Netelenbos

Boom Boom

MF veteraan
9 jul 2001
4.238
0
Amsterdam
Even een korte opsomming over de laatste dingen die deze schitterende vrouw van de PVDA de laatste weken heeft gedaan:
- voorstel tot kilometerheffing
- kleine snelheidsovertredingen worden toch beboet (ondanks dat de VVD en de CDA er voor zijn)
- bussen mogen niet harder rijden, want dit zou het milieu teveel schaden (ondanks dat de verhoogde maximumsnelheid de bus aantrekkelijker zou maken als alternatief vervoer en dus het autogebruik omlaag zou helpen en daarmee de milieuvervuiling omlaag zou kunnen helpen)
- de top van de NS word niet aangepakt als de eisen die gesteld zijn niet gehaald worden. De top heeft dus vrij spel om er een zooitje van te maken.
- wegpiraten krijgen de schuld van de files. Zij zouden volgens haar de alle files creeeren en niet de drukte.

Dit is alles wat ik even kon bedenken. Het gaat dus wel goed met haar.

Nog even een poll om te kijken wat het stemgedrag van iedereen hier is.
 
Heb nog geen idee. Is eigenlijk niet iemand of een partij waarvan ik zeg, daar hebben we wat aan. Die fl*kker van een Pim Fortuyn krijgt m\'n stem in ieder geval niet, dat kan ik je al wel vertellen.
 
Mijn vriendin is er niet en als ik zie hoe vaak ik haar de laatste tijd in het nieuws heb gezien word ik toch wel een beetje verliefd....nee zeg maar gewoon bloedgeil van haar. Rrrrrrrr, lekker sm-en met de neet.

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
 
dit krijg je van netelenbos als je 6 km te hard rijd :( :j


http://www.motor-forum.nl/forum/misc.php?file=355

een hele mooie foto (heb er nog twee van dezelfde overtreding) JA mensen DRIE afdrukjes voor niet
FL 70,- maar nu voor FL 60,-

:)

Waar staat de snelheid? Als je toch 60 piek krijgt, kan je net zo goed 10km/u te hard rijden ipv 3 of 4 ;)

Ik hoop dat het pokkewijf er wel uitgeknald wordt met de verkiezingen... we hebben iemand anders nodig die zelf vaak in de file staat. Maar ik ga naar m\'n werk. ;)
 
ik was van plan \"leefbaarnederland\" te stemmen als \"protest\", maar dat vind ik eigenlijk zo\'n irritant amateurclubje dat ik dit jaar maar weer oversla. :j

Pas op BertV: met niet stemmen ga je stem naar de grootste partij etc etc\" })
 
De snelheid van bussen mocht niet omhoog vanwege het millieu, zou meer uitstoot geven, Wat denken die EIKELS dan van al die fokking dremmels die ze maar te pas en te onpas neerflikkeren op de meest onzinnige plekken. Dijken doorgaande binnenwegen max 60 maar je moet gvd afremmen naar 30 en weer optrekken, wat een...... K*t. nouja over een paar jaar zullen ze die dingen wel weer afschrapen als er een duur onderzoek naar gedaan is wat de effecten op de uitstoot zijn :( f
 
De snelheid van bussen mocht niet omhoog vanwege het millieu, zou meer uitstoot geven, Wat denken die EIKELS dan van al die fokking dremmels die ze maar te pas en te onpas neerflikkeren op de meest onzinnige plekken. Dijken doorgaande binnenwegen max 60 maar je moet gvd afremmen naar 30 en weer optrekken, wat een...... K*t. nouja over een paar jaar zullen ze die dingen wel weer afschrapen als er een duur onderzoek naar gedaan is wat de effecten op de uitstoot zijn :( f
Stimileren van de europese economie John... :P
De meeste franse auto\'s kunnen drempels moeiteloos met 50-60 pakken... (205 was goed voor 60 tot 80, 405 voor 65 tot 90 en de 605 voor 50 tot 85... voor het minder gezond klonk... De gehate mini-huppeltjes meegerekend)
Wat ik lullig vind aan drempels, is het feit dat hulpdiensten nu soms 3 keer zo lang erover doen om bij je te komen... |(

Maar hier in de buurt hebben ze er nog 1... Van die leuke plantenbak-achtige dingen die vlak achter elkaar staan, waar je met een vrachtwagen met maximaal 10 km/h tussendoor kan rijden... En dat in blinde bochten! |( :( En alsof daardoor nog niet genoeg misgaat, ook nog dat stukje asfalt vervangen door klinkertjes... Al een paar keer gezien dat er iemand in zo\'n plantenbak stond... Moet er niet aan denken wat er gebeurt als een biker met 70-80 die bocht pakt en er een vrachtwagen net tussen die zooi door aan het manoevreren is....

Maar dat is dan ook niet om de uitstoot te verminderen, maar voor de verkeersveiligheid... :(
 
O ja...
Onze fantastische verkeersveiligheidsorganisatie 3VO juicht dergelijke voorzieningen toe... :r
Na klachten door blikridderende bewoners die daar bijna de auto total-loss reden (waaronder een maat van mij), heeft zo\'n ***hannes de situatie bekeken en als veiligheidsverhogend aangemerkt... Er staat tenslotte 3 meter voor deze \"veiligheidsvoorziening\" een bordje... |(
 
Veiligheidverhogend zijn ze hier echt niet!!!!
Ze liggen op dijken overal en nergens de meeste slaan nergens op.
Ga hiervandaan binnendoor naar een of ander dorp kom je er in the middle of now ware een berg drempels tegen.
Terwijl het daar nooit druk is.
Een boer heeft er 1 voor zijn erf gekregen 25jaar geen last gehad van het verkeer en nu word hij steeds wakker van remmende/optrekkende voertuigen.
Volgens mij moet men dat geld gewoon besteden om aan een bepaalt budget te komen zodat men voolgend jaar weer veel geld van de staat kan krijgen.
Ik heb helemaal geen bezwaar tegen die dingen als ze verkeersveiligheids verhogend zouden zijn.
Ik heb BTW een Franse auto en kan er echt niet harder asl 30 overheen :( :( :(

Stomme Fuckers...(die gasten die ze laten plaatsen bedoel ik)
 
Terug
Bovenaan Onderaan