Netelenbos pakt motorrijders zwaar aan

Dat die onnozele griet niet snapt dat motoren het fileprobleem JUIST OPLOSSEN snap ik ECHT NIET! :(

Stomme doos!! Snap je nou echt NIKS??? Doe je het nou voor de vermindering van de files of alleen maar om meer geld te verdienen?!?!?!

GRRRR :( :(

Zoals ik al zei heeft ze haar school niet
afgemaakt...
DUS ze snapt het echt niet.... zucht..
 
Het lijkt mij meer dan logisch dat, als er al zo\'n kreng op motor\'s moet komen, de heffing per kilmeter lager zal zijn. Motors zijn lichter en veroorzaken geen files etc. etc.
... Maar dat is normale mensenlogica... We hebben hier te maken met Netelenbos-logica...
De heffing voor de motor wordt dus hoger...

- De motor wordt veelal recreatief gebruikt door mensen, deze mensen horen dus niet op de weg te zitten... Recreatief verkeer kan volgens haar ook met het OV (dag al driekwart om voordat je ergens komt |( ) of met de fiets...

- Motorrijders maken gemiddeld genomen minder kilometers. Om dan toch enig effect te bereiken, ook onder deze groep verkeersgebruikers, moet de heffing dus hoger zijn...

Daarnaast vindt neetje de motorrijders toch al een groepje kl**tzakken dat alleen maar gevaarlijk rijdt en tegengehouden moet worden...

Het goeie nieuws: diverse deskundigen hebben al gezegd dat een dergelijk systeem alleen goed kan functioneren als het bij fabricage al ingebouwd wordt... Achteraf goed in te bouwen = ook achteraf goed uit te bouwen... :P
 
Hehe, als zelfs de forumadmin zich uitleeft :P tegen haar, dan mag ik vast ook wel zeggen dat ik haar een stom teringwijf vindt. }) :r :j
Het is vast een schat v/e mens...
Ze weet alleen niet hoofd- en bijzaken in haar werk te scheiden... Of ze snapt niet dat haar maatregelen geen kans hebben om het juiste effect te bereiken... Ze snapt gewoon niets van verkeer... Ze is dus niet gekwalificeerd voor haar functie en had allang verwijderd moeten worden (zoals in het bedrijfsleven ook iemand ontslagen wordt als hij/zij het werk niet goed doet).
Ik bedoel, iemand die voor de pers een ritje maakt in een nieuwe trein, maar wel haar chauffeur van station naar station laat rijden omdat ze met de trein anders haar volgende afspraken mist, is nu niet bepaald een boegbeeld voor de goede kanten van het OV, wat ze probeert te stimuleren...
 
Hoor net dat alleen de PVDA haar nog steunt. VVD is tegen.

Volgend jaar dus maar lekker naar de stembus en die doos eruit flikkeren. Heb hier in Amsterdam laatst ook Mokum Mobiel gestemd, maar die hebben tot nu toe niets bereikt.

Ga me denk ik voorstellen als nieuwe Verkeersminister.
 
Precies, volgend jaar verkiezingen, dan is het afgelopen met dat waardeloze mens. Niet te veel van aantrekken nu, is slecht voor je.
 
een ding snap ik nou nooit
altijd dat gelul over motorrijder maken geen file
pure klets.
als iedereen motor ging rijden staat het net zo goed vast. ga eens een paar keer per jaar naar een race.
2 motors nemen plaats in van een auto.
er kunnen 4 mensen op die 2 motors en 4 mensen in een auto. beide doen dit dus nooit.
onder het rijden nemen we net zoveel plaats in als een auto.
ik ga niet vlakbij een ombekende motorrijder rijden maar er schuin achter op afstand.
laat de rest van nederland autorijden dan kan ik er lekker langs.

jr
 
een ding snap ik nou nooit
altijd dat gelul over motorrijder maken geen file
pure klets.
als iedereen motor ging rijden staat het net zo goed vast. ga eens een paar keer per jaar naar een race.
2 motors nemen plaats in van een auto.
er kunnen 4 mensen op die 2 motors en 4 mensen in een auto. beide doen dit dus nooit.
onder het rijden nemen we net zoveel plaats in als een auto.
ik ga niet vlakbij een ombekende motorrijder rijden maar er schuin achter op afstand.
laat de rest van nederland autorijden dan kan ik er lekker langs.

jr
Nou, dat zit zo: Er zijn fietsen die een file veroorzaken als er massaal gemotord word, maar dan kunnen de motorrijders tussen de file door... Daardoor lost de file weer op, dus er is geen file... Snappie? :P
 
Ik wil een vent als minister van verkeer en waterstaat (de afgelopen paar mutsen waren niet echt veel soeps). Iemand die verstand heeft van verkeer en iemand die fatsoenlijke plannen maakt om daadwerkelijk verbeteringen oplevert:

Juist,
ik wil Frits Bolkestein.

;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan