Nette, gebruikte en goedkope Supercorsa's

GBeetje

Die hard MF'er
17 aug 2005
412
0
Leeuwarden
Te koop:
Meerder sets Pirelli Supercorsa's SC2 (totaal ong 14 sets).
Per set ongeveer 1 dag op het circuit gebruikt, nog zeer geschikt voor de weg maar ook zeker voor circuitgebruik!

Maten
Voor: 120-70/17
Achter: 190-55/17 en ook 180-55/17 (van beide meerdere)

Om op hoger niveau de rondetijden een beetje laag te krijgen en te houden zijn we genoodzaakt tot het zeer (té) snel monteren van nieuwe banden. Omdat de stapel na een paar wedstrijdjes alweer zo hoog is, gaan ze in de verkoop voor maar 50 euro per set!!!

Mailen kan naar drathmen - @ - hotmail - . - com (aan elkaar, dus zonder de ' - ')
Bellen is natuurlijk beter! 06-52-43-74-64
 
We (mijn maat) reden de laatste keer lage 52ers, met nog elke wedstrijd en training progressie. Zo hard kun je misschien ook met gare banden, maar dan is het risico op crashen wel heel erg groot. ;)

De banden liggen vlakbij Dokkum (Noord-oost-Friesland). Over 3 weken ga ik weer naar school in Arnhem dus dan kan ik ze daar ook wel mee naartoe nemen.

De foto's komen vanavond, hoge resolutie foto's kunnen dan gemaild worden.
Alle banden zijn netjes en niet raar getekend door een slechte, pompende vering oid. En bij ophalen kun je natuurlijk zelf een setje uitzoeken.
 
Hier zijn de foto's:
banden%20remco%20002.jpg


Achter
banden%20remco%20003.jpg


Voor
banden%20remco%20005.jpg


En natuurlijk netjes opgeborgen
banden%20remco%20008.jpg
 
hmm, ik kan binnenkort ook al wel weer een reserve setje gebruiken :Y

doe je ook aan verzenden?
 
Als de verzendkosten voor eigen rekening worden genomen kan dat wel.

(Aangezien mijn maat daar toch geen tijd voor heeft zal ik dat zelf wel weer moeten doen... :) )
 
Ik bedoel een ander. ;) Maar ik heb je mail net beantwoord en ik denk dat jij over een aantal dagen ook wel een setje SC's rijker bent. :]
 
Heb je een paar dagen geleden gemaild maar nog niets terug gekregen.
Heb wel intresse in een setje met 180 achterband.

Mocht je me mail niet hebben gehad of niet gezien zou ej me dan even willen mailel op de mail in m'n profiel?
 
Deze is gemiddeld. Sommigen zijn mooier, sommigen hebben een hele lichte tekening. Dit rijdt je er echter zo af en heb je ook geen last van. Alle banden hebben ongeveer evenveel km'ers en zijn door dezelfde rijder gebruikt.
Zelfs de 'slechtste' die erbij zit is echt nog heel netjes!
 
Na de run die er dit weekend op de banden zijn geweest zijn ze op. Zodra er weer setjes zijn laat ik het weer weten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan