Nette 39mm Keihin CR flatcarbs met alukelkjes

jerryt

MF veteraan
14 aug 2005
23.418
57
Goedemorgen
Dit setje komt van mijn eigenbouw gsx1100(1980) en mag voor de hoogste bieder weg,hij is netjes en ge-ultrasoond dus superschoon.Er zitten nieuwe alukelkjes op en het is het horizontale type,dus geschikt voor de ouwe gsx/z/gpz/cb luchtgekoelde blokken.
Bod van E600,- heb ik al,dus lager bieden heeft geen zin. O-)

Gr.Gerard :W
full
 
Laatst bewerkt:
O-)

Is al hoofdprijs :+

Mooi dingutje die wel op de verlanglijst staat ... Al dan niet in deze staat :+ _O-
Ziet er echt goed uit jerryt!

Motor inruilmogelijkheid?
:+



Dus freekick!
 
Laatst bewerkt:
Voor deze centen vind je echt niet zo'n setje hoor,heb wel een beetje research gedaan. O-)
Maar goed,we wachten gewoon af,tijd zat en bedankt voor de kick en geen inruil liever nee. :W
 
Laatste kick en anders gaan ze weg voor 600 euries :+
 
Nogmaals een kick voor deze mooie set..
Ze worden niet vaak aangeboden en al helemaal niet voor die prijs. :9~
 
Had ook gedacht dat er wat meer uit kwam als je zo om je heen kijkt wat ze voor deze zeldzame setjes vragen.Maar goed,kan wel wat cash gebruiken en ze hangen wat doelloos in een fiets die toch waarschijnlijk nooit weer de weg opgaat,is ook weer zonde. O-)
 
zonde....is het niet iig
prijs....ja ze gaan voor meer...maar zo gek zijn wij niet...als tie het doet met normale :P

thanks voor het delen van de foto's....is al priceless
O-) voel je je niet bestolen? _O- :+
:+


freekick!
 
Laatst bewerkt:
zonde....is het niet iig
prijs....ja ze gaan voor meer...maar zo gek zijn wij niet...als tie het doet met normale :P

thanks voor het delen van de foto's....is al priceless
O-) voel je je niet bestolen? _O- :+
:+


freekick!

Bestolen? _O- Tuurlijk niet en de man waar ze heen gaan is een klant van me met een ouwe Z900 met MV agusta voor en achterpartij(heb ik voor hem er in gezet)Word een superfiets en een sympathieke kerel,dus die gun ik het zeker! :+
 
Toch nog effe een kick,hij heeft ze nog niet opgehaald.Die tijd heb ik. O-)
 
Tussen 1/2 is 75mm en 2/3 is 99 maar is vrij makkelijk aan te passen hoor.😇
 
Spacing is vrij makkelijk aan te passen maar of ze op je inlaatrubbers passen weet ik niet :N
 
Kan een slotje op,dit mooie setje is verkocht. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan