Nette kleding

GSX400F

Rookie
31 mrt 2006
18
0
Zeist
Hallo

Ik wil graag vaker mijn motor voor woon-werk verkeer gebruiken i.v.m. files, maar ik moet vaak netjes gekleed bij de klant aankomen (minimaal pantalon + overhemd, nette schoenen, eventueel colbert).

Wie heeft een goede oplossing hiervoor?
(Kleding op het werk laten gaat niet, omdat ik vaak iedere dag ergens anders zit)

Thx
Gsx400f
 
Doe ik bijna elke dag. Goed textielen pak over mijn werkpak aan en rugzakje/tas mee om alles in te doen.

Gaat prima1 :Y
 
Inderdaad met een textiel pak gaat dat uitsteekbaar. Heb het jaren zo gedaan, ook inclusief colbert. Schoenen in rugzak/tanktas/koffer, kam/borstel bij je steken om de coiffure wat bij te werken en je komt helemaal als het mannetje tevoorschijn.
De pantalon onder een leren broek heb ik ook wel gedaan, maar dat was een minder doorslaand succes. Zit toch wat te strak om toonbaar te blijven, althans dat was bij mij zo.
 
Of top koffertje met onderin nette schoenen, nette broek, overhemd, eventueel kolbert netjes opgevouwen erin, als aangekomen (10 min. te vroeg) ff de wc in en klaar is klara, alles wat je aanhad past ook weer in de koffer (de helm meestal net niet)

Kan ook met tanktas maar dan is een dokkers met overhemd en das wel beetje de max ivm kreukels.
 
Ik forens ook elke dag en moet ook netjes gekleed. M'n laptop en schoenen zitten in m'n topkoffer en pantalon gaat gewoon onder m'n iets te ruime textielen motorbroek. Rijd ruim 100 km enkele reis en de kreukels vallen dan nog best mee...
 
en natuurlijk er rekening mee houden bij de aanschaf van nieuwe kleding dat het niet snel mag kreukelen ;)

zelf heb ik dus een paar nette broeken en overhemden die niet gekreukeld onder mijn textielen motorpak vandaan komen
 
zelf heb ik dus een paar nette broeken en overhemden die niet gekreukeld onder mijn textielen motorpak vandaan komen

Hier ook zo. Kwestie van even zoeken.
Colbert gaat in de topkoffer. Die is wat te lang voor onder de motorjas.
 
Is Motorkleding niet netjes genoeg dan :?
Je doet gewoon een stropdas over je jas als je aankomt :+
 
Ik wil graag vaker mijn motor voor woon-werk verkeer gebruiken i.v.m. files, maar ik moet vaak netjes gekleed bij de klant aankomen (minimaal pantalon + overhemd, nette schoenen, eventueel colbert).

Wie heeft een goede oplossing hiervoor?
(Kleding op het werk laten gaat niet, omdat ik vaak iedere dag ergens anders zit)

Ik gooi mijn helm en motorpak in mijn koffers. Meestal loop ik op kistjes en neem ik mijn motorjas mee. Gepoetste kistjes zien er onder een pantalon best netjes uit ;)
 
Ook hier: nette broek gewoon onder het textiel.
Overhemd onder de jas, of tshirt aan, en overhemd
snel aanschieten in het toilet.
Schoenen mee, motorlaarzen en motorbroek stop ik in de koffer,
en de schoenen trek ik dan aan.

Jasje netjes opvouwen en in tasje meenemen.
en terplaatse aantrekken.

Enne, de in de afgelopen jaren nog geen klant meegemaakt die
er een probleem van maakte.
 
Enne, de in de afgelopen jaren nog geen klant meegemaakt die
er een probleem van maakte.

Juist veel leuke reacties van "jaloerse" klanten/leveranciers.
Het is 25 graden en zonnig en hij kan niet zonder wagen/aanhanger of bedrijfsbus want er moeten altijd spullen mee 8-)

En kistjes staan inderdaad best netjes.
 
clever_side.jpg

:} :} :}
 
Juist veel leuke reacties van "jaloerse" klanten/leveranciers.
Het is 25 graden en zonnig en hij kan niet zonder wagen/aanhanger of bedrijfsbus want er moeten altijd spullen mee 8-)

Ja inderdaad, iedereen vindt het inderdaad leuk dat je met de motor komt. Bijna altijd heb je meteen een leuke binnenkomer en vragen ze iets over je motor. Of ze rijden zelf motor, kennen iemand die motor rijdt. Of het lijkt ze zo makkelijk met parkeren (inderdaad), etc. etc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan