Nette Yamaha FZS 600 Fazer '02 (met verlagingsset erbij geleverd)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spykes

MF veteraan
9 feb 2003
7.706
86
Tilburg
Aangezien ik stiekem toch wel heel graag zwaarder wil gaan rijden gaat mijn mooie FZS 600 Fazer de verkoop in. Na een lange zoektocht (het was de 6e Fazer waar ik ging kijken) heb ik deze nette motor in januari 2018 gekocht van de tweede eigenaar (1e eigenaar was haar moeder). Er stond toen +/- 15.000 km op de teller en na aanschaf heb ik meteen een oliewissel gedaan. De motor heb ik toen bij mijn motorzaak laten nakijken waarbij ik te horen kreeg dat hij in prima conditie was (wat ook niet gek is gezien de lage km stand).

Het betreft een model 2002 welke in november 2001 als één van de eerste van dit model op kenteken is gekomen.

Staat van onderhoud:
Huidige km stand is 19.700 km en kan nog iets oplopen. Aan het eind van afgelopen seizoen (oktober/november 2018) heb ik olie, oliefilter en luchtfilter vervangen. Banden, remmen en ketting&tandwielen zijn in prima staat. Motor is dus klaar voor het nieuwe seizoen.

Accessoires
  • Een verlagingsset (andere dogbones + korte zijstandaard) voor de mensen met korte beentjes. Momenteel is de motor op originele hoogte.
  • Daarnaast nog een voorspatbord verlenger (fenda extenda) waar ik nog niet aan toe ben gekomen om deze te monteren
Uiterlijk:
Motor ziet er erg netjes uit, zie de (detail)foto’s. In de linker topkuip zit een klein barstje, de eerste eigenaresse is toen ze motor net had een keer tegen het deurkozijn van de schuur omgevallen (daarna is ook de verlagingsset die er los bij zit gemonteerd). Dit is aan de binnenzijde van de kuip gerepareerd en zit inmiddels al jaren zo. Het valt ook bijna niet op maar wel zo netjes om te vermelden lijkt me.


Proefrit is natuurlijk mogelijk, tegen overhandiging van het aankoop bedrag en schade rijden is kopen.

De tankring gaat er nog af.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan