net op het nieuws : Drankrijder rijd moteragent aan

Met drank op in het verkeer gepakt worden :

  • Rijbewijs levenslang inleveren

    Stemmen: 34 87,2%
  • Rijbewijs inleveren + boete en opnieuw lessen

    Stemmen: 5 12,8%

  • Totaal aantal stemmers
    39

Beat Nutz

Die hard MF'er
7 jan 2008
303
0
Zwolle (Overijssel)
Dit las ik net op internet, en het was op de radio :

http://www.nieuwnieuws.nl/archives/binnenland/2008/03/drankrijder_overrijdt_moterage.html

:r

Belachelijk toch? expres een motoragent aanrijden.
 
Laatst bewerkt:
Flitsende kop voor een schampschot. En agenten drijven altijd over. :')
 
't wordt ook eens tijd dat de politie achter het verdachte voertuig gaat stoppen.

Ik ga de voordelen daarvan niet uitleggen, dat mag uit dit stuk toch wel blijken?
 
Dus... opzettelijk een motoragent aanrijden mag niet, maar opzettelijk een tasjesdief aanrijden wel. Begrijp ik het zo goed?

Nou ja, het is een storm in een glas water. Agent = OK. vent is opgepakt. Probleem opgelost.
 
werkstraffie

wel dom van n motoragent om voor n auto te rijden om hem tot stoppen te dwingen?
 
Laatst bewerkt:
Dus... opzettelijk een motoragent aanrijden mag niet, maar opzettelijk een tasjesdief aanrijden wel. Begrijp ik het zo goed?

Nou ja, het is een storm in een glas water. Agent = OK. vent is opgepakt. Probleem opgelost.

Tasjesdief opzettelijk? Als jou tas gejat wordt dan zou je de auto ook in de achteruit zetten, dat ze hem aanreed en die dief uiteindelijk overleden is is triest maar het heeft wel twee kanten. Heel ander verhaal dus.
 
wat mij betreft komt er een zero-tolerance beleid over drank achter het stuur.
in dergelijke gevallen echt serieus HEEL veel gevangenisstraf.

geen water bij de wijn !!!! :(

ik kan me hier zo kwaad om maken...
 
Politie motorrijders moeten niet VOOR een auto gaan rijden die ze willen stoppen.
Ik probeer al jaren zoveel mogelijk collega's daarvan te doordringen.

Kort geleden spotte ik een auto waarvan we de inzittenden aan wilde houden en waarbij bek er info was dat ze een vuurwapen bij zich zouden hebben.
Tijdens het overleg over de te volgen procedure stelde 1 van de collega's voor dat ik met de motor ervoor zou gaan rijden om de snelheid eruit te krijgen.... mijn woordkeus als antwoord was erg ongenuanceerd.

Liever 200 kilometer erachter voor ze stoppen als ervoor gaan rijden en dit soort risico's nemen, steeds vaker blijkt dat men geen respect heeft voor andermans leven en welzijn.
 
wat een idioot onvoorstelbaar blij dat ik geen agent ben ,het wordt steeds gevaarlijker hier in nederland voor de politie .En dan worden ze ook nog onder betaalt
zo een kerel moeten ze gewoon levenslang opsluiten.Ben ook niet blij als ik een bekeuring krijg en vervloek oom agent soms ook maar dit is toch onmenselijk.
 
Dus... opzettelijk een motoragent aanrijden mag niet, maar opzettelijk een tasjesdief aanrijden wel. Begrijp ik het zo goed?
Ja, dat begrijp je idd goed. :Y

Overigens slaat de vergelijking totaal nergens op maar dat realiseer je je zelf ook best hoop ik.
 
Politie motorrijders moeten niet VOOR een auto gaan rijden die ze willen stoppen.
Ik probeer al jaren zoveel mogelijk collega's daarvan te doordringen.

Kort geleden spotte ik een auto waarvan we de inzittenden aan wilde houden en waarbij bek er info was dat ze een vuurwapen bij zich zouden hebben.
Tijdens het overleg over de te volgen procedure stelde 1 van de collega's voor dat ik met de motor ervoor zou gaan rijden om de snelheid eruit te krijgen.... mijn woordkeus als antwoord was erg ongenuanceerd.

Liever 200 kilometer erachter voor ze stoppen als ervoor gaan rijden en dit soort risico's nemen, steeds vaker blijkt dat men geen respect heeft voor andermans leven en welzijn.

Een motor is echt het verkeerde voertuig om iemand iets mee af te dwingen. Niet naar de kant van de weg. En zeker niet om af te remmen.
 
ja erwin klopt inderdaad (boete en rijontzegging)als je tegenwoordig een kip dood rijdt wordt je zwaarder gestraft.ze moeten de wetten in nederland voor zo iets maar eens verbeteren .
kan toch niet zijn als je iemand opzettelijk probeert van de motor te rijden dat je er zo makkelijk van afkomt.
 
ja erwin klopt inderdaad (boete en rijontzegging)als je tegenwoordig een kip dood rijdt wordt je zwaarder gestraft.ze moeten de wetten in nederland voor zo iets maar eens verbeteren .
kan toch niet zijn als je iemand opzettelijk probeert van de motor te rijden dat je er zo makkelijk van afkomt.
tja dat is juisst omdat je vermindert toerekeningsvatbaar bent. je moet het namelijk ook van de andere kant bekijken, die persoon zou bij een heldere geest niet zo'n actie ondernemen (mag je tenminste hopen).

Nu zal een ieder ook zeggen dat het izjn eigen schuld is door dronken te gaan rijden, en dat is ook zo, maar dan moet je hem daarop pakken.
 
Pfffftt weer een -O-

Alleen heeft deze motoragent meer geluk dan ze collega uit Rotterdam een paar jaar terug op de A 15 toen die door n mongool van ze motor opzettelijk werd gereden en tegen de vangrail werd gedrukt, waardoor deze man een onderbeen moet missen.....

Met drank op achter stuur, rijbewijs afpakken nooit meer teruggeven en nooit meer opnieuw afrijden

de rest van ze leven maar lopen :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan