is zonder echt daadwerkelijk iets van die zaak te weten. IMHO kort door de bocht, zeker na het posten van 1 berichtje.

Leuk verhaal, maar is het feit dat hijzichzelf toeliet met teveel alcohol in een auto te stappen al niet voldoende om hem een klootzak te vinden, of is dat een loos detail? Wat uit die actie volgde maakt het alleen maar erger.
 
Laatst bewerkt:
wat mij betreft komt er een zero-tolerance beleid over drank achter het stuur.
in dergelijke gevallen echt serieus HEEL veel gevangenisstraf.

geen water bij de wijn !!!! :(

ik kan me hier zo kwaad om maken...


vind ik wel.. (kun je meer drinken voordat je dronken bent...) :Y
 
Leuk verhaal, maar is het feit dat hijzichzelf toeliet met teveel alcohol in een auto te stappen al niet voldoende om hem een klootzak te vinden, of is dat een loos detail? Wat uit die actie volgde maakt het alleen maar erger.

:Y

Als je al niet doorhebt dat je teveel alcohol op hebt om nog te mogen rijden... -O-

Idd dan ben je een kl**tz*k... :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan