Nette Kawasaki Z750, met ABS, 2007, origineel NL geleverd € 3.999,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

THE MUD

MF veteraan
22 aug 2004
3.958
73
Tolkamer (GLD)
Prijs: € 4.495,- --> 3.999,-

Wegens aanschaf van een Kwalijk Zaakie Z800 ben ik op zoek naar een nieuw baasje voor mijn Z750 (eigenlijk de aanstichter dat ik nu een Z800 heb gekocht:X).
Onderstaande tekst heb ik even letterlijk van de MP advertentie overgenomen.

Omdat de foto's niet allemaal even goed willen laden hierbij de MP link:

*************************************************************************************************

Beste gegadigde,

Hierbij bied ik mijn Kawasaki Z750 te koop aan. Deze motor komt uit 2007 en het gaat hier om het toen nieuwe 2007-2012 model. Bovendien is deze Z750 voorzien van ABS.

Het betreft een origineel Nederlands geleverde motorfiets en geen geimporteerde motorfiets. De motor heeft reguliere gebruikssporen en geen grote schades of sporen van een aanrijding/schuiver/valpartij.

Tevens zitten alle 3 de originele sleutels, waaronder de rode master key en het metalen sleutelplaatje er nog bij.

Accessoires:
- RVS/INOX MIVV uitlaat (Moto-GP stijl) inclusief DB-Killer en E-keur/Typegoedkeuring. +/- 1000km oud
- Zwarte kuipruit, Kawasaki by MRA
- Korte kentekenplaathouder
- Kleine knipperlichten
- Druppellader aansluiting inclusief druppellader (in overleg erbij)
- Bobbins inclusief Paddock Stad (in overleg erbij)

Onderhoud:
- Vorig jaar voorzien van nieuwe olie + olie filter (+/- 1000km geleden).
- Vorig jaar is tevens de remvloeistof ververst (+/- 1000km geleden)
- Banden verkeren in goede staat, voorband is 2 jaar geleden nieuw gemonteerd bij 32.000km
- Door mij en de vorige eigenaar altijd Shell V-Power of Octaan 102 getankt (dus geen E10 rommel)

Ik bied mijn Z750 te koop aan niet omdat er iets aan mankeert. In tegendeel zelfs. Ik bied mijn Z750 aan omdat deze dusdanig goed bevalt dat ik een nieuwe Kawasaki Z heb gekocht. De kilometerstand is van vandaag 02/08/2020 en kan nog oplopen omdat ik de motor gewoon nog gebruik.

Reacties:
Gelieve alleen te reageren bij serieuze interesse. Op onzinnige biedingen wordt niet gereageerd. De motor eet geen brood en drinkt geen water en staat verder prima in de garage + het blijft een schitterende motorfiets om te zien en een genot om te rijden. Voor mij de ideale combinatie tussen het comfort van een naked en sportiviteit van een sportmotor.

Met vriendelijke groet,


Stefan

$_86.JPG

$_86.JPG

$_86.JPG

$_86.JPG

$_86.JPG

$_86.JPG

$_86.JPG

$_86.JPG

$_86.JPG

$_86.JPG

$_86.JPG

$_86.JPG

$_86.JPG

$_86.JPG

$_86.JPG

$_86.JPG
 
Laatst bewerkt:
Misschien een goede stok achter de deur om je rijbewijs te halen en het lessen e.d. door te zetten en niet tussentijds op te geven + natuurlijk iets om naar uit te kijken. :t
 
Kickje voor dit mooie Zedje... *O*

Afgelopen week voor het eerst sinds enige tijd weer eens gereden (pak altijd de Z800 tegenwoordig) en het was starten en lopen.:Y
 
Prijsaanpassing naar € 3.999,-.

Waarom is het zo uitgestorven op de motorenmarkt. Hoor het vanuit diverse kanten. :?
 
Prijsaanpassing naar € 3.999,-.

Waarom is het zo uitgestorven op de motorenmarkt. Hoor het vanuit diverse kanten. :?
Misschien door corona? Dikke motor in elk geval! als ik mijn rijbewijs al had en gelijk onbeperkt mocht had ik graag komen kijken haha! Helaas duurt dat laatste nog 9 maandjes ;/
 
Prijsaanpassing naar € 3.999,-.

Waarom is het zo uitgestorven op de motorenmarkt. Hoor het vanuit diverse kanten. :?
Ligt niet aan de markt hoor...
 
Prijsaanpassing naar € 3.999,-.
Waarom is het zo uitgestorven op de motorenmarkt. Hoor het vanuit diverse kanten. :?
Ik werd nieuwsgierig van je opmerking. Voor hetzelfde geld of +/- 500 euro meer staan er verschillende Z750 motoren te koop bij dealers; qua prijs maakt je advertentie geen onderscheid. Op Marktplaats is er ook al richting vraagprijs geboden, maar daar is blijkbaar geen verkoop uit gekomen? Laatste wat ik me kan bedenken, is dat een Z750 een typische koop is voor het begin van het kalenderjaar, niet het einde, maar ik weet niet of die oude wijsheid nog steeds opgaat.

Hoe het ook zij, succes man, nooit fijn om te moeten 'leuren' met een mooie fiets!
 
Als ik naar mezelf kijk (mooi weer rijder) koop ik nu geen motor meer... ik wacht wel tot januari / febr. hopende op een soort “prijsdip” vanwege de winter..

wel een mooie motor, daar kan je niets van zeggen!!
 
Motor zojuist aan een nieuw baasje overgedragen. Gaat nu in regio Akersloot rondcruizen. De kustlijn opzoeken. :]

Qua km's, conditie en incl ABS was deze wel scherp.

Sowieso hoor ik van meerderen die motoren te koop hebben en ook van een aantal bekende motorzaken dat het een vreemd jaar is qua handel.

Nahja...anders de rest in het voorjaar maar te koop zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan