Net terug van Aachen

JuliusXL

Die hard MF'er
14 nov 2002
361
0
Beringen (BE)
Viel me eerlijk gezegd tegen zowel qua prijzen als qua aanbod. ;( J&F, Hein Gericke, Meyer, Polo en Kohl gedaan.

Helmen waren niet echt goedkoper vond ik. Er waren wel aanbiedingen, maar meestal waren dat nogal ongebruikelijke maten of gewoon oerlelijke helmen. XR 900 Crow Replica was te krijgen aan 329, maar na uitvoerig passen viel deze helm duidelijk af. Mijn hoofd heeft geen Shoei-vorm :+ Net zo min een Suomy-vorm trouwens. Jammer want dat vind ik echt :9~ helmen. Heb enkel de Spec 1R gepast, maar ik veronderstel dat de Gunwind (nergens te vinden) ongeveer hetzelfde zal zitten. Arai is me gewoon te duur, dus het gaat 9/10 een AGV worden. De XR2 zat veruit het beste van alle helmen die ik totnogtoe gepast heb.

Qua lederen kleding in twee delen (Alpinestars, Spidi, Revit, Dainese) was het aanbod pover in de grote maten. Eigenlijk niks naar m'n zin gevonden. Jammer van het tripje Duitsland. Pluspunt: heb even 210 kunnen gassen })

Morgen dus maar eens een ritje van ongeveer 2 uur maken richting Termaat. Hopelijk kunnen die mensen mijn frustratie een beetje opheffen 8-)
 
Mmmm... Ik woon zelf in Zuid-Limburg en heb van zoveel mensen gehoord dat uitrustingen in Duitsland vele malen goedkoper zijn.
Wilde zelf dus ook eens gaan kijken. Waar ben je eigenlijk in Aken gaan kijken? Weet je (of iemand anders) leuke adressen in Duitsland?? :?
 
Ja te laat, nu moet je weer wachten tot de Sommerschlussverkauf...
en het ligt er natuurlijk ook aan wat je wilt kopen.
 
Mmmm... Ik woon zelf in Zuid-Limburg en heb van zoveel mensen gehoord dat uitrustingen in Duitsland vele malen goedkoper zijn.
Wilde zelf dus ook eens gaan kijken. Waar ben je eigenlijk in Aken gaan kijken? Weet je (of iemand anders) leuke adressen in Duitsland?? :?

Ik woon ook in Zuid-Limburg en ben ook wel verschillende keren in duitsland wezen kijken, maar heb mijn outfit toch hoofdzakelijk in Limburg gekocht en deels via internet (motorgoedkoop.nl). In Heerlen zit een klein zaakje (Cycle Shop) waar verrassend veel te koop is en voor lage prijzen, ik zou daar eens een keer gaan kijken als ik jou was. Nog wat dichter bij je woonplaats vind je Heuts motoren (Schin op Geul) die hebben ook wel het een en ander (en van de prijzen die daar hangen gaat meestal wel zo'n 10% af).
 
Zaterdag handschoenen (Held) met carbon protectie gekocht in Duitsland. 69 euro dus ik dacht meenemen.

Meestal zijn ze in nl duurder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan